2026-04-23, 15:47
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Jag måste ändå säga i det laget är ändå Caroline min favorit, helvete vilken fin hållning hon har riktigt flickväns material.

Carro är riktigt fin och inte en tjej jag skulle banga en date med.
2026-04-23, 15:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Carro är riktigt fin och inte en tjej jag skulle banga en date med.
Sakta i backarna jag paxade henne först

Nej men hon är mera i min ålder och jag tycker hon har en bra personlighet med, hon blev riktigt laddad nu inför tävlingen och utklassade den betydligt yngre tjejen tex, sedan tycker jag inte hon är vidare konfliktsökande heller av det vi sett hittills då det kan ju ändras.

Nej Caroline får komma hit när hon vill men Iki kan gott och väl stanna hemma
2026-04-23, 16:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Tyvärr så tycker hon är sexig, griseriet har hon ärvt från sin pappa.
2026-04-23, 16:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Är det ingen mer än jag som tycker det blir tråkigt när man kan räkna ut för mycket i förväg?

Det skulle förvåna mig otroligt mycket om inte Lasse ryker i örådet, han är en jobbig idiot iof, men den här tjejpakten kommer som han sa strategiskt rösta ut alla killar, Ika har redan erkänt planen i en synk.

2026-04-23, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

2026-04-23, 18:47
Medlem
Jag börjar bli trött på att höra kvinnliga Timbuktus utläggningar om män i varje avsnitt.
2026-04-23, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är dock de yngre som har åkt hem, alla med hemlängtan och svansen mellan benen. Så frågan är vem som har skral tankeförmåga?

Båda grupperna. De yngre som ger upp och åker hem efter bara en kort tid och de äldre med fysiska skavanker som envisas med att vara kvar och sabotera för sina egna lag bara för att få visa upp sig i TV.
2026-04-23, 19:38
Medlem
picapicans avatar
Caroline så ung och redan sånna hänglökar.
2026-04-23, 21:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Caroline så ung och redan sånna hänglökar.
Kolla hållningen och håret ögonen och bakdelen så är det där en piss i missisipi, dem passar tom med henne
2026-04-23, 21:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det hade nog inte gått att "någon annan" bara skulle tagit dessa immuniteter. Martin/Anders frågar ju ägaren på Örådet dvs. OM ... man har den med sig till Örådet: Vill du behålla immuniteten själv? Eller ge bort den?

Ola tog ju inte med något av imm.halsbanden så han försätter dem En efter En att tråna efter det för han tycker ju att "det är han som har rätt att styra laget" mm.

Sedan påstår Ola helt fräckt - Det är vi Alla överens om 🫣 Really??? 🧐

Taskigt nog för Ola så rykte Amadeus istället i Örådet pga av att Melina knep Vinsten i Duellen! Sedan har Melina och laget fått höra HELA tiden av Ola - högt och ljudligt: Ja hade bara Amadeus varit kvar så bla bla bla

Såååå dålig stil av Ola. Han är en stor mansbebis och det är Amadeus med tycker jag 😎

Nu är det bara en tidsfråga innan Läkaren säger till Melina; Du får inte tävla mer med detta knä efter dags race.

Gränslandet: Där har både Aza och Amadeus blivit timida byfånar och C-O hakar på: Varsågod Hanna och åk iväg in till Robinson med ett imm.halsband.

Hanna tycks ha lindat alla 3 runt sitt lillfinger precis som en bortskämd Brats. De har visst fått solsting allihop eller har hungerhallucinationer så de inte kan tänka klart någon av dem 🤯😵‍💫
Skumt att mensur snackade skit om aza i synken och sa han inte ville ha in honom i robinson de var ju isamma pakt, nu visar han kanske sitt rätta ansikte ändå den skattefifflande balkan maffian
2026-04-23, 21:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Man ser ju i trailern i daqens program han går till brudarna och säger han är trött på försvara lasse så det håller jag absolut inte med om.

Han är snarare en toffelhjälte som försöker rädda sitt eget skinn till varje pris, som alla andra babbar gjort i programmet tidigare med, de svär på sina barn och blåser sina bästa vänner rakt av, väldigt verklighetstroget faktiskt
2026-04-24, 05:38
Medlem
plumba69s avatar
Tack för att ni använder spoilertag i tråden. Jag har följt tråden och såg hela veckans avsnitt igår kväll och det funkade utmärkt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in