2026-09-20, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Kul att de Elsa prata matglädje i Nyhetsmorgon. Sen blir det raka vägen hem till senaste fastepaketet.

Nejdå, fastepaketet är för att råkost och soppor gör henne så nostalgisk, eftersom det påminner henne om hälsokostcaféer hon besökte med sin mamma i Göteborg. Inte alls för att gå ner i vikt eller nåt sånt.
Citera
2026-09-20, 14:40
Medlem
Citat:
Kul att de Elsa prata matglädje i Nyhetsmorgon. Sen blir det raka vägen hem till senaste fastepaketet.

Hon borde ha satt upp sitt hår när hon står och lagar mat. Hon är ryckigare än SB.

Jäklar vad självgod hon är när hon står där.
Senast redigerad av Trash-Panda84 2026-09-20 kl. 14:43.
Citera
2026-09-20, 14:44
Medlem
Mkt förutsägbar Köpenhamnresa, designbutiker,mat o selfies...!
Mina tips för Köpenhamn är att besöka stora loppisbutiken Lidköp på Strynögade 10, (Hur kan Elsa missat den?) och två
parker, dels en liten park som kallas Folkets park på Prins Jörgens Gade,avslappnad park med små matställen/barer hippiestil, mkt kul folk med originella egna klädstilar,här kan Elsa finna inspiration så detvryker om det!(åtminstone när jag var där 2 år sen)och den fantastiskt vackra stora parken Örstedsparken,med en sjö,lekpark och ett ljuvligt cafe,där man kan sitta länge med kaffe,cigg och en bok,eller bara se på människor! Och alla konstmuseum o gallerier förstås!
Senast redigerad av petroliumxx 2026-09-20 kl. 14:47.
Citera
2026-09-20, 14:45
Medlem
Hon borde ha satt upp sitt hår när hon står och lagar mat. Hon är ryckigare än SB i kroppen.
Allt dom står och tuggar om fick man lära sig i hemkunskapen.

Alla vill ha pasta men inte Elsa.
Citera
2026-09-20, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Hon borde ha satt upp sitt hår när hon står och lagar mat. Hon är ryckigare än SB i kroppen.
Allt dom står och tuggar om fick man lära sig i hemkunskapen.

Alla vill ha pasta men inte Elsa.

Hon slängde så med håret att det stod rakt ut där bak till slut.
Citera
2026-09-20, 18:02
Medlem
Citat:
Hon slängde så med håret att det stod rakt ut där bak till slut.

Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
Får nog kolla in detta vid tillfälle.

Jag undrar varför hon gör så? Tror hon att hon är härligt sexig med sitt slängande med det trasiga rufset?
Hon ser helt hypad ut, stirrig blick, flaxiga rörelser och risigt hår som slänger hit och dit.
Citera
2026-09-20, 21:30
Medlem
Det ska väl se härligt och avslappnat ut 🤔 Men dagens insats i Nymo var det stressigaste jag sett på länge. Går hon på något?

Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Jag undrar varför hon gör så? Tror hon att hon är härligt sexig med sitt slängande med det trasiga rufset?
Hon ser helt hypad ut, stirrig blick, flaxiga rörelser och risigt hår som slänger hit och dit.
Citera
Igår, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammusslan
Det ska väl se härligt och avslappnat ut 🤔 Men dagens insats i Nymo var det stressigaste jag sett på länge. Går hon på något?
jag har haft det intrycket av henne i flera år. Hon är som någon som fått ADHD-medicin utskrivet pga felaktig diagnos, så hon är helt hyper. Tycker hon och Sigge har en märklig syskondynamik också, hon stirrar och bekräftar det han säger på ett så märkligt sätt.
Citera
Igår, 08:05
Medlem
Har någon här läst Kapitalet av Therese Bohman? Känns som att influencer-karaktären är baserad på Elsa! Samt att författaren har läst en hel del både här och i andra skvallertrådar.
Citera
Igår, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misirlouie
Har någon här läst Kapitalet av Therese Bohman? Känns som att influencer-karaktären är baserad på Elsa! Samt att författaren har läst en hel del både här och i andra skvallertrådar.

Jag läste den förra helgen. Kan vara Bohmans sämsta bok hittills. Känns som om att den borde ha släppts för flera år sedan. Lite förlegad. Men samtidigt, ja jag håller med dig. Gjorde samma association gällande Elsa när jag läste boken.

Dagens inlägg. Nummer 300 i ordningen. Inget nytt. Bara samma gamla vanliga smörja.
Citera
Igår, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Jag läste den förra helgen. Kan vara Bohmans sämsta bok hittills. Känns som om att den borde ha släppts för flera år sedan. Lite förlegad. Men samtidigt, ja jag håller med dig. Gjorde samma association gällande Elsa när jag läste boken.

Dagens inlägg. Nummer 300 i ordningen. Inget nytt. Bara samma gamla vanliga smörja.

Ja jag trodde Therese Bohman var en rätt uppburen författare med djup? Den här kändes rätt basic, med ganska random inslag i storyn? Men när hon skrev nåt om det sjuka i att man förväntas läsa med intresse när en bloggare går igenom vad den gjorde timme för timme förra onsdagen, då kände jag bara japp, nu är vi äntligen inne på sluttampen av den här eran. Det känns så oerhört ute. Tänker att en del av hela journal girl-trenden är att man ska hålla saker för sig själv, för sin egen skull. Att visa den femhundrade bilden på currywurst på Djurgården ain’t that.
Citera
Igår, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misirlouie
Ja jag trodde Therese Bohman var en rätt uppburen författare med djup? Den här kändes rätt basic, med ganska random inslag i storyn? Men när hon skrev nåt om det sjuka i att man förväntas läsa med intresse när en bloggare går igenom vad den gjorde timme för timme förra onsdagen, då kände jag bara japp, nu är vi äntligen inne på sluttampen av den här eran. Det känns så oerhört ute. Tänker att en del av hela journal girl-trenden är att man ska hålla saker för sig själv, för sin egen skull. Att visa den femhundrade bilden på currywurst på Djurgården ain’t that.

Ja, vi får hoppas att det är vad hon vill få fram med boken. Vilket jag tror det är som du säger. Synd bara att den gavs ut nu och inte för ett par år sedan. Undra vad Elsa ska göra när denna eran är slut? Men hon har sin ateljé kvar. Dock kanske hon behöver flytta ut från konstakademin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in