2026-05-20, 13:58
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euromixers
Nu annonserar geeken att det finns fyra platser kvar på båten under Monacos GP (F1). För 3700 Euro. Perfekt om ni vill bolla lite frågor om livet och kärleksproblem.
haha, man kan inte ens se loppet särskilt bra därifrån. Men säkert härligt stekig känsla att vara där och se bilarna swisha förbi.

Lyxliv
Citera
2026-05-20, 13:59
Medlem
Amors avatar
Citat:
Såg ni inlägget på Johans instagram igår, att han tog bilen ifrån Uppsala till flygplatsen och flög till Landvetter och sen hyrbil för att lämna några plastburkar till en kund som beställt de ifrån hans webbshop, och kunden bodde utanför Uddevalla. Och sen tog han bilen till Göteborg, åt råbiff med nya stjärnskottet och sen tog han flyget hem igen. Snacka om bra för miljön som han så alltid annars värnar om.
Är väl skattemässigt fördelaktigt för honom att låta företaget stå för en resa till flickvännen.
Citera
2026-05-20, 14:20
Medlem
Citat:
Nu annonserar geeken att det finns fyra platser kvar på båten under Monacos GP (F1). För 3700 Euro. Perfekt om ni vill bolla lite frågor om livet och kärleksproblem.

Jag skulle betala det beloppet för att slippa vara fast med det självgoda aset på en båt.
Citera
2026-05-20, 21:25
Medlem
Citat:

Hade jag haft alldeles för mycket pengar hade jag lätt köpt. Av endast en anledning. För att få säga den numera klassiska meningen till honom irl "ja jäklar vilken mat video"
Citera
2026-05-22, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skivspelare
Hade jag haft alldeles för mycket pengar hade jag lätt köpt. Av endast en anledning. För att få säga den numera klassiska meningen till honom irl "ja jäklar vilken mat video"

Fantastiskt! Föreslår att vi samlar ihop slanten och kör på den! 😄
Citera
2026-05-24, 09:06
Medlem
Någon med tillgång till intervjun som kan dela med sig? https://www.svd.se/a/bOXjXA/matgeek-johan-hedberg-om-skilsmassodrevet-forstar-inte-vad-det-ar-jag-gor-som-provocerar

”Förstår inte vad det är jag gör som provocerar”
Citera
2026-05-24, 09:20
Medlem
cleolinas avatar
Tur att SvD:s reporter tycker att ”Matgeek” inte är otrevlig, då. Han själv verkar inte heller tycka det.
Jag följer inte honom och har bara kollat hans kanal/konton några gånger men varje gång verkar han explodera av ilska, svärord och utbrott vilket gör att han framstår som lättkränkt och aggressiv, dessutom med en avvikande blick (har sett ut som han tagit droger, det har jag dock verkligen ingen aning om, men det är intrycket jag fått baserat på blick och maner). Typexempel på manstyp jag är rädd för och skulle springa snabbt ifrån. Vet noll om honom privat och följer honom inte men stickproven har inte varit trevliga.
https://www.svd.se/a/bOXjXA/matgeek-johan-hedberg-om-skilsmassodrevet-forstar-inte-vad-det-ar-jag-gor-som-provocerar
(Om det bara är hans sätt att uttrycka sig borde han verkligen inse att svärord och attackliknande genmälen framstår som aggressivt i skrift även om han är helt lugn och glad när han skriver det.)

Edit: var nog flera år sen jag kollade hans konto sist. Fick iaf då intrycket av en otrevlig, lättkränkt och aggressiv man med avvikande pupillstorlek.
Senast redigerad av cleolina 2026-05-24 kl. 09:25.
Citera
2026-05-24, 09:29
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalheart
Någon med tillgång till intervjun som kan dela med sig? https://www.svd.se/a/bOXjXA/matgeek-johan-hedberg-om-skilsmassodrevet-forstar-inte-vad-det-ar-jag-gor-som-provocerar

Hur kan han ha hållit på i över 10 år och samtidigt inte förstå varför folk stör sig på honom? Snudd på osannolikt att han är så pass verklighetsfrånvänd(..?) Måste vara ragebait från hans sida - han kanske saknar att stå i centrum av stormens öga.
Citera
2026-05-24, 09:54
Medlem
cleolinas avatar
Citat:

Framgår bland annat att reportern tycker att han gör trevliga saker under intervjun som att hjälpa ett matbud och be om ursäkt för att han fotar sin ramen, att det osköna meddelandet om exfrun skickades till runt 50 personer i en chattgrupp för följare som han såg som vänner (och därmed underförstått var ursäktat), att han inte tycker att han är otrevlig men att man inte får ”heila i vardagsrummet” (som han ser sina kommentarsfält som, mycket oklar referens då det knappast är nazistisk propaganda utan kritik mot honom som skrivits) och naturligtvis det obligatoriska avskrivande av kritiker som ”troll” plus intygan att även andra hör av sig och uppmanar honom att strunta i ”trollen”. Han berättar även att han äger två exemplar av Flashback Magazine.
Citera
2026-05-24, 12:34
Medlem
Citat:

Nej precis, han förstår inte för han lider av en narcissistisk personlighetsstörning. En normal människa skulle kunna inse det och be om ursäkt istället för att vika ut sig i en egocentrisk snyftartikel.

Alltså vad är det för jävla personligheter som får ta plats i den svenska offentligheten? Fortsätt bojkotta clownen, det här är ju bara tragikomiskt.
Citera
2026-05-25, 13:05
Medlem
Citat:

Det är hans falskhet och självgodhet som provocerar.
Citera
2026-05-25, 13:25
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Det är hans falskhet och självgodhet som provocerar.

Så är det. Jonte är en djupt oärlig person, med grandios självbild och han har visat många gånger att den enda han är lojal mot är sig själv. Inte ens sina äktenskapslöften kunde han respektera. Att någon ens kan fundera på att köpa något han promotat, är för mig obegripligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in