2026-05-02, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Tycker inte man ska dissa svartingen som säkert är en okej snubbe, men det finns pragmatiska skäl att inte hyra ut till paret. Nämligen att bostadsområdet kan börja betraktas som "särskilt utsatt" och glida iväg i en oönskad utveckling. För handen på hjärtat, på gruppnivå är negrer mer kriminella än vita, och det kan sänka värden på fastigheterna. Ingen vill ha höga explosioner i portuppgången eller kulhål i fönstren.

Kanske låter grymt att säga, men det är så det fungerar i livets hårda skola.
"Livets hårda skola"
Ja ni inom inavelshögern vill ju knulla med era päron och syskon för att bevara de ariska blodsbanden rena och korkade, så jag förstår att ni är rädda.
Vi kan ju inte ha utbildade och smarta människor som röstar vänster i det här landet...
Citera
2026-05-02, 08:34
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Om hela situationen är på riktigt och de ville ha en bostad kanske uppmärksamheten i gammelmedia kan hjälpa dem att hitta en hyresvärd med passande lägenhet. Det är ju ett jävla sätt att det ska behöva gå omvägen via rasistkommentarer och otrevliga trollningar men, men...
Menar du att ett helvitt par genast hade blivit erbjudna en lägenhet på avenyn om de lagt ut en annons på Facebook?
Citera
2026-05-02, 08:38
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Menar du att ett helvitt par genast hade blivit erbjudna en lägenhet på avenyn om de lagt ut en annons på Facebook?
Nej. De kanske hade sluppit inlägg om "genpool".
Citera
2026-05-02, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Nej. De kanske hade sluppit inlägg om "genpool".
Så dom planerade att få rasistiska kommentarer?
Citera
2026-05-02, 08:46
Medlem
trailblasers avatar
Det är som att återuppleva hur en artikel i massmedia kunde se ut 2006 eller 2014. Propaganda, det märks att det är valår.
Citera
2026-05-02, 08:50
Medlem
heliotrops avatar
Svenskar är inte så rasistiska. Folk från Mellanöstern däremot. Oj oj oj de får Ku klux klan att likna den lokala Amnestyföreningen
Men de hatar i och för sig alla som inte är exakt som dom.
Dvs obildade, religiösa, alltid gapiga och skrikiga, m kvinnosyn fr medeltiden

Om jag hade bott i lägga hade jag helt klart föredragit Carl och Fanny, de verkar gulliga.
Framför valfri kaosfamilj från Somalia el Irak...

Hoppas de får någonstans att bo!
Citera
2026-05-02, 08:56
Medlem
Firewaias avatar
Ni som anser att det är ett missmatchat par av någon anledning, hade ni sagt samma om det var en väldigt vacker mörkhyad tjej och vit kille?
Citera
2026-05-02, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heliotrop
Svenskar är inte så rasistiska. Folk från Mellanöstern däremot. Oj oj oj de får Ku klux klan att likna den lokala Amnestyföreningen
Men de hatar i och för sig alla som inte är exakt som dom.
Dvs obildade, religiösa, alltid gapiga och skrikiga, m kvinnosyn fr medeltiden

Om jag hade bott i lägga hade jag helt klart föredragit Carl och Fanny, de verkar gulliga.
Framför valfri kaosfamilj från Somalia el Irak...

Hoppas de får någonstans att bo!
Var kan man hitta dessa rasistiska invandrare någonstans då jag inte träffat på en enda, och då har jag arbetat inom AME.
Citera
2026-05-02, 09:00
Medlem
Känns snarare som ett försök till ett ge-oss-uppmärksamhet-så-vi-får-en-lägenhet-bondfångeri. Förhoppningsvis blir det tvärtom, sånt beteende ska inte belönas.
Citera
2026-05-02, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Ni som anser att det är ett missmatchat par av någon anledning, hade ni sagt samma om det var en väldigt vacker mörkhyad tjej och vit kille?

Om det är blandning av genpooler man motsätter sig är könen sak samma, tänker jag.
Citera
2026-05-02, 09:10
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/3pBwle/carl-och-fanny-letar-lagenhet-i-goteborg-mottes-av-rasiststorm

Är detta vad ni easister ägnar er åt när ni inte hänger här på Flashback och spyr galla över svarta? Vart är Sverige på väg?
Tror du att du blir betraktad som kines för att du bott några år i Kina? Eller för all del föds där av Svenska föräldrar. Så funkar det i alla normala länder dvs länder utanför västvärlden.
Citera
2026-05-02, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Allt de har att gå på är att några tryckte "skrattemoji" som reaktion. De kontaktade även några av dessa för att få fram en reaktion. Fötmodligen nar en av de reaktionerna den som blivit publicerade.

Några som söker offerkofta+ att det är valår är förklaringen.

Antagligen känner dom själva att det inte ör riktigt rätt och därför är dom extra känsliga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in