2026-04-20, 09:55
Medlem
Somali-Hens avatar
Männen:

90% av männen vill bara knulla, tömma och glömma. Resterande 10% män som på fullaste allvar söker en fru/partner är incels, oskulder som aldrig kommit nära en kvinna. Bor hemma och sover med en snuttefilt, styrs av sina föräldrar eller/och är bara väldigt oattraktiva. Det är män utan vänner och socialt umgänge. Ofta förbittrade. Osjälvständiga, ensamma, tråkiga, osociala, autistliknande..

Kvinnor:
Om en kvinna måste nätdejta för att hitta någon så är hon värdelös. Som normal kvinna hittar du någon på utsidan bara genom att existera och det finns ingen kvinna som föredrar att leta på nätet. Varför? För nätet är fullt av bedragare, oseriösa osv. Om någon vill ha dig irl, vad ska du då där och göra? Här finns många kvinnor med diagnoser och väldigt fula kvinnor. Tjockisar m.m.

Resten av kvinnorna är trötta/slitna mammor vars bäst före datum gick ut för 15 år sedan. Sedan har du kvinnorna som ser bra villet består av bekräftelsesökande kvinnor med låg självkänsla som bara vill ha lajks och uppmärksamhet + promiskuösa luder som bara ligger runt, dvs hor.r.

Sedan har du år efter år kvinnan:
Sitter där år efter år. Ofta i 32-42 års åldern. Hon söker prinsen som inte existerar då hennes prinsar bara vill tömma och glömma, dvs hunkarna. Resten av männen använder hon endast för att få bekräftelse och uppmärksamhet av. Hon slutar ensam och olycklig. Hon inser inte att hennes bäst före datum gick ut för 10 år sedan. Nu har hon inga barn, frågan är om hon ens har ett jobb. Hon har bara sin telefon.

Frågor på det??
Senast redigerad av Somali-Hen 2026-04-20 kl. 10:07.
Citera
2026-04-20, 10:03
Medlem
Somali-Hens avatar
Sen på dessa människor har ni en drös av kriminella bedragare som bara vill scamma. Tömma folks bankkonto. Både män/kvinnor

Ni har även kvinnliga fejkade profiler som skapas av apparna för att locka män.
Citera
2026-04-20, 10:03
Medlem
...och TS kommer alltid vara bland de 10% han själv föraktar.
Hans mamma gav honom frukost på sängen i morse innan han gick till sin dagliga verksamhet.

Tillsammans med sin personliga assistent.
Citera
2026-04-20, 10:10
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenIPersilja
...och TS kommer alltid vara bland de 10% han själv föraktar.
Hans mamma gav honom frukost på sängen i morse innan han gick till sin dagliga verksamhet.

Tillsammans med sin personliga assistent.

Om du tog åt dig, vilket jag förstår.. det är inte roligt att höra men nyttigt. . Försök förändra ditt liv. Börja med dig själv. Det finns inga genvägar. Nätddjting är bara en genväg och fusk som inte fungerar.
Citera
2026-04-20, 10:16
Medlem
Ja huga. Det dyker upp såna singelgrupper i mitt flöde på Fecebook.

Kvinnorna har överväldigande ansiktstatueringar, piercings överallt, crazy eyes och 10 katter. Sen sjukt höga krav. Alla har någon diagnos de måste basunera ut direkt till folk de inte känner, och 3-4 lortiga ungar.

Sen hackar de på varandra konstant. Om någon kommenterar, så kommer det 20 andra bittra singlar och klankar ner. De sänker varandra hela tiden.

Jag funderar på om det är algoritmen som försöker manipulera mig till att aldrig lämna min älskade sambo. För om det där är alternativet, så fuck no!
Citera
2026-04-20, 10:17
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somali-Hen
Om du tog åt dig, vilket jag förstår.. det är inte roligt att höra men nyttigt. . Försök förändra ditt liv. Börja med dig själv. Det finns inga genvägar. Nätddjting är bara en genväg och fusk som inte fungerar.

Uppenbarligen har det inte fungerat för dig. Alltså är du en incel, en sån där man som inte får ligga. Vem annars skulle vara motiverad att diskutera detta ämne?

Du verkar mest vilja skambelägga män som söker ett fast monogamt förhållande. Eller? Och du verkar beundra män som bara vill tömma och glömma?

Nätdejting erbjuder väl i teorin en möjlighet för vissa att mötas. Vad de vill få ut av mötet beror nog på vem de träffar. Om det finns kemi.
Citera
2026-04-20, 10:20
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Uppenbarligen har det inte fungerat för dig. Alltså är du en incel, en sån där man som inte får ligga. Vem annars skulle vara motiverad att diskutera detta ämne?

Du verkar mest vilja skambelägga män som söker ett fast monogamt förhållande. Eller? Och du verkar beundra män som bara vill tömma och glömma?

Nätdejting erbjuder väl i teorin en möjlighet för vissa att mötas. Vad de vill få ut av mötet beror nog på vem de träffar. Om det finns kemi.

Har aldrig nätdejtat. Och kommer aldrig göra det.

Jag vill inte skambelägga män eller kvinnor. Jag ger bara en ärlig och ofiltrerad bild om vad det faktiskt är.

Och nej jag hyllar inte män som vill tömma och glömma. De är inget att ha givetvis.
Citera
2026-04-20, 10:26
Medlem
HBTKuks avatar
Nätdejting är för boomers och amatörer. Riktiga menschen träffar folk i verkligheten.
Citera
2026-04-20, 10:26
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster

Kvinnorna har överväldigande ansiktstatueringar, piercings överallt, crazy eyes och 10 katter. Sen sjukt höga krav. Alla har någon diagnos de måste basunera ut direkt till folk de inte känner, och 3-4 lortiga ungar.

Sen hackar de på varandra konstant. Om någon kommenterar, så kommer det 20 andra bittra singlar och klankar ner. De sänker varandra hela tiden.

Jag funderar på om det är algoritmen som försöker manipulera mig till att aldrig lämna min älskade sambo. För om det där är alternativet, så fuck no!

En kvalitetskvinna skulle inte nätdejta ens om hon fick betalt för det.
Det är bara skit där.

Kvalitetskvinna:
Ej ligger runt
Saknar diagnoser
Ser avarage ut eller bättre
Jobbar heltid
Har inget bekräftelsenehov
Inga barn
Under 35 år
Citera
2026-04-20, 10:32
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster

Fast det ligger väl i många kvinnors natur att vilja ha någon att bråka med, och har de ingen karl så bråkar de med varandra. Ser man dessutom titt som tätt här bland flickorna på Flashen. Nej, bråkar de med varandra så kan du ge dig fan på att de kommer bråka med den stackarn också som de inleder någon form av relation med.
Citera
2026-04-20, 10:35
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somali-Hen
Männen:

90% av männen vill bara knulla, tömma och glömma. Resterande 10% män som på fullaste allvar söker en fru/partner är incels, oskulder som aldrig kommit nära en kvinna. Bor hemma och sover med en snuttefilt, styrs av sina föräldrar eller/och är bara väldigt oattraktiva. Det är män utan vänner och socialt umgänge. Ofta förbittrade. Osjälvständiga, ensamma, tråkiga, osociala, autistliknande..

Kvinnor:
Om en kvinna måste nätdejta för att hitta någon så är hon värdelös. Som normal kvinna hittar du någon på utsidan bara genom att existera och det finns ingen kvinna som föredrar att leta på nätet. Varför? För nätet är fullt av bedragare, oseriösa osv. Om någon vill ha dig irl, vad ska du då där och göra? Här finns många kvinnor med diagnoser och väldigt fula kvinnor. Tjockisar m.m.

Resten av kvinnorna är trötta/slitna mammor vars bäst före datum gick ut för 15 år sedan. Sedan har du kvinnorna som ser bra villet består av bekräftelsesökande kvinnor med låg självkänsla som bara vill ha lajks och uppmärksamhet + promiskuösa luder som bara ligger runt, dvs hor.r.

Sedan har du år efter år kvinnan:
Sitter där år efter år. Ofta i 32-42 års åldern. Hon söker prinsen som inte existerar då hennes prinsar bara vill tömma och glömma, dvs hunkarna. Resten av männen använder hon endast för att få bekräftelse och uppmärksamhet av. Hon slutar ensam och olycklig. Hon inser inte att hennes bäst före datum gick ut för 10 år sedan. Nu har hon inga barn, frågan är om hon ens har ett jobb. Hon har bara sin telefon.

Frågor på det??
Vilken bra diskussion du krattar upp för.
Citera
2026-04-20, 10:36
Medlem
Vet ett flertal som träffat sin partner och gift sig/skaffat barn via dejting appar. Träffat min nuvarande via tinder. Så är väll inte helt hopplöst för oss alla. Sen såklart är det mycket ytligheter/ligga runt/fejk profiler och oseriösa människor på dessa appar också.

Använde appen också när jag skulle flytta till en helt ny stad . Så bra om man kommer till ett ställe man inte känner någon .

Så summa kardemumma , kanske inte funkar för alla och vissa vill bara ligga runt , men det finns exempel där det funkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in