2026-04-20, 18:27
Medlem
Ny youtube-video ute nu, där han har det mysigt och bakar kakor
Citera
2026-04-20, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutNilegard

Haha verkar som han sitter i sitt eget kök.

https://youtu.be/HvvShxnf_94
Citera
2026-04-20, 19:03
Medlem
Luftiss avatar
Citat:

Givetvis är kommentarsfältet hårdmodererat. Bara en massa dickriders som tillåts kommentera kring Jontes storhet som sockerbagare.
Citera
2026-04-20, 22:24
Medlem
Sjutusentres avatar
Citat:

Haha fyfan vilken jävla pajas han är
Citera
2026-04-21, 19:43
Medlem
Fyfan vad han ser sliten ut, ozempicface också.
Citera
2026-04-21, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps

Ja han ser sjuk ut på något vis.
Citera
2026-04-21, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps

Ser lite ut som Gollum! De är väl karma som gör sitt jobb 😊
Citera
2026-04-22, 21:54
Medlem
graventhulmars avatar
Haha, Johan var inne för en timme sen och kommenterade på Instagramprofilen Isolde Osbecks skämtinlägg från den 7 april. Han verkar verkligen inte må bra alltså.

I inlägget skojar Isolde lite om en mystisk story Johan la upp på en svartvit tavla och ett doftljus, med en caption som säger ”Ja jäklar vilken mat video”.

Johan svarar:

Citat:
Jag fattar att det här går emot det du vill få fram men den kommentaren som jag skrev som svar för några år sen var till en person som gång på gång hade klagat på att jag gjorde videos om annat än mat.
Så klart han gjorde det för att provocera fram en reaktion men till slut når alla en gräns när de känner att de inte orkar med det längre och då sa jag ifrån.
Vad gäller tavlan så är det en gammal klasskompis till mig som fotat, jag köpte den i nån butik utan att veta det och ja, liten värld etc.
Jag är verkligen kass på att inreda (inte jag som inrett huset vi bodde i) men när foton på något sätt fångar en och förmedlar ett lugn, då blir det bra.
Antagligen skitpuckat av mig att ens skriva här men ja...

Aldrig sett honom bemöta ”Ja jäklar”-memen innan, men nu verkar han vara ute på turné för att cleara sitt namn. Precis som han misstänker gör han inte saker bättre för sig själv direkt. Isolde svarar med ett sarkastiskt: ”tack för utförligt svar och klargörande”, och Johan skickar tummen upp tillbaka. Undrar om han fattar eller inte fattar att han är en s.k. lolcow?
Citera
2026-04-22, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graventhulmar
Haha, Johan var inne för en timme sen och kommenterade på Instagramprofilen Isolde Osbecks skämtinlägg från den 7 april. Han verkar verkligen inte må bra alltså.

I inlägget skojar Isolde lite om en mystisk story Johan la upp på en svartvit tavla och ett doftljus, med en caption som säger ”Ja jäklar vilken mat video”.

Johan svarar:

Aldrig sett honom bemöta ”Ja jäklar”-memen innan, men nu verkar han vara ute på turné för att cleara sitt namn. Precis som han misstänker gör han inte saker bättre för sig själv direkt. Isolde svarar med ett sarkastiskt: ”tack för utförligt svar och klargörande”, och Johan skickar tummen upp tillbaka. Undrar om han fattar eller inte fattar att han är en s.k. lolcow?

Ja han är verkligen bottenskrapet av kändisar. Finns det någon kändis som skulle göra något liknande?
Han har väl inte råd att anställa nån som ger han råd om skademinimering.
Citera
2026-04-23, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graventhulmar

Johan svarar:

Han har bemött det en gång tidigare och då svarat nånting helt annat, tror han skrev någonting om att det var en koordinerad trollkampanj från 4chan som spammade hans videos med den kommentaren. Säkert inte omöjligt men märkligt att kör med olika ursäkter.
Citera
2026-04-23, 14:51
Medlem
Cluee News där Geeken gjorde intervjun har släppt en video där han pratar om intervjun + otroheten och det är väl inte till Geekens fördel direkt.. Så jag tror den där eventuella podden inte blir av.
Han har även kontaktat Linnea som tackat nej till en intervju (fullt förståeligt!).
(17 min in)
Citera
2026-04-23, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie2006
Cluee News där Geeken gjorde intervjun har släppt en video där han pratar om intervjun + otroheten och det är väl inte till Geekens fördel direkt.. Så jag tror den där eventuella podden inte blir av.
Han har även kontaktat Linnea som tackat nej till en intervju (fullt förståeligt!).
(17 min in)

Såg att hans f.d. sambo bekräftade inlägget på Youtube.
Geeken är så oerhört falsk att han bara kan ljuga sådär upp och ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in