2026-04-12, 08:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Eller var det måhända "Mamma,jag vill ha vita väggar,å vitt golv,och allting beige,så det känns precis som hemma!"

Önskar helhjärtat att barnet gör uppror och kräver skräniga posters med Slayer och en rejäl gamerhörna inklusive stol. Kanske en egen kyl till energidrycker också.

Citat:
Ursprungligen postat av Misirlouie
Ja suck självklart ska barnrummet smälta in i vaniljsåsinredningen som resten av huset går i. Men asså bara jag som tycker det är sjukt att köpa ett skrivbord för 8000 till ett barn? Jag undrar lite hur hennes sparande ser ut, existerar det? Vad ska hon göra när vi till slut slutat scrolla hennes upprepningar, hon kan väl inte tjäna nåt på uthyrningen?

Kan det vara avdragsgillt med tanke på hennes ”jobb” kanske? Som influenser är väl i stort sett allting rekvisita.
Citera
2026-04-12, 08:56
Medlem
Nu skall vi se om min kommentar kom med på bloggen, där jag ifrågasätter om en 10 årig grabb väljer detta sterila rum med bara vitt&beige?? Värre än vad jag trodde, ok som gästrum men pojkrum..
Citera
2026-04-12, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Nu skall vi se om min kommentar kom med på bloggen, där jag ifrågasätter om en 10 årig grabb väljer detta sterila rum med bara vitt&beige?? Värre än vad jag trodde, ok som gästrum men pojkrum..

"Skriv- och rithörnan med skrivbord från Sika design köpt på Artilleriet, korglampa från Mith Cph och en fransk antik stol som ni som läst bloggen länge kanske känner igen från vår gamla balkong på Hallandsgatan?"

Jag får ont i rumpan bara av att titta på den franska antika stolen som han fått som skrivbordsstol.
Citera
2026-04-12, 10:40
Medlem
Citat:
Ja suck självklart ska barnrummet smälta in i vaniljsåsinredningen som resten av huset går i. Men asså bara jag som tycker det är sjukt att köpa ett skrivbord för 8000 till ett barn? Jag undrar lite hur hennes sparande ser ut, existerar det? Vad ska hon göra när vi till slut slutat scrolla hennes upprepningar, hon kan väl inte tjäna nåt på uthyrningen?
Hon är tät,hon har råd.Men det är mkt pengar för ett bord. Utan bloggen,insta och samarbeten skulle hon vara betydligt fattigare. Det är väl det som stör,(iaf för mig),att en så trist inredare som hon,drar in flera miljoner årligen till sitt bolag.Folk älskar verkligen beigevitt och designprylar!
Kunde hon inte bränt några tusenlappar på en riktigt skön skrivbordsstol undrar man ju också!
Citera
2026-04-12, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelviraa
"Skriv- och rithörnan med skrivbord från Sika design köpt på Artilleriet, korglampa från Mith Cph och en fransk antik stol som ni som läst bloggen länge kanske känner igen från vår gamla balkong på Hallandsgatan?"

Jag får ont i rumpan bara av att titta på den franska antika stolen som han fått som skrivbordsstol.
Jag skulle absolut lagt pengarna på en riktigt bekväm stol och valt ett billigare bord ist.Det stolen ser rent plågsamt oskön ut!
Citera
2026-04-12, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress

Haha ja och VAR ska alla barnen i grannskapet sitta? Hon skrev ju att hon hoppades att alla skulle hänga där. Inte ens en mysig soffa eller nånting. Hemsk inredning för ett barn. Vad fick han välja?
Citera
2026-04-12, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Haha ja och VAR ska alla barnen i grannskapet sitta? Hon skrev ju att hon hoppades att alla skulle hänga där. Inte ens en mysig soffa eller nånting. Hemsk inredning för ett barn. Vad fick han välja?

Lynn har givetvis inte fått välja någonting. Det finns inget barn vid sunda vätskor som vill ha ett sånt rum om hen får välja. Var är alla Pokémon-prylar, planscher på idoler och varför inga leksaker? Jag räknade till ordet mysigt sju gånger i kommentarerna, men personligen tyckte jag rummet såg bättre ut på mäklarbilden.
Citera
2026-04-12, 11:52
Medlem
DenUnderbareMannens avatar
Citat:

Haha 8000 är riktigt sjukt! Tänkte att det bara var tillfällig inredning så att han hade någonstans att sitta men ska det verkligen se ut sådär längre fram också? Han är ju inte en bloggare, hon behöver väl inte fota hans krypin så varför designbord? Låt honom vara ett barn med rejäla ytor att leka och vara kreativ på istället.
Citera
2026-04-12, 14:09
Medlem
ingen större skräll att lynns rum blev vitt, vitt och vitt. men kunde dom inte ens skojat till det med ett färgat överkast? trist.
Citera
2026-04-12, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenUnderbareMannen
Haha 8000 är riktigt sjukt! Tänkte att det bara var tillfällig inredning så att han hade någonstans att sitta men ska det verkligen se ut sådär längre fram också? Han är ju inte en bloggare, hon behöver väl inte fota hans krypin så varför designbord? Låt honom vara ett barn med rejäla ytor att leka och vara kreativ på istället.
Det bordet får han verklige inte råka spilla färg på,ställa glas på, eller lägga upp fötterna på!
Citera
2026-04-12, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Det är väl det som stör,(iaf för mig),att en så trist inredare som hon,drar in flera miljoner årligen till sitt bolag.Folk älskar verkligen beigevitt och designprylar!

Är mer förtjust i gamla Elsas stil, tyckte t ex lägenheten på Hallandsgatan var jättefin med den gröna soffan, det orange kylskåpet och färgglad konst från deras föräldrar. Minns ni Disneyspegeln? Var superavundsjuk på den.

Men nu läser jag mest för att Elsa med tiden blivit som en i bekantskapskretsen, har ju läst hennes blogg sedan starten 2008 och tror vi är många som får en parasocial relation efter så lång tid. Så även om mkt hon gör stör mig, så tycker jag ändå att hon verkar snäll och jag har fina minnen av när hon inspirerat mig 😊

Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Haha ja och VAR ska alla barnen i grannskapet sitta?

Men va, såg du inte den superbekväma, bruna dynan på golvet? 😜

https://www.flickr.com/photos/elsabillgren/55200141934/in/photostream/
Citera
2026-04-12, 17:13
Medlem
Hahaha men det är väl hundens säng? Den verkar ju rätt lågt prioriterad annars tyvärr, men nånstans ska väl den stackaren få vara fast den inte matchar inredningen…

Citat:
Ursprungligen postat av DaisyB
Är mer förtjust i gamla Elsas stil, tyckte t ex lägenheten på Hallandsgatan var jättefin med den gröna soffan, det orange kylskåpet och färgglad konst från deras föräldrar. Minns ni Disneyspegeln? Var superavundsjuk på den.

Men nu läser jag mest för att Elsa med tiden blivit som en i bekantskapskretsen, har ju läst hennes blogg sedan starten 2008 och tror vi är många som får en parasocial relation efter så lång tid. Så även om mkt hon gör stör mig, så tycker jag ändå att hon verkar snäll och jag har fina minnen av när hon inspirerat mig 😊

Men va, såg du inte den superbekväma, bruna dynan på golvet? 😜

https://www.flickr.com/photos/elsabillgren/55200141934/in/photostream/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in