Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-19, 15:53
  #9373
Medlem
Tess verkar vara riktigt bra faktiskt. Gillar att hon kör en egen stil. Inte så pretentiöst som man är van vid i de hör programmen.
Citera
2024-04-19, 17:26
  #9374
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Tess verkar vara riktigt bra faktiskt. Gillar att hon kör en egen stil. Inte så pretentiöst som man är van vid i de hör programmen.
Alla i tråden här tycker att hennes stil är motsatsen till pretto hur kan det komma sig

Du åsyftar antagligen själva maten
Citera
2024-04-19, 21:07
  #9375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Alla i tråden här tycker att hennes stil är motsatsen till pretto hur kan det komma sig

Du åsyftar antagligen själva maten

Antagligen för att hon inte håller på och gör torn i uppläggningarna och dylikt, utan lägger upp maten på vardagligt vis.

Även i hennes val av rätter. Bara att göra en soppa till efterrätt i finalen säger det mesta. Man får intrycket av att hon kör sitt race och inte spelar någon annan än hon är. Ett bra föredöme med andra ord. Därför blir jag förvånad när jag ser så många negativa omdömen om henne. Förstår ärligt talat inte hur man kan ogilla henne men jag kanske har missat något.
Citera
2024-04-20, 09:36
  #9376
Medlem
8xxSeriess avatar
Programmet har blivit sämre tyvärr. Redan på audition vart det sämre när man inte fick se mycket av de som misslyckas totalt. (typ kärringen med oidentifierad fisk och pulversås)

Inte så mycket fokus på maten eller tekniker de använder under tillagning heller.

Skulle förövrigt velat se en cook-off mellan juryn och se vilken mat de kunde laga, tror mischa skulle åka direkt.
Citera
Idag, 09:56
  #9377
Medlem
Triremers avatar
Tror ni att Tess dejtar Hugo? De verkar ha bra kemi och hon ser ju kär ut i honom och har ett par bilder på instagram där han är med. Hon sitter jättenära, ler, håller handen på honom osv. Vidare läste jag att hon dejtar en yngre kille och både hon och Hugo bor ju i Stockholm.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback