2026-04-21, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somali-Hen
Männen:

90% av männen vill bara knulla, tömma och glömma. Resterande 10% män som på fullaste allvar söker en fru/partner är incels, oskulder som aldrig kommit nära en kvinna. Bor hemma och sover med en snuttefilt, styrs av sina föräldrar eller/och är bara väldigt oattraktiva. Det är män utan vänner och socialt umgänge. Ofta förbittrade. Osjälvständiga, ensamma, tråkiga, osociala, autistliknande..

Kvinnor:
Om en kvinna måste nätdejta för att hitta någon så är hon värdelös. Som normal kvinna hittar du någon på utsidan bara genom att existera och det finns ingen kvinna som föredrar att leta på nätet. Varför? För nätet är fullt av bedragare, oseriösa osv. Om någon vill ha dig irl, vad ska du då där och göra? Här finns många kvinnor med diagnoser och väldigt fula kvinnor. Tjockisar m.m.

Resten av kvinnorna är trötta/slitna mammor vars bäst före datum gick ut för 15 år sedan. Sedan har du kvinnorna som ser bra villet består av bekräftelsesökande kvinnor med låg självkänsla som bara vill ha lajks och uppmärksamhet + promiskuösa luder som bara ligger runt, dvs hor.r.

Sedan har du år efter år kvinnan:
Sitter där år efter år. Ofta i 32-42 års åldern. Hon söker prinsen som inte existerar då hennes prinsar bara vill tömma och glömma, dvs hunkarna. Resten av männen använder hon endast för att få bekräftelse och uppmärksamhet av. Hon slutar ensam och olycklig. Hon inser inte att hennes bäst före datum gick ut för 10 år sedan. Nu har hon inga barn, frågan är om hon ens har ett jobb. Hon har bara sin telefon.

Frågor på det??
Om det är kvinnorna som finns där så är det väl inte så konstigt att männen bara vill tömma och glömma? Låter som den enda sunda reaktionen med tanke på utbudet
Citera
2026-04-21, 20:55
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Om det är kvinnorna som finns där så är det väl inte så konstigt att männen bara vill tömma och glömma? Låter som den enda sunda reaktionen med tanke på utbudet

Kombo.

Ja majoriteten av kvinnorna är bottenskrapet u en eller annan mening. Men de vettiga kvinnorna lämnade apparna för 10-8 år sedan pga alla oseriösa mön som bara vilken använda de som prostituerade samtidigt som kvinnorna ville ha en partner.
Citera
2026-04-21, 21:03
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Jaha, ännu en incel har insett att dejtingappar inte fungerar särskilt bra för incels. Då fick vi veta det för femtusende gången den här månaden.

Haha ja det slår aldrig fel. 190 cm och 120 kg stack dock ut. Rör det sig om ett steroidmonster i Brock Lesnars storlek eller ett fetto?

Jag är det, vad är ditt problem din jävla tattare?
Eftersom idiotjäveln frågade så svarade jag. Det låg inte i mitt intresse att skylta med det. Och nej jag är inget fetto eller tar steroider.

Och vad spelar det för roll om jag är en hunk eller en skitful incel? Gör det innehållet och frågeställningen i ts mer/mindre sant?

Både killar och tjejer som nätdejtar är luffare. Allt i TS stämmer. De seriösa och värdefulla/normala kvinnor som en gång i tiden utgjorde en relevant bas av användarna är nu borta. Detta pga alla värdelösa män som var oseriösa, sexistiska och äckliga. Så brudarna drog. Och de spred ryktet om hur värdelöst det var till sina väninnor, systrar, döttrar.
Kvar är alla tjocka och vidriga kvinnor som ingen vill ha + de promiskuösa hororna som har legat med fler män än den Lettiska eskorten Svetlana.

Dessa + 43 år gamla Sara som suttit där varenda dag i 10 år utan att hitta någon - i hopp om att det en dag ska dyka upp en Dolph Lundgren in his prime med 50 miljoner på kontot.
Senast redigerad av Somali-Hen 2026-04-21 kl. 21:17.
Citera
2026-04-21, 21:07
Medlem
Citat:
Kombo.

Ja majoriteten av kvinnorna är bottenskrapet u en eller annan mening. Men de vettiga kvinnorna lämnade apparna för 10-8 år sedan pga alla oseriösa mön som bara vilken använda de som prostituerade samtidigt som kvinnorna ville ha en partner.

En del kvinnor använder ju Tinder bara för att ligga dom också. Du är lite väl extrem i din syn på människor, alla är inte skit på Tinder.
Citera
2026-04-21, 21:14
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
En del kvinnor använder ju Tinder bara för att ligga dom också. Du är lite väl extrem i din syn på människor, alla är inte skit på Tinder.

En kvinna ska:

1. Inte ha ett Bmi över 25. Dvs inget fetto.

2. Inte ligga runt. Dvs horor.

Däremot i Sverige så uppmuntrar man kvinnor att vara tjocka och att knulla runt. Detta går emot allt vett.

Jag är man och har aldrig legat runt. Jag har bara gjort det när jag haft förhållande och aktivt avstått från engånsligg trots att möjlighet fanns. Att som kvinna knulla runt är hor. Dessa kvinnor på Tinder som ligger med nya män varje vecka har inget värde. Hur bra de än ser ut.
Det är ingen man trär på en vigselring direkt.
Senast redigerad av Somali-Hen 2026-04-21 kl. 21:19.
Citera
2026-04-22, 22:55
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Förlåt mig, experten. Du har förstås rätt, boomers existerar inte på dejtingappar. Ingen har nånsin skådat en sån där.

Jodå... inte skall du vara sarkastisk min vän, de pytsar säkert in en sorgsen slant. Men demografin pekan nog på gen Z,X.

eller va fan de nu heter runt 25-45.

Med vänlig hälsning,

Sjuttiotalist. som om jag vill ligga går på krogen ganska nykter och bara tar någon i hand efter ha frågat vad hon heter, vad hon gillar och hur hon mår. Och så skall man se ut som att man bryr sig normalt om hur man ser ut, lukta gott och vara lagom utmanande med... har aldrig gått hem ensam om jag inte bestämt att madam booze är min lady of the night.
Senast redigerad av pyroclasm 2026-04-22 kl. 23:03.
Citera
2026-04-22, 23:08
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:
En kvinna ska:

1. Inte ha ett Bmi över 25. Dvs inget fetto.

2. Inte ligga runt. Dvs horor.

Däremot i Sverige så uppmuntrar man kvinnor att vara tjocka och att knulla runt. Detta går emot allt vett.

Jag är man och har aldrig legat runt. Jag har bara gjort det när jag haft förhållande och aktivt avstått från engånsligg trots att möjlighet fanns. Att som kvinna knulla runt är hor. Dessa kvinnor på Tinder som ligger med nya män varje vecka har inget värde. Hur bra de än ser ut.
Det är ingen man trär på en vigselring direkt.

Låt mig gissa... när du runkar eller ligger med någon. Då kollar du ner på din kuk när du kommer? Du älskar bara dig själv. Din själ är fattig.

Torftigt, hur mycket deg du än akkummelerar kommer du aldrig bli rik.
Antar att du inte är Svensk?
Citera
2026-04-22, 23:35
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:
Din själ är rik då du älskar feta kvinnor och pissluder..

Suck... du är inte så lyckosam med kvinnorna gissar jag? Men din självkänsla är på topp.... du har ingen aning om varför ingen gillar dig så mycket som du egentligen förtjänar gissar jag?

Vill du veta varför? För att du egentligen är en osäker liten grabb.

Bh hu, väx upp.
Citera
2026-04-22, 23:37
Medlem
pyroclasms avatar
I övrigt har jag inte träffat en enda Somalisk (riktat till dig då, SOMALI-HEN) man utan mindervärdeskomplex.... just sayin. Så lite manlighet, så mycket osäkerhet.

Somalier i stort... welll, vet inget om dem, men de jag mött har representerat en verkligt osäker liten grupp män med uppblåsta egon. Säkert finns det helt massa somailska män som är fantastiska, jag har bara inte träffat de´n.
Senast redigerad av pyroclasm 2026-04-22 kl. 23:41.
Citera
2026-04-22, 23:39
Medlem
Somali-Hens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Suck... du är inte så lyckosam med kvinnorna gissar jag? Men din självkänsla är på topp.... du har ingen aning om varför ingen gillar dig så mycket som du egentligen förtjänar gissar jag?

Vill du veta varför? För att du egentligen är en osäker liten grabb.

Bh hu, väx upp.

Vad är att växa upp? Att tycka att kvinnor ska ligga runt som horor fast utan betalt?
Helt ärligt.
Tycker du det är bra med lösdriveri och hor?

Och tycker du att äckliga feta kvinnor är attraktiva?
Eller låtsas du för godhetssignalerandets skull?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in