Citat:
Ursprungligen postat av
DaisyB
Är mer förtjust i gamla Elsas stil, tyckte t ex lägenheten på Hallandsgatan var jättefin med den gröna soffan, det orange kylskåpet och färgglad konst från deras föräldrar. Minns ni Disneyspegeln? Var superavundsjuk på den.
Men nu läser jag mest för att Elsa med tiden blivit som en i bekantskapskretsen, har ju läst hennes blogg sedan starten 2008 och tror vi är många som får en parasocial relation efter så lång tid. Så även om mkt hon gör stör mig, så tycker jag ändå att hon verkar snäll och jag har fina minnen av när hon inspirerat mig 😊
Åh ja minns den tiden. Hade slutat läsa bloggen ganska mycket redan då och läser definitivt inte den mycket nu, hänger mest här. Men det var mycket roligare inredning då och blev definitivt inspirerad. Var så himla avundsjuk på dne spegeln jag med och det stora fina skåpet gon hade kläder i som sedan försvann. Båda superfina! Sånt skulle jag aldrig gjort mig av med utan isf sparat ifall jag bytte stil igen sen.
Läste bloggen flitigt runt 2009-2014 typ och önskade såååå att jag kunde haft lika många och fina klänningar som hon hade. Hon var min inspiration till att aldrig ha byxor och herregud vad jag höll på. Många gånger flera underkjolar och flertalet rosetter i håret. Kul tid. Blir verkligen inte inspirerad idag.