Citat:
Ursprungligen postat av
Vankelaegg
Som om det spelar roll när hon låtit sig förfalla så - och ändå är högst självmedveten om det som lever kvar på 7 år gamla minnrsbilder med Ola var och var annan dag.
Skönt för Ola att få gå vidare utan pundarn, frågan är bara varför i h-vete han kör domntill Hedemora i tid och otid? Dem lär ju inte pynta nån bensin... eller är det hållhaken hon har på honom, att hon inte hunnit köpt nån vettig transportbur än? Till knubbsälsjycken som pissar inne.
Om jag inte missminner mig hade Ola själv ärende till Dalarna sist han skjutsade dem. Man såg foton från typ en sommarstuga så då är det ju egentligen inte frågan om att han skjutsat upp dem för att vara schysst utan att de snarare fick hänga med i bilen. Med det sagt skulle jag också tycka det var förnedrande att sitta i baksätet i min partners ex sportbil. Hade varit skillnad om Jackie och Ola verkligen var vänner men jag tror inte de umgås alls förutom att de ses när Ola lämnar av hunden, av den enkla anledningen att Jackie skulle dokumentera det om de fikade eller käkade middag tillsammans.
Och apropå före detta partners... Hur väl tror ni det skulle mottas av Jackie om Patrik delade minnen med sina exflickvänner var och varannan dag? 🙃 Eller selfies med dem "för att han helt enkelt tycker han såg bra ut på den bilden" så som Jackie förklarat att hon resonerar? Minns för något år sen när hon fick nys om att han varit KK med en journalist på Expressen och gick BANANAS över att de hördes ibland och hur hon gick i spinn över att den här kvinnan var äldre hahaha...