2026-04-20, 11:09
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmeliaTara
ALLA kommentar är bara massor med gull och lovord över hur fantastiskt hon är.
Har hon blockat alla andra kommentarer??
Eller så skriver ingen annan för att slippa bli uthängd/blockad
Citera
2026-04-20, 18:36
Medlem
askungens avatar
I nya vloggen, de fem "magiska" böckerna...jag dör! 😂😂

Btw va fan har hänt i hennes tak i bilen? Ser förjävligt ut 😆
Citera
2026-04-20, 18:59
Medlem
Anso10765s avatar
Varför har hon jämt tajta åtsittande tröjor utan bh.
Hur vill man gå så synligt med brösten ner på magen?
Citera
2026-04-20, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Varför har hon jämt tajta åtsittande tröjor utan bh.
Hur vill man gå så synligt med brösten ner på magen?

Ja det kan man verkligen undra.
Inte fräscht.

Sen tänker jag att om man som hon. I princip bara gått och varit hemma i 20 år. (Mammaledig, sjukskriven, pluggat på distans i sjukt många år) då blir man fan knäpp i huvudet.
Lätt att snöa in sig på onödiga saker och älta massa skit.
Citera
2026-04-21, 08:02
Medlem
Orkar inte längre kolla på hennes YouTube men reagerade på att Mellon sitter framåtvänd i framsätet. Ja jag vet att har får det enl lag, men jag tycker ändå det vore säkrare för honom i baksätet vid så lång körning. Mina barn är äldre men får fortfarande hålla sig till baksätet ett tag till.
Citera
2026-04-21, 09:08
Medlem
Älskar hennes senaste inlägg på Instagram om hur lönlöst det är att irritera sig på andra människor. Och det ska komma från henne?
Betyder det att det är fritt fram att kritisera henne nu utan risk för att bli uthängd?
Citera
2026-04-21, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Orkar inte längre kolla på hennes YouTube men reagerade på att Mellon sitter framåtvänd i framsätet. Ja jag vet att har får det enl lag, men jag tycker ändå det vore säkrare för honom i baksätet vid så lång körning. Mina barn är äldre men får fortfarande hålla sig till baksätet ett tag till.
Och att han sitter med mobiltelefonen. Ellie har ju snackat så mycket om att han inte kommer få använda mobil eller iPad.
Citera
2026-04-21, 14:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Älskar hennes senaste inlägg på Instagram om hur lönlöst det är att irritera sig på andra människor. Och det ska komma från henne?
Betyder det att det är fritt fram att kritisera henne nu utan risk för att bli uthängd?

Verkligen sant!
Hon älskar ju att skapa drama, hänga ut andra och att göra "tycka synd om Ellie" inlägg speciellt när någon ifrågasätter henne minsta lilla. Hon kan ju inte detta själv heller, sitter och läser innantill, det har ju visats sig gång på gång. Hon upprepar sig ständigt, hela hennes sociala medier går i rundgång och repeat.
Citera
2026-04-21, 15:10
Medlem
Något som jag tänkt på är att hon säger gång på gång och åter igen att hon inte gillar att testa nya saker. I juni 2024 var hon på Costco och shoppade massor av produkter hon ville testa och dagen efter så var det stort smaktest. Hade hon en minnesförlust den dagen och glömt att hon inte gillar det?
Videonarna heter
”Shoppar för över 10 000 kr på Costco” 26 juni 2024
”Testar massa produkter från Costco Sverige” 27 juni 2024
Citera
2026-04-21, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlisanBusan
Ja det kan man verkligen undra.
Inte fräscht.

Sen tänker jag att om man som hon. I princip bara gått och varit hemma i 20 år. (Mammaledig, sjukskriven, pluggat på distans i sjukt många år) då blir man fan knäpp i huvudet.
Lätt att snöa in sig på onödiga saker och älta massa skit.
Hon kommer aldrig kunna arbeta heltid på ett jobb. Hon kommer ha ”klienter” (några troligen riktiga, men MÅÅNGA påhittade hemma.
Citera
2026-04-21, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Något som jag tänkt på är att hon säger gång på gång och åter igen att hon inte gillar att testa nya saker. I juni 2024 var hon på Costco och shoppade massor av produkter hon ville testa och dagen efter så var det stort smaktest. Hade hon en minnesförlust den dagen och glömt att hon inte gillar det?
Videonarna heter
”Shoppar för över 10 000 kr på Costco” 26 juni 2024
”Testar massa produkter från Costco Sverige” 27 juni 2024
Hon har ju ingen koll. Hon borde göra en Blondin Bella o ha ett excel ark med all skit.
Citera
2026-04-22, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmeliaTara
Hon har ju ingen koll. Hon borde göra en Blondin Bella o ha ett excel ark med all skit.
Nån noterade den nya diagnosen hon pratade om i senaste videon?
Nu har hon GAD ( generellt ångestsyndrom)
Hon påstår att hon har
POTS
IBS
TSW
ALLERGIER oklart vilka
GAD
ADHD
ASPBERGER

Nån fler?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera