2026-04-30, 03:16
Medlem
FruKrokodils avatar
Förresten, vad kan det vara om inte en graviditet som gjort Hanna så pluffslig senaste månaderna?
Jag tror, precis som flera här att hon är hemligt gravid. För mycket säga om Hanna men hon har senaste åren varit normalbyggd och relativt snygg så något måste ha hänt...
Citera
2026-04-30, 05:09
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Förresten, vad kan det vara om inte en graviditet som gjort Hanna så pluffslig senaste månaderna?
Jag tror, precis som flera här att hon är hemligt gravid. För mycket säga om Hanna men hon har senaste åren varit normalbyggd och relativt snygg så något måste ha hänt...

Att döma av hennes ”Följ med mig på vad jag äter en helt vanlig vardag” så äter hon ganska så mycket och onyttigt för att vara opererad. Hon har noll koll på kost. Det är mycket gotte och inte några promenader i skog och mark precis. Hon verkar redigt deppig.
Citera
2026-04-30, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nu är jag världens party pooper men den där extremt torra kycklingskiten Hanna hyllar till skyarna- NEJ den är inte Malmös bästa kyckling-ish. Och absolut ingen blir sugen på den där torra tallriken
Malmö har ett Kebabhak ungefär var femte meter men Hanna orkade inte ta sig typ längre än svärmors parkeringsplats.

Rätten är bara steget före svärmors falukorv i ugn ala 1984 men nu är det 2026 så få mig att dreggla Hanna.

Det ser ut som att de hämtat maten och äter i farmors kök. Kärringen kunde inte laga mat åt sin son och familj😅😅
Citera
2026-04-30, 06:36
Medlem
Också jävligt märkligt att farmor aldrig besöker sin son utan det är alltid de som åker ner till Malmö. Slackers
Citera
2026-04-30, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Också jävligt märkligt att farmor aldrig besöker sin son utan det är alltid de som åker ner till Malmö. Slackers

Ja man undrar vad grejen är med det? Är det Hanna som inte orkar ha gäster? Minns bara att de haft besök i ”huset” en gång och det var när Kebabens pappa var där och Hanna passade på att åka till Ullared(?) under tiden. Har ens Hannas mamma varit på besök? Övernattningsgäster har de väl aldrig haft?
Citera
2026-04-30, 07:31
Medlem
Citat:
Farmor var på besök hos dom för några månader sedan men det är enda gången som HT berättat att hon skulle komma. Hon har ju också båda sina föräldrar och sin syster boende inte långt från HT så hon borde ju komma på besök lite då och då.
Citera
2026-04-30, 08:06
Medlem
Citat:

Alltså ärligt talat, vilken kommentar! Jag har själv föräldrar 20 mil bort. Vi åker ofta till dem och hälsar på, både över helger men även hela veckor om vi är lediga. Men då min mamma har parkinson så orkar hon inte åka hit och vara här, hennes kropp och huvud pallar inte det. Däremot orkar hon att vi är hos dem. Du har inte den blekaste aning om bakgrunden hos H. Så det är inte alls säkert att det är så jävla märkligt som du påstår. Det kan ju också bara vara så att de har enklare än vad hon har att ta ledigt nån dag extra.

Man får gärna ha åsikter men ibland borde ni här ändå tänka lite på hur man uttrycker sig, det finns bättre och sämre sätt att hävda sin åsikt på och många här använder tyvärr det sämre sättet.
Citera
2026-04-30, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Varför åker de inte till typ emporia köpcenter istället för vellingeblomman? Eller in till centrala Malmö såsom lilla torg som är jättefint och mysigt? Åka till havet?

För att de ställena inte går att jämföra med varandra eftersom det verkligen är helt olika typer av platser du föreslår? Och för att de kanske föredrar vellingeblomman?
Citera
2026-04-30, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildvittralila
Alltså ärligt talat, vilken kommentar! Jag har själv föräldrar 20 mil bort. Vi åker ofta till dem och hälsar på, både över helger men även hela veckor om vi är lediga. Men då min mamma har parkinson så orkar hon inte åka hit och vara här, hennes kropp och huvud pallar inte det. Däremot orkar hon att vi är hos dem. Du har inte den blekaste aning om bakgrunden hos H. Så det är inte alls säkert att det är så jävla märkligt som du påstår. Det kan ju också bara vara så att de har enklare än vad hon har att ta ledigt nån dag extra.

Man får gärna ha åsikter men ibland borde ni här ändå tänka lite på hur man uttrycker sig, det finns bättre och sämre sätt att hävda sin åsikt på och många här använder tyvärr det sämre sättet.

Haha shit här en riktig Karen droppat in
Ingen bryr sig om din historia och din mamma eller vad du gör. Denna tråden handlar om Hanna som aldrig har gäster, kompisar, isolerar sig etc. Att barnets farmor har sjukdom är högst osannolikt med tanke på att kärringen är aktiv med sin olagliga försäljning av Pippi kläder😅😅
Citera
2026-04-30, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Ja man undrar vad grejen är med det? Är det Hanna som inte orkar ha gäster? Minns bara att de haft besök i ”huset” en gång och det var när Kebabens pappa var där och Hanna passade på att åka till Ullared(?) under tiden. Har ens Hannas mamma varit på besök? Övernattningsgäster har de väl aldrig haft?
Fast den generationen (boomers-isch) är väl kända för att inte bry sig så mycket om barnbarn? Undantag finns såklart. Jag tror varken att någon part tar initiativ till att ses
Citera
2026-04-30, 14:11
Medlem
Hanna kan inte uppdatera när hon är utan Kevin, och hon kan inte uppdatera när de är tillsammans. Blir svårt att sköta sitt jobb då
Citera
2026-04-30, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Hanna kan inte uppdatera när hon är utan Kevin, och hon kan inte uppdatera när de är tillsammans. Blir svårt att sköta sitt jobb då
Är det du som drar dina egna slutsatser? 😊Hon har ju lagt upp idag men inte mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in