2026-04-18, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Det är sorgligt att när man väljer att gå skilda vägar innan barnet ens är fött och föräldrarna inte vill ha kontakt med varandra. Borde ju kunnat få till någon form av umgänge via familjerätten kan jag tycka. Synd att Mellon inte ens ska veta vems hans biologiska pappa är. Det kommer skapa funderingar för Mellon ju äldre han blir och förhoppningsvis får han och pappan kontakt med varandra en dag.
Ja eller hur. Barnet har rätt till båda sina föräldrar oavsett.
Citera
2026-04-18, 20:17
Medlem
Citat:
Det är sorgligt att när man väljer att gå skilda vägar innan barnet ens är fött och föräldrarna inte vill ha kontakt med varandra. Borde ju kunnat få till någon form av umgänge via familjerätten kan jag tycka. Synd att Mellon inte ens ska veta vems hans biologiska pappa är. Det kommer skapa funderingar för Mellon ju äldre han blir och förhoppningsvis får han och pappan kontakt med varandra en dag.
Hon gjorde ju på exakt samma sätt med Wiktor. Och det gick ju inte så bra…
Citera
2026-04-18, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Hon gjorde ju på exakt samma sätt med Wiktor. Och det gick ju inte så bra…
Ja eller hur. Helt sjukt beteende hon har.
Nu har hon återigen slutat smörja sig.....
Kollade hennes insta. Allt för uppmärksamhet.
Citera
2026-04-18, 22:12
Medlem
Citat:

Om pappan verkligen varit intresserad hade han kunnat gå till familjerätten och kräva umgänge….

Jag tycker det säger en hel del faktiskt. Tyvärr. Sen är hon ju som hon är, men hade han varit intresserad hade han kunnat få till ett umgänge med sin son.
Citera
2026-04-19, 08:31
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Ja eller hur. Helt sjukt beteende hon har.
Nu har hon återigen slutat smörja sig.....
Kollade hennes insta. Allt för uppmärksamhet.
Det vet vi kanske inte om hon slutat med...men innan hon filmade sig där borde hon smörjt in sig minst en gång.
Alltså jag har inte alls problem som Ellie, men torr i hyn. Jag måste smörja in mig, och gör jag inte det kan det ibland svida.
Hon tror ju att hon är helt unik som könner att det svider när hon smörjer in sig, hon är ju som sågspån hela hon och hon borde smörja sig flera gånger per dag

Snart ska hon väl sluta med sprutorna och hon ska experimentera själv med något nytt hon läst om

Har hon någonsin haft en tanke på att cap-behandlingen Kanske var det som triggade igång så hon blev inlagd på sjukan?!
Citera
2026-04-19, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Det vet vi kanske inte om hon slutat med...men innan hon filmade sig där borde hon smörjt in sig minst en gång.
Alltså jag har inte alls problem som Ellie, men torr i hyn. Jag måste smörja in mig, och gör jag inte det kan det ibland svida.
Hon tror ju att hon är helt unik som könner att det svider när hon smörjer in sig, hon är ju som sågspån hela hon och hon borde smörja sig flera gånger per dag

Snart ska hon väl sluta med sprutorna och hon ska experimentera själv med något nytt hon läst om

Har hon någonsin haft en tanke på att cap-behandlingen Kanske var det som triggade igång så hon blev inlagd på sjukan?!

Kanske men jag tror mer det gör typ ingenting med det där CAP. Ser häftigt ut vilket gör det enkelt att sälja. För ser det häftigt och avancerat ut så ”måste” det ju ha effekt.
Däremot att hon solade på sjukhuset med starkt ljus med öppna sår i ansiktet var sjukt. Strax efteråt blev hon ju jättesjuk och svullen.
Citera
2026-04-19, 11:43
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Kanske men jag tror mer det gör typ ingenting med det där CAP. Ser häftigt ut vilket gör det enkelt att sälja. För ser det häftigt och avancerat ut så ”måste” det ju ha effekt.
Däremot att hon solade på sjukhuset med starkt ljus med öppna sår i ansiktet var sjukt. Strax efteråt blev hon ju jättesjuk och svullen.
Jo så kan det också vara...hon har dock inte pratat mer om cap. Stället skulle ju flytta till Stockholm så hon slapp pendla så långt
Citera
2026-04-19, 12:10
Medlem
Ellie har förstört två ord för mig.
Magiskt och Stina. Klarar inte av de orden längre.
Citera
2026-04-19, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jo så kan det också vara...hon har dock inte pratat mer om cap. Stället skulle ju flytta till Stockholm så hon slapp pendla så långt
Japp. Sen började hon med sprutorna och skiter i att göra reklam och pendla för det där.

Det säger väl en hel del. Att sprutorna hjälper tillräckligt för att hon inte desperat ska leta alternativ, alltså har hon blivit mycket bättre. Så mycket tror hon på CAP.
Citera
2026-04-19, 12:33
Medlem
askungens avatar
Citat:
Haha ja verkligen magiskt är förstört 😩
Citera
2026-04-19, 16:22
Medlem
Verkligen! Kommer bli jobbigt att titta på Saltkråkan.
Citat:
Citera
2026-04-20, 10:29
Medlem
Citat:
Verkligen! Kommer bli jobbigt att titta på Saltkråkan.
ALLA kommentar är bara massor med gull och lovord över hur fantastiskt hon är.
Har hon blockat alla andra kommentarer??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in