2026-04-11, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Nog extremt mycket lögner. Samma med den där ängeln på malmskillnadsgatan elise eller vad hon heter hon ljuger friskt när hon beskriver prostitutionen på malmskillnadsgatan.

Ja, idag är det knappast nödvändigt att stå på gatan?

Hade jag sålt sex hade jag gått på krogen, hotell, klätt upp mig och dragit till mig männen så, vilket knappast borde lämna spår.

Jag fattar inte problemet, tycker Simon inte att kvinnorna har rätt att få sina pengar? Tycker Simon det är okej om tjejerna inte får pengar ?

Aldrig varit där, men är det där Simon brukar sitta i en bil?
Citera
2026-04-12, 09:24
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Ja, idag är det knappast nödvändigt att stå på gatan?

Hade jag sålt sex hade jag gått på krogen, hotell, klätt upp mig och dragit till mig männen så, vilket knappast borde lämna spår.

Jag fattar inte problemet, tycker Simon inte att kvinnorna har rätt att få sina pengar? Tycker Simon det är okej om tjejerna inte får pengar ?

Aldrig varit där, men är det där Simon brukar sitta i en bil?
Simon har nog blivit såhär besatt för han blivit girig att sälja böcker pengarna är nog hans främsta drivkraft numera.
Citera
2026-04-12, 09:54
Medlem
Citat:
Simon har nog blivit såhär besatt för han blivit girig att sälja böcker pengarna är nog hans främsta drivkraft numera.

Förstår han inte att en del tjejer tycker det är sjukt jobbigt att inte få jobba ifred och att det är en kränkning att deras sexualitet granskas.

Är det ens lagligt att hålla på med uppsökande verksamhet om man inte ber om det eller är intresserad?

Ja han verkar besatt av att sälja böcker. Och det är sjukt att han får en fiktion bok att verka som sanningen.
Citera
2026-04-12, 09:57
Medlem
Simon vill bokstavligen göra tjejer arbetslösa, och sen att dessa män skulle vara så äckliga för att de betalar, det är verkligen den största lögnen.

Att betala för sex i olika former är positivt, samma som att mannen bjuder på middag, sponsrar och är givmild.
Citera
2026-04-12, 14:50
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Någon som granskat Simons böcker ? Vet man vad som är sanning eller hur tydligt är det?

Varför talar Simon aldrig om de tjejer som faktiskt vill jobba med detta?

Alla som kommenterar på hans inlägg Facebook är i snitt en rate 2 av 10.
Vid ett tillfälle när Simon var på semester så påstod han att en människohandlare hade börjat att prata med honom, det är självklart osannolikt, men följarna svalde hela historien och hyllade honom. Simon har förstört för svenska eskorter som är självständiga. Simon älskar rampljuset, det finns så mycket att skriva om denna man..
Citera
2026-04-12, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Vid ett tillfälle när Simon var på semester så påstod han att en människohandlare hade börjat att prata med honom, det är självklart osannolikt, men följarna svalde hela historien och hyllade honom. Simon har förstört för svenska eskorter som är självständiga. Simon älskar rampljuset, det finns så mycket att skriva om denna man..

Det är ju helt sjukt, han kan ju säga i princip vad som helst. Att skriva fiktion som polis, hur ska hans läsare veta vad som är sant?
Nu har han och olika myndigheter inspekterar porrklubbar med socialtjänst och andra myndigheter och även stripklubb där män hade svenssexa.

Emellan passar han på att göra reklam för sina fiktion böcker.

Va är hans problem ? Simon verkar inte fatta att vi vill jobba med detta. Att vi inte tycker att det är fult att strippa eller visa upp oss nakna.

Alla har inte lika snäv syn på kvinnokroppen som Simon. Och vem är han att spionera på kvinnor som säljer lagligt ? Det är ju han som trakasserar kvinnor?
Citera
2026-04-13, 08:00
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Ha ha ha vilka idioter som tror människohandlare går fram och pratar med folk .
Citera
2026-04-13, 08:03
Medlem
rudi1985s avatar
Det mest larviga är att jag hörde dom ska försöka ge sej på sex dockor härnäst . Personligen skulle jag aldrig själv skaffa en sexdocka då jag har lite fobi mot sånt. Men om andra män vill ha det vad fan har staten med det att göra? ja just ja det är ju konkurrens för vanliga straighta tjejer tänkte inte på det .
Citera
2026-04-13, 08:28
Medlem
Citat:
Det mest larviga är att jag hörde dom ska försöka ge sej på sex dockor härnäst . Personligen skulle jag aldrig själv skaffa en sexdocka då jag har lite fobi mot sånt. Men om andra män vill ha det vad fan har staten med det att göra? ja just ja det är ju konkurrens för vanliga straighta tjejer tänkte inte på det .
Nästa steg blir att hugga av högerhanden på ungkarlar...
Citera
2026-04-13, 09:01
Medlem
Citat:
Det är ju helt sjukt, han kan ju säga i princip vad som helst. Att skriva fiktion som polis, hur ska hans läsare veta vad som är sant?
Nu har han och olika myndigheter inspekterar porrklubbar med socialtjänst och andra myndigheter och även stripklubb där män hade svenssexa.

Emellan passar han på att göra reklam för sina fiktion böcker.

Va är hans problem ? Simon verkar inte fatta att vi vill jobba med detta. Att vi inte tycker att det är fult att strippa eller visa upp oss nakna.

Alla har inte lika snäv syn på kvinnokroppen som Simon. Och vem är han att spionera på kvinnor som säljer lagligt ? Det är ju han som trakasserar kvinnor?
Han (idioten) tror hsn ska rädda hela världen.
Att hsn får jobba kvar dom polus är ett under få vsn är ilka omtyckt inom myndigheten o dessutom promotion sina böcker
Citera
2026-04-13, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Att hsn får jobba kvar dom polus är ett under få vsn är ilka omtyckt inom myndigheten o dessutom promotion sina böcker

Dessutom ger sig på män som är på strippklubb och har svensexa. Det är ju inte olagligt så varför förespråkar han det så?
Citera
2026-04-13, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus

Han uttalar sig om saker som inte är lagstadgat.

Vem är han som polis att bestämma vilka kvinnor som är lyckliga?

Eller om män köper laglig liv stripp?

Eller tjejer som säljer only fans ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in