Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
I detta fiktiva scenario skulle jag frågat efter något trovärdigt som backar upp dessa påståenden som görs. Precis som jag gör angående personen tråden handlar om.
Svårt att veta om du är vänsterbliven eller nazist? Men det är det typiska judehatet allt detta bygger på som ni i vanlig ordning aldrig har något trovärdigt att komma med som backar upp påståendena. Idag så kopplar islam ihop vänstersnusket och nazisterna mer och mer. Båda visar stöd för muslimernas mål att utrota judarna.
Sen kan du inte jämföra Ryzzland och Israel då Ryzzland bedriver ett anfallskrig medans Israel försvarar sig mot de som bedriver ett anfallskrig mot dem. Du är inte mycket med märker jag.
>I detta fiktiva scenario skulle jag frågat efter något trovärdigt som backar upp dessa påståenden som görs. Precis som jag gör angående personen tråden handlar om.
Tack, jag tror det räcker så. Du saknar alltså all form av grundläggande logik och slutledningsförmåga. Det har varit kul upplevelse att försöka debattera med någon svagbegåvad fas 3:are, men jag tror tyvärr inte att vi kommer längre än såhär. Lycka till med morgondagens dagliga verksamhet!