Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Nu hittar du på trams. Självklart skulle jag krävt samma sak om det skulle gälla vänsterdamen. Du hittar på något som inte stämmer och från det som inte stämmer så kallar du mig för hycklare. Hur dum i huvudet är du egentligen? Menar du allvar eller trollar/tramsar du?
Det enda jag har frågat är om det finns något som backar upp det som hela tråden bygger på. Det blir ganska viktigt när tråden lever av just den anledningen (påståendet). Det finns ju ingen som verkar kunna göra det och då kan du väl själv räkna ut att det förmodligen bara är tramsigt påhitt.
Med tanke på att det i slutändan leder till att förtala judar så är det också lätt att se att det hänger ihop med den sedvanliga judekonspirationen. Den som vänstersnusket/nazisterna sprider ett i ett.
Hur vet du att radikal islam är en orm. Och hur vet du att moderat islam är gräset som gömmer ormen?
Kan du ge mig otvetydiga bevis på det? Eller grundar det säg ändå i botten på erfarenhet och en förmåga att dra slutsatser av det du ser och har sett?
Konstigt att den förmågan försvinner totalt när det gäller judar. Då måste nästan gud själv komma ner och bekräfta saker för dig, annars är det bara ”konspirationer” och ”judehat”.
Judehat är förövrigt det nya ”rasist”. Ett ord som slängs runt inte som en anklagelse utan mer som ett sätt att tysta kritik som egentligen är saklig och har förankring i verkligheten. Precis som ordet rasist gjorde väldigt länge.