Citat:
Things i'm afraid of: have another child. Ja jag kan engelska, jag vet att det betyder att hon är rädd för att få ett till barn. Det är väl jävligt otydligt att/varför hon är rädd för det?
Förlåt mig att jag är så jävla trög då, jag får väl skaffa några högskolepoäng till så jag lär mig läsa mellan raderna.
Förlåt mig att jag är så jävla trög då, jag får väl skaffa några högskolepoäng till så jag lär mig läsa mellan raderna.
Varför då? Jag tycker typ det var det tydligaste hon lagt upp någonsin så fattar inte hysterin över att det är konstigt att säga att man är rädd för att få ett barn men också rädd för att inte försöka 🤣
Har du aldrig varit rädd för att skaffa fler barn? Hur kan du inte förstå känslan?
Jag har ett barn och är nöjd så för jag tror att fler barn hade gjort mig utbränd. Jag tror helt ärligt inte att jag orkar fler. Jag vill fokusera på det barn jag har. MEN det är klart att det finns en rädsla i om det är rätt beslut. Såklart är jag också rädd för att INTE ens vilja ha ett till barn. Är del fel att stanna vid ett? Borde man ha två för alla har minst två barn? Kommer jag ångra mig? Jag tror det är exakt så Hanna också känner. Jag trodde de flesta tänkte i dessa banor innan de skaffade fler barn men det kanske de inte gör. För många, inklusive dig, är kanske fler barn en självklarhet? Ni kanske har lättare för det då. Jag älskar mitt barn men det är också jobbigt för mig att lägga hela mitt egna liv åt sidan. Det kan jag inte ljuga om liksom.