2026-05-02, 21:10
Medlem
sixgorillions avatar
Sverige är inte helt förlorat ändå, vad stolt jag blir över mina landsmän! Helt rätt agerat, icke-européer ska inte känna sig välkomna i Sverige
Citera
2026-05-02, 21:11
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Sådana människor är inte riktigt friska. Sorgligt är det också. Gör Sverige till ett mindre tryggt land samtidigt som man sitter och tror i sina vanföreställningar att det är "vänster" som förstör Sverige. Förneka och skylla ifrån over and over again är normen. Att inse bristerna och mogna verkar inte vara ett alternativ, man kallar hellre allt och alla kommunister istället.

Citat:
Nej. Vettiga människor kämpar för förändring. Hade vi bara accepterat orättvisor så skulle Sverige aldrig utvecklats utan vi hade varit ett uland.

Alltså du saknar all form av självinsikt, herregud människa.
Vad du anser är snyggt innebär inte att andra kommer tycka det och vice versa. Utseende är subjektivt. Den du anser är snygg är inte attraktiv i andras ögon t.ex.

Citat:
Ursprungligen postat av Jorgobe
Oj, vad jag skäms över Sverige när jag läser den här artikeln. Det är så pinsamt så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Stackars kille.
Tänk om alla puckade män som är bittra över att dom inte själva lyckats få sig en flickvän tänkte efter lite innan dom kommenterade.

Citat:
Flashback är inte rätt ställe att posta detta på LOL rasisterna dras som flugor till skit hit.

Men ja det är skrämmande utveckling. Hela mitt liv var Sverige ett land där vi tänkte på detta med mänskliga rättigheter, jämställdhet och acceptans av mångfald. Men nu har diverse trolls och andra hatiska krafter hjärntvättat ytterst många till att sprida förakt mot alla som inte passar in i en viss mall. Man blir mörkrädd när man tänker vart detta ska sluta om vi inte vänder utvecklingen.
Och ni negerälskare missade förstås helt och hållet att det var till 99% andra blattar som skrev otrevligheter i kommentarsfältet?
Citera
2026-05-02, 21:25
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sixgorillion
Sverige är inte helt förlorat ändå, vad stolt jag blir över mina landsmän! Helt rätt agerat, icke-européer ska inte känna sig välkomna i Sverige

Du kanske missade.
(FB) Carl och Fanny letar lägenhet – möttes av rasiststorm

Icke-svenskar är rassar mot andra icke-svenskar till nära 100%. Dock nu såg jag inte inlägget men anar att många av dessa rasistiska tonern kom från Balkan-invandrare. De hatar ju regel svarta extremt mycket och ju de är ju européer. Flest borde ju kommit från MÖ-invandare.

En svensk kommer ju inte våga skriva något som ens är på gränsen till rasistiskt på Facebook. De blir anmälda på direkten...
Citera
2026-05-02, 21:52
Medlem
KonungHonungs avatar
Tydligt att Sverige & Europa behöver Nürnberglagar. Vårt tålamod har sina gränser. Stoppa Kalergiplanen!

Weimar problems require Weimar solutions.

Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
De kan få rätt snygga barn. Mulatter tenderar att vara väldigt vackra, killar som tjejer.
Nej. Vilket slöseri med en vit livmoder. En vit tjej som inte kan hitta en vit man kan bli kattmamma istället.
Senast redigerad av KonungHonung 2026-05-02 kl. 22:10.
Citera
2026-05-02, 21:59
Medlem
Bör Sverige införa en lag där man deporterar även svenska kvinnor som rasbeblandar?
Citera
2026-05-02, 22:08
Medlem
Threadkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/3pBwle/carl-och-fanny-letar-lagenhet-i-goteborg-mottes-av-rasiststorm

Är detta vad ni easister ägnar er åt när ni inte hänger här på Flashback och spyr galla över svarta? Vart är Sverige på väg?

Jag har inte Facebook, men jag kan nästan garantera att den absoluta merparten av dessa kommentarer inte kommer från några av Flashbacks dödsknarkarnazister. Att vanliga Svenssons (och europeiska invandrare, och icke-negroida utomeuropéer) håller på så här är helt och hållet väntat, eftersom helt normala människor av alla raser och folkslag är rasister.

Det är en av de femtioelva orsakerna till att ert illa genomtänkta, och i sina konsekvenser direkt ondskefulla, experiment med massinvandring och mångkultur bara kan leda till tragedi. Ni försöker undertrycka instinkterna hos alldeles för många människor och väljer att hata dem istället för att ta hänsyn till deras känslor när detta inte lyckas.

Har ni tänkt på att ifall ni inte hade släppt in alla dessa blattar och negrer i landet, hade ni inte behövt hata "rasister"? Att utan stora mängder negrer i Sverige hade de som idag är negerälskare och negerhatare kunnat leva tillsammans i harmoni, därför att de flesta människor aldrig hade utvecklat några starkare känslor åt någotdera hållet?

Att det är ni som har skapat hatet?
Citera
2026-05-02, 22:08
Medlem
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golarskjutare
Bör Sverige införa en lag där man deporterar även svenska kvinnor som rasbeblandar?
Inför en lag där vita kvinnor tvingas producera vita barn på samma sätt som vita män tvingas försvara landet vid krig.

Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Min personliga åsikt i frågan är att det är ganska ointelligent att vara rasist.
Skaffar man medvetet barn som inte kommer se ut som en själv är man dum i huvudet.
Senast redigerad av KonungHonung 2026-05-02 kl. 22:13.
Citera
2026-05-02, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung
Skaffar man medvetet barn som inte kommer se ut som en själv är man dum i huvudet.
Varför skulle man skaffa barn för att de i första hand ska se ut som en själv? Utöver det så får barn alltid gener från bägge föräldrar.
Citera
2026-05-02, 22:15
Medlem
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Varför skulle man skaffa barn för att de i första hand ska se ut som en själv? Utöver det så får barn alltid gener från bägge föräldrar.
Hört talas om att föra sina gener vidare? Om din son liknar dig är det ett tecken på att din fru inte varit otrogen.

Ser han ut som en orc kan hon ha varit otrogen, eller så har du legat med en negress.
Citera
2026-05-02, 22:16
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
Inför en lag där vita kvinnor tvingas producera vita barn på samma sätt som vita män tvingas försvara landet vid krig.

Varför är man dum i huvudet om man gör det?
Citera
2026-05-02, 22:18
Medlem
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Varför är man dum i huvudet om man gör det?
För man är lurad av Kalergiplanen som vill utrota den europeiska rasen som är en global minoritet med hög IQ.
Citera
2026-05-02, 22:24
Medlem
Citat:
Hört talas om att föra sina gener vidare? Om din son liknar dig är det ett tecken på att din fru inte varit otrogen.

Ser han ut som en orc kan hon ha varit otrogen, eller så har du legat med en negress.
Får man barn som inte ser ut exakt som en, kan de ändå vara ens egna barn

Har inte en aning om vad en orc är men att få barn med en rödmossig, lönnfet och ful rasist är inte heller ett plus i kanten. Skillnaden mellan blandade barn är att de generellt alltid blir söta eller lite mer symmetriska. vilket indikerar ett bra immunförsvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in