Citat:
Ursprungligen postat av
Rumpollon
vem var snyggare då och bättre i tävlingar menar du? Iki
Snälla du
Jag tycker ingen av kvinnorna var speciellt snygga. Men absolut inte losern Carro som sög på både tävlingar och det sociala spelet. Hon var ju verkligen värdelös. Iki också. Men inte i närheten av Carro