2026-04-26, 21:53
Medlem
VincentLels avatar
Lasse (Farbror Melker) är riktigt underhållande, imponerande att han inte röstats ut än.

Hade vart så skoj om Aydin Haressi fick vara kvar. Tråkigt att han fick åka hem för käkat nån blomma, kunde väl gett han nån varning först.

TV4 Plus avsnitten spoiler nedan

Citera
2026-04-26, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Klumpe-duns-Lasse i sitt esse på örådet: "De har väl ingen man hemma som säger till dem..."-isch! Jag hade åkt ur tävlingen där och då p.g.a misshandel troligen. Fy f*n för att dela läger med en sån tvättäkta mansgris!

Hahaha. Kränkt tant? Eller white knight?

Det är typiskt kaxiga småbrudar att gadda ihop sig och manipulera och kasta anklagelser när det inte passar dem
Citera
2026-04-26, 22:03
Medlem
Hunden007s avatar
Jag följer bara söndagsavsnitten men trodde att alla tjejerna skulle pakta ihop sig så att Lasse åkte.
Citera
2026-04-26, 22:05
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Jag följer bara söndagsavsnitten men trodde att alla tjejerna skulle pakta ihop sig så att Lasse åkte.

Nej, det som kallas för tjejpakten inkluderar inte Sonja, än så länge åtminstone.
Citera
2026-04-26, 22:19
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
Om vi ska hålla på med spoilertramset, så snälla skriv ovanför vad det handlar om. Helt meningslöst när det är tio olika spoilers och man inte vet vilket avsnitt det handlar om.

Sen tycker jag också det är meningslöst att lägga ett inlägg med ren information utan att tillägga något.
Ja, jag vill i och för sig tacka Malmens1, Kveikja, notlostintheworld och vilka det nu är som har sett avsnitten och använder spoilertagg.

Men samtidigt förstår jag inte vitsen med att titta på alla veckans avsnitt och sen skriva om dom.

Vem är dessa inlägg till för?

Jag läser dom inte för jag har inte plus. Dom som har plus vet ju redan vad som hände och behöver inte läsa dom.

Skulle det inte vara bättre att bara kommentera avsnitten efter hand när alla ha sett dom?
Citera
2026-04-26, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Ja, jag vill i och för sig tacka Malmens1, Kveikja, notlostintheworld och vilka det nu är som har sett avsnitten och använder spoilertagg.

Men samtidigt förstår jag inte vitsen med att titta på alla veckans avsnitt och sen skriva om dom.

Vem är dessa inlägg till för?

Jag läser dom inte för jag har inte plus. Dom som har plus vet ju redan vad som hände och behöver inte läsa dom.

Skulle det inte vara bättre att bara kommentera avsnitten efter hand när alla ha sett dom?
bekräftelsebehov antaligen, han lost in the world har ju beklagat sig över ingen kommeterar hans inlägg och därmed måste han spoila för få någon form av respons, dvs ett väldigt maniskt beteende
Citera
2026-04-26, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Klumpe-duns-Lasse i sitt esse på örådet: "De har väl ingen man hemma som säger till dem..."-isch! Jag hade åkt ur tävlingen där och då p.g.a misshandel troligen. Fy f*n för att dela läger med en sån tvättäkta mansgris!
och hur hade du som ett litet handikappat fruntimmer tänk dig fixa honom stryk?
Citera
2026-04-26, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Hahaha. Kränkt tant? Eller white knight?

Det är typiskt kaxiga småbrudar att gadda ihop sig och manipulera och kasta anklagelser när det inte passar dem
Vet inte om hon IKI är en brude ens jag har lyckats artbestämma den än så länge könsbestämningen är mycket svårare här
Citera
2026-04-26, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
De gjorde så gott de kunde men hissen gick inte ända upp så de räknade fel.

Sedan vågar de inte ens utmana honom i duell det kallar jag riktigt fegt och inte vidare konsekvent.
Citera
2026-04-26, 22:40
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
De gjorde så gott de kunde men hissen gick inte ända upp så de räknade fel.

Sedan vågar de inte ens utmana honom i duell det kallar jag riktigt fegt och inte vidare konsekvent.

Hur räknade de fel? De var ju bara tre och de andra fyra? Skönt att Johan Pehrsons dotter fick åka till gränslandet.
Citera
2026-04-26, 23:09
Medlem
Gv1875s avatar
Har ingen favorit, gillar Karl-Oskar.
Citera
2026-04-26, 23:23
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
Har ingen favorit, gillar Karl-Oskar.