2026-04-17, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinosaurier5
Oj va synd om henne! Det var Sverige och svenskarna som hjälpte henne att få till ett liv i Sverige! Det är dem hon ska vara tacksamma mot men istället sprider hon sina judiska agendor i nyheter och medier! Varför flyttar hon inte till Isreal då? Hon sprider mer kärlek till judarna än till dem som faktiskt har hjälpt henne ifrån Rumänien. Man borde förbjuda främmande makt och illojala människor att överhuvudtaget få svenska pass, sådana skadar hela rikets säkerhet. Nu vet vi inte ett dugg vilken agenda mosad eller vem det nu är som givit henne pengar, tänk om de fortsätter uppmana henne till judisering av Sverige? Vad gör vi då? Fast i händerna på främmande makt

Det hade varit underbart om hon tagit med sig zionistdåren och sverigehataren Aron Flam i flytten till Israel.
Citera
2026-04-17, 22:29
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/trots-kritiken-alice-teodorescu-mawe-kd-vagrar-avsloja-hemliga-donatorn

Enligt mig är det helt uppenbart att säkerhetspersonal från Israel skyddar henne, och de ekonomiska stöden, eller finansiering för att tala klarspråk, kommer förstås också därifrån.

Vad tror ni?
Med tanke på hennes svansföring på sociala medier så är det givet att israeliska intressen sponsrar henne.
Citera
2026-04-17, 22:30
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezras
Det hade varit underbart om hon tagit med sig zionistdåren och sverigehataren Aron Flam i flytten till Israel.
Aron har ju åtminstone blodsband som förklarar hans enögdhet.
Citera
2026-04-17, 22:38
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar

Jösses så illa det blev när jag satte dit dig för att du hittar på trams för att förtala en politiker baserat på judehat i bakgrunden.

Nä det är klart vi inte kommer längre då det nu är fastslaget att det bara var hittepå från din sida. Bra att det kom fram i tråden. För nu vet vi att trådstarten är påhittat trams för att i förlängningen förtala judar.

Fortfarande svårt att veta om du är vänsterbliven eller nazist? Jag gissar på vänsterbliven för de brukar för det mesta smita undan snabbare. Som du gör här.

Du verkar vara en sjukt jobbig person. Finns inte mycket som är värre än idioter som helt saknar självinsikt i att de är idioter utan tvärtom tror att de är de intelligenta.

Det hade kunnat finnas en video i TS där hon suger av Netanyahu och du hade garanterat vart här inne och yrat om att det är AI grundat i judehat.
Citera
2026-04-17, 22:39
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
I Måwes fall vet ingen hur mycket pengar hon får, vem som betalar, vad pengarna de facto har använts till och om hon i utbytet gjort, sagt eller på annat sätt agerat till den betalandes förmån. Har hon gjort det är det ett mutbrott, enligt svensk lag. Nu kan hon inte dömas för det så länge hon är MEP och åtnjuter immunitet, men det är förstås fullt möjligt efter att MEP-tiden löpt ut.

Hur mycket månne Måwe får?
Du spekulerar. Och har ingen aning. Bygger du ditt case på avundskjuka?

Rätt mycket bygger på avundsjuka och inte på omsorg för systemet.

Om du bevisar att din oro bygger på oro för systemet så kommer jag svara. Men du verkar mest vara avundsjuk.
Citera
2026-04-17, 23:13
Medlem
Så AIPAC i Sverige är SWEIPAC.

Alice Teodorescu är den första.

Finns det fler i Sveriges regering ?
Citera
2026-04-17, 23:15
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truthsocial
Jag tror att du har helt rätt, även om jag inte tänkt tanken innan. Och det skrämmer mig oerhört. Hur många fler svenska politiker ligger i Mossads fickor?

Inte i närheten av politiker som blir sponsrade av hamas och dess likar
Citera
2026-04-17, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus

Tror man det har man en ganska skev uppfattning om historisk, samtida och framtida maktdynamik.

Men visst är det många politiker som framstår som att de sponsras av Islam...
Citera
2026-04-17, 23:51
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chepo
Tror man det har man en ganska skev uppfattning om historisk, samtida och framtida maktdynamik.

Men visst är det många politiker som framstår som att de sponsras av Islam...

Lika troligt är det som att Israel sponsrar svenska politiker för någon typ politisk påverkan här. Säger inte att de finns någon förmögen jude som sponsrar henne då svensk politisk säkerhet inte verkar kunna ge den säkerhet hon behöver eller tror hon behöver men att dra växlar till att det är den israeliska staten som gör det är konstigt. Utifrån det stöd som många vänsterpoltiker gör för Iran och Palestina så skulle man lätt kunna dra samma växlar då de inte direkt alltid har någon koppling till landet men väldigt starka åsikter

Edit: mitt svar är befängt då påståendet är befängt
Citera
2026-04-18, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus

Är det något du dragit ur din röv, källa tack......
Citera
2026-04-18, 00:10
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezras
Är det något du dragit ur din röv, källa tack......

Jag tar samma källa som din, tack!
Citera
2026-04-18, 00:15
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Hon är från Rumänien, men hennes ursprung kvittar. Frågan är varför utländska stater tillåts finansiera beslutsfattande svenska politiker.
Hur tänker du att hon kapitaliserar på att hennes familjs säkerhet betalas av tredje part? Önskar du att hon och hennes närmaste istället skulle dödas?

Hur kan ni nassar inte se cirkelresonemanget i er egen ihopsnickrade konspiration - trodde åtminstone "internal consistency" var något man kunde förvänta sig från er sort? Vad ni tycks påstå är alltså att hon funnit en evig money glitch genom två-stegsraketen att först uttala sig negativt om rabiata muslimska terrorister för att sedan förekomma det oundvikliga i en ond bråd död genom att uppvakta ett hemligt judiskt kollektiv och få dom att casha för en väktare? Fan vad asfett det låter, är ju helt sjukt egentligen att inte alla svennar ger sig på en glassig Lars Vilks-tillvaro.

Sekteriskt våld är nya fredagsmysen för hela familjen Måwe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in