Citat:
Fast det ligger väl i många kvinnors natur att vilja ha någon att bråka med, och har de ingen karl så bråkar de med varandra. Ser man dessutom titt som tätt här bland flickorna på Flashen. Nej, bråkar de med varandra så kan du ge dig fan på att de kommer bråka med den stackarn också som de inleder någon form av relation med. 

Citat:
Citat:
Ja huga. Det dyker upp såna singelgrupper i mitt flöde på Fecebook.
Kvinnorna har överväldigande ansiktstatueringar, piercings överallt, crazy eyes och 10 katter. Sen sjukt höga krav. Alla har någon diagnos de måste basunera ut direkt till folk de inte känner, och 3-4 lortiga ungar.
Sen hackar de på varandra konstant. Om någon kommenterar, så kommer det 20 andra bittra singlar och klankar ner. De sänker varandra hela tiden.
Jag funderar på om det är algoritmen som försöker manipulera mig till att aldrig lämna min älskade sambo. För om det där är alternativet, så fuck no!
Kvinnorna har överväldigande ansiktstatueringar, piercings överallt, crazy eyes och 10 katter. Sen sjukt höga krav. Alla har någon diagnos de måste basunera ut direkt till folk de inte känner, och 3-4 lortiga ungar.
Sen hackar de på varandra konstant. Om någon kommenterar, så kommer det 20 andra bittra singlar och klankar ner. De sänker varandra hela tiden.
Jag funderar på om det är algoritmen som försöker manipulera mig till att aldrig lämna min älskade sambo. För om det där är alternativet, så fuck no!
Dagens sanning:
En normal kvinna av kvalitet behöver inte leta efter en man. Hon behöver inte söka en man. Det räcker att existera och go with the flow irl så hittar hon någon automatiskt. Därmed behöver de inte nätdejta. Jag känner eller kände kvinnor som hade varit i förhållande och det tog slut. Inom 1-2 månader hade de en ny kille utan att nätdejta.
Det de hade gemensamt var:
Inga barn
Under 30 år
Normalt utseende
Vänner och socialt liv
Jag frågade en snygg 20 åring en gång om hon har Tinder. Hon blev nästan förolämpad av frågan och undrade om hon såg ut som en sån kvinna som sitter där...