2026-05-22, 18:03
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Så allt hon gjort senaste 13 dagarna har hon klarat av trots dödsmensen? Hahah varför nämnde hon inte ens att hon hade dödsmens den dagen det var såååååå synd om henne för att förskolan var stängd tex? Och vad hände med ”kan varken ta hand om mitt barn eller mig själv”?

Med tanke på att Hanna inte kunde jobba under de sju åren de försökte göra barn så vore det ingen omöjlighet att hon inte kan ta hand om Lars när hon har mens. Men hon hon tvingas till det pga att kebaben inte kan vara ledig för jämnan.
Sen överdriver hon som vanligt när det kommer till hennes krämpor.
Citera
2026-05-23, 11:48
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Detta! Bra observerat. Det stämmer till 100 %. Ingen får upp massa minnen som hon gör. Sist hon fick upp ett minne var missfallet. Och få ska det publiceras. Mhm sure Jan

Här måste jag dock protestera, mitt Google photo ger mig en notis minnen inom olika kategorier varje dag. Typ idag för två år sen, bilder på XX, selfies med YY, vinterbilder osv. Allt slumpas fram förutom "idag för x år sen".
Citera
2026-05-23, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoonKnight
Absolut, har också så på min telefon. Det jag reagerar på är att Lars är född på hösten (det står t.o.m datum i storien) och inte i maj.
Det innebär i så fall att Hanna omöjligt kan ha fått upp det i ett minne som ”idag för x år sedan”. Men vem vet, Hannas telefon/bildappar har kanske andra algoritmer…
Jag har också den tjänsten och jo, det kan bli alla möjliga collage. Jag fick nyss upp bilder från Lucia. Den kan göra collage på bilder från konserter, på bakverk, naturbilder, bilder på djur, så hon kan absolut ha fått upp den här bilden om hon nu har den tjänsten. Att hon sedan lägger upp dessa bilder istället för att lägga upp aktuella bilder kan man ju tycka vad man vill om.
Citera
2026-05-23, 14:09
Medlem
Oj vilket hat det var mot Hanna, följt henne en stund.. Dock ingen jag så håller koll på. Jag tycker hon verkar vara en gullig tjej som är rätt ärlig med hennes vardag, men jag kan ha fel
Citera
2026-05-23, 20:34
Medlem
Citat:
Hahaha ja verkligen konstiga saker att lägga energi på och konstiga saker att spara in pengar på 🙃 Går det inte att köpa en ny glasskiva? Eller en bordsskiva i något annat material som är gjort för att använda utomhus..
Självklart kan man köpa en ny glasskiva på ett glasmästeri. Men det fattar så klart inte HT.....
Citera
2026-05-24, 20:47
Medlem
Plastblommor -check!
Citera
2026-05-24, 21:12
Medlem
polka-maskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Plastblommor -check!

… och när solen tittar fram tas också de fantastiska beige sandalerna fram!
Citera
2026-05-24, 21:21
Medlem
Hon har alltså gått runt i vita och beiga linnebyxor ”de senaste veckorna” medan hon haft sin 13+ dagars långa mens då hon halvt förblöder och måste kombinera tampong och binda och byta flera ggr i timmen?
Citera
2026-05-24, 21:23
Medlem
Citat:
Hon har alltså gått runt i vita och beiga linnebyxor ”de senaste veckorna” medan hon haft sin 13+ dagars långa mens då hon halvt förblöder och måste kombinera tampong och binda och byta flera ggr i timmen?
Hon kanske har lånat dotterns blöjor hehehe
Citera
2026-05-24, 21:29
Medlem
FruKrokodils avatar
Tips till alla som vill köpa Madladys byxor- köp inte in via Hannas länk som bara ger 15% rabatt på brallorna då de nu säljs direkt via hemsidan med 20% rabatt för alla.
Märkligt upplägg men hon kanske var försenad med detta samarbete pga all huvudvärk/plastblommebrist..
Citera
2026-05-24, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Tips till alla som vill köpa Madladys byxor- köp inte in via Hannas länk som bara ger 15% rabatt på brallorna då de nu säljs direkt via hemsidan med 20% rabatt för alla.
Märkligt upplägg men hon kanske var försenad med detta samarbete pga all huvudvärk/plastblommebrist..

Hahah vilken bra deal H har om man kan få billigare på deras hemsida. Haha
Citera
2026-05-24, 22:08
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Hahah vilken bra deal H har om man kan få billigare på deras hemsida. Haha

Det är ju en bra deal för företaget om folk betalar mer än de måste för samma byxor.
Jag skulle iaf skämmas om jag vore Hanna som försöker pracka på sina följare en sämre deal med hennes "rabattkod".
För tror knappast att båda rabatterna går att kombinera, men vad vet jag, byxorna är inte fina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in