2026-04-30, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Är det du som drar dina egna slutsatser? 😊Hon har ju lagt upp idag men inte mycket

När jag skrev hade hon inte lagt upp på hela dagen.

Ja en slutsats utifrån vad hon säger och publicerar
Citera
2026-04-30, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Farmor var på besök hos dom för några månader sedan men det är enda gången som HT berättat att hon skulle komma. Hon har ju också båda sina föräldrar och sin syster boende inte långt från HT så hon borde ju komma på besök lite då och då.
Hannas pappa lever inte och hon har väl en bror och inte syster i närheten?!?
Citera
2026-04-30, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Det ser ut som att de hämtat maten och äter i farmors kök. Kärringen kunde inte laga mat åt sin son och familj😅😅
Son med familj kanske ville bjuda "kärringen" på hämtmat. Vrf kalla henne för kärring?
Citera
2026-04-30, 17:19
Medlem
eunices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Hannas pappa lever inte och hon har väl en bror och inte syster i närheten?!?

Jag tolkar det som att det är farmodern som har föräldrar och syster i närheten av där Hanna och Kevin bor.
Citera
2026-04-30, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Farmor var på besök hos dom för några månader sedan men det är enda gången som HT berättat att hon skulle komma. Hon har ju också båda sina föräldrar och sin syster boende inte långt från HT så hon borde ju komma på besök lite då och då.
Hennes pappa är död.
Har hon ens en syster?
Citera
2026-04-30, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildvittralila
Jag är ingen Karen. Och jag vet precis vad den här tråden handlar om. Men man kan ändå uttrycka sig på ett vettigt sätt. Eller nä, inte alla förresten. Och alla vill inte ha ett socialt liv med gäster och massa kompisar. Många trivs faktiskt så. Men alla måste följa er mall. Om ni är så här mot folk irl också så är jag tacksam att jag inte är i er vänskapskrets. Jag försökte ge en annan sida av en sak, inte ge en snyfthistora. Men fortsätt du att titta på din sida av myntet.

Ingen bryr sig om vad du skrev precis
Citera
2026-04-30, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Son med familj kanske ville bjuda "kärringen" på hämtmat. Vrf kalla henne för kärring?
Undrar jag med! Så otrevligt o tappat 😬
Citera
2026-04-30, 17:41
Medlem
Vellingeblomman ser det ut som. Och fruktansvärt fula vasar som hon önskar sig i mors dags present. Helt hemska är dom tycker jag. Men H och jag är väldigt långt ifrån varandra när det gäller inredning. Inget fel i det, alla tycker olika.
Citera
2026-04-30, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Undrar jag med! Så otrevligt o tappat 😬

Det e din tolkning så d så
Citera
2026-04-30, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Vellingeblomman ser det ut som. Och fruktansvärt fula vasar som hon önskar sig i mors dags present. Helt hemska är dom tycker jag. Men H och jag är väldigt långt ifrån varandra när det gäller inredning. Inget fel i det, alla tycker olika.

Kanske pimpas med lite fejkblommor. Hanna vet bäst.
Hade jag fått en sån hade jag inte vetat om jag skulle skratta eller gråta…..
Citera
2026-04-30, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123

Hahaha vellingeblomman IGEN
Citera
2026-04-30, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Det e din tolkning så d så
Jo tack, jag vet det. Men illa i mitt tycke att kalla ngn kärring. Tråden handlar om H och inte hennes anhöriga. Anhöriga kallas fan inte kärring eller vad som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in