2026-03-14, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokamedgas
Hej. Jag har aldrig testat DMT och är väldigt nyfiken på att göra det men hat ingen aning om vart jag får tag på det, jag har ett IV missbruk och slagit i mig en hel del keta och en doa på 0,5 vid bla och det är en heeelt galen upplevelse, även ätit en del svamp och sist tog jag en ordentlig trip men får liksom inte ut något av det på samma sätt som förr. Kanske låter konstigt men jag tror en DMT upplevelse utifrån vad jag uppfattar det som verkligen får en att slå igenom på ett annat plan. Tanken är väll egentligen att få en mardröms trip (förstå mig rätt) för att bryta min destruktiva livsstil. Har råkat få i mig 1200ug syra och det var ingen shyst upplevelse den gången men behöver ett uppvaknande och om någon kan o har lust att ge mig lite info om substansen skulle de vara uppskattat.. mvh
Köp bark av mimosa hostilis och följ nått recept på tex tuben.
Annars ska Ibogain va den bästa för ditt syfte.
Citera
2026-04-18, 13:58
Medlem
Hur gör ni för att på bästa sätt separera naftan från bark/vätskelösningen? Kör ni bara pipett eller har ni andra verktyg så som separertratt?

Har svårigheter att pippetera bort utan att få med den upplösta barken då lagret nafta ligger så tunt ovanpå barklösningen
Citera
2026-04-21, 18:57
Medlem
eenoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowiee
Hur gör ni för att på bästa sätt separera naftan från bark/vätskelösningen? Kör ni bara pipett eller har ni andra verktyg så som separertratt?

Har svårigheter att pippetera bort utan att få med den upplösta barken då lagret nafta ligger så tunt ovanpå barklösningen

Jag använder flaskan som den kemiska rena bensinen förvarades i, brukar gå åt en del beroende på vad man använder att extrahera i och man kommer alltid behöva lämna en skvätt om man inte har riktig kemisk utrustning, mitt tips är ju smalare behållare desto bättre och så mycket nafta som möjligt när du extraherar,

Brukar gå åt minst sex flaskor kemisk ren bensin för mig och då extraherar jag samma kok 2 gånger, har en behållare som flaskan precis går igenom öppningen så relativt smal och med tjockt glas, ju varmare ditt kok är desto bättre utfall, på gränsen till om inte att den sjuder så ser man att naftan blir alldeles mörkguldig,
Citera
2026-05-01, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eenok
Jag använder flaskan som den kemiska rena bensinen förvarades i, brukar gå åt en del beroende på vad man använder att extrahera i och man kommer alltid behöva lämna en skvätt om man inte har riktig kemisk utrustning, mitt tips är ju smalare behållare desto bättre och så mycket nafta som möjligt när du extraherar,

Brukar gå åt minst sex flaskor kemisk ren bensin för mig och då extraherar jag samma kok 2 gånger, har en behållare som flaskan precis går igenom öppningen så relativt smal och med tjockt glas, ju varmare ditt kok är desto bättre utfall, på gränsen till om inte att den sjuder så ser man att naftan blir alldeles mörkguldig,
Vad kostar ett gram riktigt DNT extraherat rent och bra kvalitet här i Sverige då det finns tillgängligt? Som jag har förstått så är det cirka 20 till 25 rejäla bra dosor på ett gram. Fundera på att köpa ett gram från en hemsida i Holland men det kostar 700 spänn grammat Jag tycker det verkar dyrt som fan för RC droger online
Citera
2026-05-01, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barasofta2018
Vad kostar ett gram riktigt DNT extraherat rent och bra kvalitet här i Sverige då det finns tillgängligt? Som jag har förstått så är det cirka 20 till 25 rejäla bra dosor på ett gram. Fundera på att köpa ett gram från en hemsida i Holland men det kostar 700 spänn grammat Jag tycker det verkar dyrt som fan för RC droger online
Ändring: Jag menade DMT naturligtvis i inlägget ovanför
Citera
2026-05-01, 18:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av barasofta2018

1000 kr/gram på Darknet. Ett gram räcker ju i flera år för de flesta.
Citera
2026-05-01, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkkman
Finns det någon blogg eller sökmotor som visar vilka rc-säljare som inte är blåsare online. Jag har tyvärr blivit blåst skitmånga gånger och är nu trött på det
Citera
2026-05-02, 10:11
Medlem
LGDs avatar
Har sett ett par videor om och läst runt på olika forum att det finns folk som rökt DMT och påstått sig blivit bannlysta av bland annat maskinalver från DMT-världen. Är det någon användare här i tråden som varit med om något liknande, eller är det bara hittepå?
Citera
2026-05-04, 20:15
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkkman

Jasså?
Jag bränner igenom ett gram på en kväll XD
Citera
2026-05-04, 20:19
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Har sett ett par videor om och läst runt på olika forum att det finns folk som rökt DMT och påstått sig blivit bannlysta av bland annat maskinalver från DMT-världen. Är det någon användare här i tråden som varit med om något liknande, eller är det bara hittepå?

Jag har träffat dem och skådat dessa ”varelser” flera gånger när jag lyckas bryta igenom.
Citera
2026-05-04, 20:31
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimucher
Jag har träffat dem och skådat dessa ”varelser” flera gånger när jag lyckas bryta igenom.

Låter intressant, men har du någonsin blivit bannlyst från DMT-världen?
Citera
2026-05-04, 20:35
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Låter intressant, men har du någonsin blivit bannlyst från DMT-världen?

Inte Bannlyst. Men ibland när jag har varit lite väl ambitiös i dos, Så har jag upplevt en form av lockout, entiteterna verkar säga ifrån och upplevelsen tappar sin klarhet eller blir helt kaotisk istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in