2026-04-06, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incorporeal
Langa hennes andra konto då. Du har fått frågan tidigare men svarar inte.
Jag tvivlar starkt på att det finns något annat konto,Jackie är alldeles för mediakåt för det! Skribenten har ju också precis som du skriver fått frågan ett flertal gånger utan att kunna besvara den!
Tycker för övrigt att såväl Patriks mamma som hans son bör slippa hängas ut här med diverse öknamn,de har säkert tillräckligt tufft ändå!
Citera
2026-04-06, 10:30
Avstängd
Jopp, långtutten är verkligen så osäker och affektiv i sin läggning, käglan får inte ens titta åt en annan kvinna - det säger nåt om hur pålitlig Jackie själv är genom sig själv känner man andra. Det här är inget kärleksbarn, det är ett lås Jackie sätter på käglan så han inte ska kasta ut henne, då hon uppenbart inte kan bete sig och är en fotboja att ha i livet överlag.

Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Om jag inte missminner mig hade Ola själv ärende till Dalarna sist han skjutsade dem. Man såg foton från typ en sommarstuga så då är det ju egentligen inte frågan om att han skjutsat upp dem för att vara schysst utan att de snarare fick hänga med i bilen. Med det sagt skulle jag också tycka det var förnedrande att sitta i baksätet i min partners ex sportbil. Hade varit skillnad om Jackie och Ola verkligen var vänner men jag tror inte de umgås alls förutom att de ses när Ola lämnar av hunden, av den enkla anledningen att Jackie skulle dokumentera det om de fikade eller käkade middag tillsammans.

Och apropå före detta partners... Hur väl tror ni det skulle mottas av Jackie om Patrik delade minnen med sina exflickvänner var och varannan dag? 🙃 Eller selfies med dem "för att han helt enkelt tycker han såg bra ut på den bilden" så som Jackie förklarat att hon resonerar? Minns för något år sen när hon fick nys om att han varit KK med en journalist på Expressen och gick BANANAS över att de hördes ibland och hur hon gick i spinn över att den här kvinnan var äldre hahaha...
Citera
2026-04-06, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Jag tvivlar starkt på att det finns något annat konto,Jackie är alldeles för mediakåt för det! Skribenten har ju också precis som du skriver fått frågan ett flertal gånger utan att kunna besvara den!
Tycker för övrigt att såväl Patriks mamma som hans son bör slippa hängas ut här med diverse öknamn,de har säkert tillräckligt tufft ändå!

Jag tror inte heller att det finns något annat konto. Massa snack från Sverre som inte backas upp.

Ja, sonen bör definitivt hållas utanför.
Citera
2026-04-06, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snusker
Hon flyttade ner till skåne för 4 år sedan och började i min klass på högstadiet då.

Hon är rätt speciell, förmodligen p g a sin uppväxt, för övrigt väldigt trevlig och lätt att prata med.

Namn: Jacqueline Ferm (om det är hennes riktiga vet jag icke).
Bisexuell.
Har pojkvän.

Jag är sen till festen, men om hon var väldigt trevlig och lätt att prata med under högstadietiden, så påståendet att hon hotade sina klasskamrater med sin farsa bör tas med en nypa salt??
OM det hänt, så måtte det varit några extrema omständigheter, typ att man varit extra taskig mot henne??
Citera
2026-04-06, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AcS
Jag är sen till festen, men om hon var väldigt trevlig och lätt att prata med under högstadietiden, så påståendet att hon hotade sina klasskamrater med sin farsa bör tas med en nypa salt??
OM det hänt, så måtte det varit några extrema omständigheter, typ att man varit extra taskig mot henne??

Det är Jackie själv som berättat att hon hotade med farsan. Kanske står det i boken med.
Citera
2026-04-06, 11:07
Medlem
Så tragiskt att de avlar av sig. Två totalt IQbefriade idioter. Helt övertygad om att ankläppen vetat om graviditeten tidigare. Bara en ursäkt att dricka alkohol och knapra piller. Ungen har knappast en ljus framtid med det genarvet..,
Citera
2026-04-06, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Det är Jackie själv som berättat att hon hotade med farsan. Kanske står det i boken med.

Jag förstår ju det. Startinlägget var innan boken skrevs, så hon måtte sagt det i Slitz.

Jag gissar att hon sade det mest för att ha något tufft att säga till reportern.
Eftersom en klasskamrat beskriver henne som trevlig och lättpratad, så hon var inte en sån halvkriminell som bär sig åt...

Ps. Tanken slår mig nu. Tjejer är ju inte alltid så trevliga mot varandra. Jag har själv en ingift brorsdotter som blev illa åtgången av de andra tjejerna, eftersom killen till klassens drottning pratade vänligt med henne...

Det KAN ha varit något sådant. Å i ett sådant läge vore det Jackie väl unnat att slå under bältet, nu när de andra är taskiga och själva kör med fula metoder.
Citera
2026-04-06, 11:39
Medlem
Foglossning..allt som hör en graviditet till verkar vara nåt alldeles speciellt för henne.
Nästa "åkomma" är väl havandeskapsförgiftning..
Har hon inte förlossningsskräck snart också och vill ha kejsarsnitt..
Citera
2026-04-06, 11:43
Medlem
Det andra kontot heter Tikumoment på Instagram som börjat leva igen då Jackie är höggravid och försöker spela nykter och mom to be så lägger hon ut sina vidriga saker på det andra kontot istället just för hon är så jävla mediekåt men kan inte lägga ut sina vidriga saker på sitt vanliga konto då hon fattar att hon har ögonen på sig.
Citera
2026-04-06, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydazywomen
Foglossning..allt som hör en graviditet till verkar vara nåt alldeles speciellt för henne.
Nästa "åkomma" är väl havandeskapsförgiftning..
Har hon inte förlossningsskräck snart också och vill ha kejsarsnitt..

Foglossningen brukar minska i slutet av graviditeten för barnet trycker ut bäckenet. Arma vårdpersonal som ska hjälpa henne på förlossningen men hon hinner kanske inte dit. Är det långt från där de bor?
Citera
2026-04-06, 12:17
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Det andra kontot heter Tikumoment på Instagram som börjat leva igen då Jackie är höggravid och försöker spela nykter och mom to be så lägger hon ut sina vidriga saker på det andra kontot istället just för hon är så jävla mediekåt men kan inte lägga ut sina vidriga saker på sitt vanliga konto då hon fattar att hon har ögonen på sig.

Haha gulligt att hon följer sig själv där också.
Citera
2026-04-06, 12:23
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1

Det kontot ser ju ut att vara skapat av nån form av perverterat fan till J. ”I am Jackie’s slave and she’s my queen”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in