2026-06-15, 12:55
  #2797
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
nu börjar äcklet tala igen.

carro var ju jättefin.

bara för du är ful behöver du inte klanka ner på andra kvinnor

Carro var ju varken bra på tävlingar eller det sociala. Hon gjorde som Ola sa och det gick som det gick. Sen ser hon lite ut som en ödla som fått för mycket sol. Typ lacoste handsväska från 90 talet
2026-06-15, 16:10
  #2798
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Carro var ju varken bra på tävlingar eller det sociala. Hon gjorde som Ola sa och det gick som det gick. Sen ser hon lite ut som en ödla som fått för mycket sol. Typ lacoste handsväska från 90 talet
vem var snyggare då och bättre i tävlingar menar du? Iki

Snälla du
2026-06-15, 19:31
  #2799
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
vem var snyggare då och bättre i tävlingar menar du? Iki

Snälla du

Jag tycker ingen av kvinnorna var speciellt snygga. Men absolut inte losern Carro som sög på både tävlingar och det sociala spelet. Hon var ju verkligen värdelös. Iki också. Men inte i närheten av Carro
2026-06-18, 08:34
  #2800
Moderator
Dr Kings avatar
Säsongen är slut och tråden stängs.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in