Citat:
Ursprungligen postat av
Somali-Hen
Har aldrig nätdejtat. Och kommer aldrig göra det.
Jag vill inte skambelägga män eller kvinnor. Jag ger bara en ärlig och ofiltrerad bild om vad det faktiskt är.
Och nej jag hyllar inte män som vill tömma och glömma. De är inget att ha givetvis.
Jag tror att jag måste hjälpa dig lite grann på traven. Du säger att du har aldrig lärt dejtat och kommer aldrig göra detta.
Ändå så skriver du precis som att du har 15 års erfarenhet av nätdejting.
Har du läst mycket på AI. Merparten av dagens ungdomar letar efter information där.
Du vet inte vad du snackar om för att du snackar bara massa bajs eftersom du inte har erfarenhet.
Då kan du inte lägga upp ett scenarie som du tycker passar. Det finns ju hur många som helst som har träffats på internet dejting och fortfarande gör detta idag.
Du sätter in och tycker och tänker att vissa kvinnor skulle aldrig vara på dejting.
Det är någonting som du heller inte har koll på utan du förutsätter.
Det finns ju många killar som har hur bra arbete som helst och har bra umgängeskrets. En del har inte tid att träffas utan man kör på internet.
Det kanske kan vara bättre att du startar någon tråd med lite belägg. Detta är ju bara någonting som du har startat för att du inte har något vettigt att skriva om.
Man kan ju inte ha förutfattade meningar om saker som man inte har erfarenhet av. Det skriver du faktiskt själv. Det innebär att du bara gissar och tror och tycker. Sug på den kompis.