Haha, Johan var inne för en timme sen och kommenterade på Instagramprofilen Isolde Osbecks skämtinlägg från den 7 april. Han verkar verkligen inte må bra alltså.
I inlägget skojar Isolde lite om en mystisk story Johan la upp på en svartvit tavla och ett doftljus, med en caption som säger ”Ja jäklar vilken mat video”.
Johan svarar:
Citat:
Jag fattar att det här går emot det du vill få fram men den kommentaren som jag skrev som svar för några år sen var till en person som gång på gång hade klagat på att jag gjorde videos om annat än mat.
Så klart han gjorde det för att provocera fram en reaktion men till slut når alla en gräns när de känner att de inte orkar med det längre och då sa jag ifrån.
Vad gäller tavlan så är det en gammal klasskompis till mig som fotat, jag köpte den i nån butik utan att veta det och ja, liten värld etc.
Jag är verkligen kass på att inreda (inte jag som inrett huset vi bodde i) men när foton på något sätt fångar en och förmedlar ett lugn, då blir det bra.
Antagligen skitpuckat av mig att ens skriva här men ja...
Aldrig sett honom bemöta ”Ja jäklar”-memen innan, men nu verkar han vara ute på turné för att cleara sitt namn. Precis som han misstänker gör han inte saker bättre för sig själv direkt. Isolde svarar med ett sarkastiskt: ”tack för utförligt svar och klargörande”, och Johan skickar tummen upp tillbaka. Undrar om han fattar eller inte fattar att han är en s.k. lolcow?