2026-04-23, 01:46
Avstängd
2026-04-23, 01:49
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

2026-04-23, 04:19
Medlem
fonders avatar
Skenheliga Marie vill att Lasse ska känna tacksamhet då han valdes in i laget istället för Hanna, men hon låtsas ha glömt att han valdes in strategiskt bara som den första som skulle röstas ut vid ett Öråd.
2026-04-23, 08:40
Medlem
Immunitetstävling:

Öråd:

2026-04-23, 09:14
Avstängd
Är det ingen mer än jag som tycker det blir tråkigt när man kan räkna ut för mycket i förväg?

Det skulle förvåna mig otroligt mycket om inte Lasse ryker i örådet, han är en jobbig idiot iof, men den här tjejpakten kommer som han sa strategiskt rösta ut alla killar, Ika har redan erkänt planen i en synk.
2026-04-23, 09:36
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Är det ingen mer än jag som tycker det blir tråkigt när man kan räkna ut för mycket i förväg?

Det går ju alltid att räkna ut vilka som kommer att vinna en tävling på grund av de inklippta kommentarerna gjorda i efterhand. Produktionen verkar ha fattat lite och instruerat de utfrågade lite mer om att försöka verka neutrala, men det duger ju inte. Det är sanslöst enkelt att lista ut vinnarna/vinnaren på minspelen.

I australiska kommenterar programledaren tävlingarna och det blir mycket bättre.
2026-04-23, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Skenheliga Marie vill att Lasse ska känna tacksamhet då han valdes in i laget istället för Hanna, men hon låtsas ha glömt att han valdes in strategiskt bara som den första som skulle röstas ut vid ett Öråd.

Lasse borde dock känna tacksamhet över att de står ut med honom. Karln är ju en jättebebis som pratar hela tiden, är extremt osmidig och aldrig erkänner sig ha fel. Tänk dig att tillbringa flera veckor på en öde ö med honom ständigt tjötande.

Efter Hannas överraskande bra insats i Robinson-tävlingen, där Ola som vanligt sumpade allt och den "vattenvane" Lasse bänkats ångrar de nog dock sitt val av manlig styrka + kanonmat.
2026-04-23, 09:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Lasse borde dock känna tacksamhet över att de står ut med honom. Karln är ju en jättebebis som pratar hela tiden, är extremt osmidig och aldrig erkänner sig ha fel. Tänk dig att tillbringa flera veckor på en öde ö med honom ständigt tjötande.

Efter Hannas överraskande bra insats i Robinson-tävlingen, där Ola som vanligt sumpade allt och den "vattenvane" Lasse bänkats ångrar de nog dock sitt val av manlig styrka + kanonmat.
Är helt enig i allt du skriver här faktiskt, lägg till Lasses jobbiga gnäll dialekt med, han hade iof rätt om tjejpakten och det där kommer halil och jonas få äta upp.

Hanna är ung och kvick snabb smidig och tydligen hyffsat stark med, som en skribent skrev tidigare synd hon har talsvårigheter och verkar vara ett kebabluder, verkligen synd på en så fin tjej.
2026-04-23, 14:27
Medlem
Caroline verkar väldigt down to earth, trevlig och en sympatisk person framstår det som så hon har blivit en av favoriterna i år hittills.
2026-04-23, 14:32
Medlem
Citat:
Är helt enig i allt du skriver här faktiskt, lägg till Lasses jobbiga gnäll dialekt med, han hade iof rätt om tjejpakten och det där kommer halil och jonas få äta upp.

Vet inte om han hade rätt, för Sonja har ju verkat vara på grabbarnas sida och om hon nu går över till tjejpakten är det inte omöjligt att Lasse rivit ner butiksporslinet med sin svängande snabel.

Citat:
Hanna är ung och kvick snabb smidig och tydligen hyffsat stark med, som en skribent skrev tidigare synd hon har talsvårigheter och verkar vara ett kebabluder, verkligen synd på en så fin tjej.

Talsvårigheter, njaej, hon blandar in på tok för mycket engelska, vilket låter för jävligt men annars gillar jag Hanna. Hon känns väldigt osäker, när hon pratar, men så går hon in och presterar, istället för att sitta och skrävla om hur duktig hon är på förhand, för att sen gå in och landa som tappad pannkakssmet på köksgolvet - som Lasse och Ola och hundratals andra pajasar i Robinson genom åren. Hoppas bara det håller i sig.

Synd att Natta och Hanna är på samma lag. Lite ilsken gyttjebrottning mellan dem om en dold plastanka hade kunnat bli kvalitets-teve av förnämsta slag.
2026-04-23, 14:58
Medlem
fonders avatar
Citat:

Nja, tycker inte jag. Att han är jobbig tror jag att de flesta är eniga om, men han valdes in just för att skilja på den sammansvetsade trion (Jonas, Sonja och Hanna) och ha honom som den första som skulle röstas ut. Med det sagt ska tjej-pakten inte förvänta sig tacksamhet från Lasses sida.
2026-04-23, 15:34
Avstängd
Citat:
Vet inte om han hade rätt, för Sonja har ju verkat vara på grabbarnas sida och om hon nu går över till tjejpakten är det inte omöjligt att Lasse rivit ner butiksporslinet med sin svängande snabel.

Talsvårigheter, njaej, hon blandar in på tok för mycket engelska, vilket låter för jävligt men annars gillar jag Hanna. Hon känns väldigt osäker, när hon pratar, men så går hon in och presterar, istället för att sitta och skrävla om hur duktig hon är på förhand, för att sen gå in och landa som tappad pannkakssmet på köksgolvet - som Lasse och Ola och hundratals andra pajasar i Robinson genom åren. Hoppas bara det håller i sig.

Synd att Natta och Hanna är på samma lag. Lite ilsken gyttjebrottning mellan dem om en dold plastanka hade kunnat bli kvalitets-teve av förnämsta slag.
Jag måste ändå säga i det laget är ändå Caroline min favorit, helvete vilken fin hållning hon har riktigt flickväns material.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in