2026-04-05, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Har sidoknull-Louise släppt något nytt material efter att hennes otrohetsaffär med Matgeek blev viral?

Hon var med i nyhetsmorgon (tv4) och lagande käk om jag inte minns fel för någon dag sen iaf.
Citera
2026-04-05, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nachoalisten
Är det bara jag som får psykopatvibes av Matgeek?
Har tyvärr sett några av Johans videor genom åren och i allt han gör känns han som fejk: leendet, skratten. Han verkar dessutom sakna empati och har otroligt svårt att erkänna fel och misstag, vilket båda är klassiska psykopattecken!

Helt klart en läskig individ, ska verka så jävla snäll utåt sen skickar han en bomb mot ryssar. Hahaha vilken jävla nolla

Undra om han vet själv hur många liv han har på sitt samvete?!
Senast redigerad av Kappvandaren 2026-04-05 kl. 22:48.
Citera
2026-04-05, 23:24
Medlem
Johan har säkert stoppat kuken i Therese också.
Han borde göra en Onlyfans "Behind the kitchen all exklusive".
Citera
2026-04-05, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maessing
Kritiken går varm i kommentarsfältet under Bloggbevaknings artikel om otroheten:

https://bloggbevakning.nyheter24.se/2026/04/03/matgeek-gastar-cluee-news-for-att-prata-om-otroheten/

Även Louise får omfattande sin släng av sleven.

Johan säger ju i en allvarlig ton hur mycket han gillar bloggbevakning i intervjun.
Undra om det håller sig?
Citera
2026-04-06, 00:56
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenotyp
Vi alla minns hans totalt (som vanligt) överdrivna entusiasm när han gjorde en video med Therese Lindgren.

Handlade såklart om att hon då var Sveriges största influencer - klirr i kassan för att hon var med på hans kanal. 223 k visningar + en mängd visningar på hans andra videos från alla de som följer Therese men inte tittat på Matgeek. Hon gjorde en vlogg från inspelningen som genererade 300 k visningar (och såklart en del visningar och nya subs för matgeek) Det samarbetet finansierade x antal besök hos AG...
Citera
2026-04-06, 05:08
Medlem
Cluee News med Johan Matgeek är redan en klassiker.

Det känns som om Matgeek försöker vara coola farbrorn när han yrar med sina svar och förklaringar i studion.

Det blir ännu roligare när exfrun och andra skriver i kommentarerna under videon.

Fattar han inte att Cluee mest driver med honom? Matgeek tror nog att dom är kompisar🤓

Otrohetskungen Johan Matgeek är bara sjukt patetisk.
Citera
2026-04-06, 10:06
Medlem
Någon har säkert redan skrivit det men podden "Dilemma" har ett avsnitt om Geeken, kanske inte direkt till hans fördel.

Jag har läst här om att Louise lagade mat i nyhetsmorgon och tänkte kolla på det, men hittar inget, måste man kanske gå ut på Tv4play..
Som många skrivit så säger ju Geeken att han gillar både Flashback och Bloggbevakning, jag satte kaffet i halsen.
Jag vet inget om den där Cluee men han var väldigt slätstruken och kunde väl ha tryckt på mer.
Citera
2026-04-06, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie2006
Någon har säkert redan skrivit det men podden "Dilemma" har ett avsnitt om Geeken, kanske inte direkt till hans fördel.

Jag har läst här om att Louise lagade mat i nyhetsmorgon och tänkte kolla på det, men hittar inget, måste man kanske gå ut på Tv4play..
Som många skrivit så säger ju Geeken att han gillar både Flashback och Bloggbevakning, jag satte kaffet i halsen.
Jag vet inget om den där Cluee men han var väldigt slätstruken och kunde väl ha tryckt på mer.

Matgeek var själv inne på Flashback och bemötte inlägg i sin egen tråd under eget namn. Det erkände han hos Cluee.

Det slutade han tydligen snabbt med😂

Han gillar inte kritiska inlägg på sina youtube-klipp med mera. Dom ryker direkt. En snarstucken man.

Nu har Matgeeks moraliska fasad rasat.

Det blir nog svårt för honom att sitta på höga hästar och svinga mot olika influensers och produkter efter den grisiga otrohetsaffären.

Längtar efter Matgeek och Louise nästa gemensamma video.

Hoppas att paret sitter på hennes restaurang i Göteborg som Lady och Lufsen. Han kan rulla över frikadeller med näsan till hennes sida av tallriken som hon blygt tuggar i sig😍🍝😍
Citera
2026-04-06, 11:59
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:

Att han säger att han gillar Flashback och Bloggbevakning är bara för att spela cool. I verkligheten är både Flashback och Bloggbevakning fiender. Se bara kommentarsfältet på Bloggbevakning!
Citera
2026-04-06, 12:01
Medlem
Citat:

Från 14:58:

https://www.tv4play.se/video/453327d1d5def5b5cf40/fredag-3-april

Hon ser möjligen litet uppriven ut. Nästan så att man tycker synd om henne.

Fantastiskt dock att föreställa sig Steffo och Sofia försöka dölja sina åsikter 😂
Citera
2026-04-06, 12:05
Medlem
Såg nu Louises medverkan i nymo i fredags, jag är nog färgad av Otrohetsgeekgate men tyckte hon försökte hålla skenet uppe och det var jobbigt att se.
Jag upplevde att det var stel stämning men som sagt, jag vet inte hur hon "brukar vara".
Hon är säkert en jättebra kock men inte någon framför kameranpersonlighet.
Citera
2026-04-06, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maessing
Från 14:58:

https://www.tv4play.se/video/453327d1d5def5b5cf40/fredag-3-april

Hon ser möjligen litet uppriven ut. Nästan så att man tycker synd om henne.

Fantastiskt dock att föreställa sig Steffo och Sofia försöka dölja sina åsikter 😂

Håller med, cringe!
Råkade visst skriva utan att se att du skrivit (trött)!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in