2026-04-04, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photographic
Gillar Bea bäst men det är många duktiga med.

Vad tycker ni om Hugo? Såg en intervju med honom här
http://www.vakentimmar.com/2026/03/framat-sa-drommer-jag-om-att-fa-arbeta.html?m=1
Tycker om honom men har svårt att se att han tar sig så långt.

Gillar också Bea. Hugo har jag svårare för. Såg att även Marco var intervjuad där. Han gillar jag, tror inte han går så långt dock. Låter som att han snart åker ut på intervjun.

http://www.vakentimmar.com/2026/04/jag-kande-att-vi-befann-oss-i-italien.html?m=1
Citera
2026-04-04, 16:45
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starsinbelly
Gillar också Bea. Hugo har jag svårare för. Såg att även Marco var intervjuad där. Han gillar jag, tror inte han går så långt dock. Låter som att han snart åker ut på intervjun.

http://www.vakentimmar.com/2026/04/jag-kande-att-vi-befann-oss-i-italien.html?m=1
Bea är den bästa ”normala” tjejen som är med ja. Bra med någon som är castad för sin bra matlagning och inte för att de är ett stort ego som Christoffer, snygg och någon för Tommy att dregla över som influencer-Matilda, ett svin och någon för tittarna att älska att hata som Anna eller en ”go gubbe” som fiskgubben från Göteborg.
Citera
2026-04-04, 17:43
Medlem
Abelssuns avatar
Det här programmet är ju sjukt uttjatat.
Citera
2026-04-05, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Det här programmet är ju sjukt uttjatat.

Sjukt bra ja mer matlagning till Svea rike.
Citera
2026-04-08, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leroy43
Tror jag inte dom gjorde eftersom det inte går tidsmässigt utan det var så klart fejkat från produktionen.Förstår du verkligen inte det?

Men jag skall ge dig ett exempel. Det finns inga taxin vid Stortorget utan man måste ta ta sig springandes eller gående till Munkbron eller Slottsbacken. Om vi utgår från att det står en taxi och väntar så tar det minst 15 minuter innan dom sitter i den och kommer iväg. Närmaste livsmedelsbutik ligger på Hornsgatan och det tar 15 minuter snällt räknat att komma dit. Sedan in i butiken, leta rätt på varorna och betala, minst 20 minuter. Därefter tillbaks till Stortorget, 30 minuter till, vad är vi uppe i? Jo 1 timme och 20 minuter, alltså 80 minuter, resten får du räkna ut själv.

Närmaste är butiken nere i t-banan i Gamla stan men inte så spännande. Munkbrohallen
Citera
2026-04-08, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
C måste ha någon störning. Usch för självgoda typer.

Nästan hundra på att han är autistisk. Påminner mig om en del killar som sitter mkt framför datorn. Förhoppningsvis mjuknar han lite då han ibland gör spännande mat
Citera
2026-04-08, 14:39
Medlem
Citat:

Hugo får för mkt tv-tid. Säkert snubbar i produktionen som tycker han är skitrolig men jag tycker inte det.
Citera
2026-04-08, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HJM1
Närmaste är butiken nere i t-banan i Gamla stan men inte så spännande. Munkbrohallen

Och Coop näröppet på Järntorget, men dom hade nog inte funnit någon strömming i dom butikerna.
Någon skulle kanske ha chansat på att få köpa rå strömming av strömmingskiosken på Kornhamnstorg.
Dom som körde med Matjesill var ju smarta för det fanns ju i gamla stan men det var synd att dom missade skirat smör för det gör hela rätten, precis som på laxpudding.
Jag gör den rätten ganska ofta och den är jättegod.
Senast redigerad av leroy43 2026-04-08 kl. 17:07.
Citera
2026-04-08, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HJM1
Hugo får för mkt tv-tid. Säkert snubbar i produktionen som tycker han är skitrolig men jag tycker inte det.

Nej, Hugos har inget självförtroende och tycker för synd om sig själv.
Citera
2026-04-08, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leroy43
Och Coop näröppet på Järntorget, men dom hade nog inte funnit någon strömming i dom butikerna.
Min Ica har frysta strömmingsfiléer, antar att även Coop har det.
Citera
2026-04-08, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Min Ica har frysta strömmingsfiléer, antar att även Coop har det.

Haha. Du är fortfarande rolig med dina fåniga inlägg.
Du kan ju fundera en stund på hur dom skulle tina dom på Stortorget.
Citera
2026-04-08, 21:08
Medlem
Citat:

Bea hoppas jag vinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in