2026-04-02, 12:11
Avstängd
Ellenlivsviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Och över hälften av alla kvinnor fantiserar om att bli våldtagna. Det betyder ingenting.
Så "det betyder ingenting", säger du. Fast det faktiskt bevisar att påståendet "inga män fantiserar om våldtäkt" är fel.
Citera
2026-04-02, 14:22
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Så "det betyder ingenting", säger du. Fast det faktiskt bevisar att påståendet "inga män fantiserar om våldtäkt" är fel.

Ja du har rätt. Jag läste inte vad ni höll på att diskutera.
Citera
2026-04-03, 08:48
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Nej det är bara otroligt ansträngande debattera mot förvirring, okunskap och ologik.
Ja precis du kan trötta ut en död kamel.
Citera
2026-04-03, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Ja precis du kan trötta ut en död kamel.
Tips till dig, läs ditt eget inlägg igen. Sortera upp det och inse hur du missförstår, blandar ihop saker, drar vettlösa slutsatser och hur virrigt resonemanget därför blir.
Är DITT ansvar och inte dina motdebattörers.

Bara det att du fan 2026! fortsatt sitter och kallar svarta människor för "negrer"...
skärp dig!
Citera
2026-04-03, 09:27
Medlem
Citat:
Nej det är bara otroligt ansträngande debattera mot förvirring, okunskap och ologik.

Du projicerar ditt skit på andra. Vem är det som har svårt för logik? Det är du. Har man jättesvårt för logik (vilket du har) så tyder det på låg intelligens.

Här är en färsk summering:
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Två exempel ifrån tråden:
1) Våldtäkt är en subkategori till våld menar Merapi trots att hon tidigare har sagt att våldtäkt inte behöver innefatta våld. Hur går detta ihop logiskt?
2) Sex är ett ord som alltid syftar på samtycke menar Merapi men samtidigt säger hon saker såsom önskat sex och sexbrott. Detta krockar logiskt ännu en gång.
Citera
2026-04-03, 09:38
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Tips till dig, läs ditt eget inlägg igen. Sortera upp det och inse hur du missförstår, blandar ihop saker, drar vettlösa slutsatser och hur virrigt resonemanget därför blir.
Är DITT ansvar och inte dina motdebattörers.

Bara det att du fan 2026! fortsatt sitter och kallar svarta människor för "negrer"...
skärp dig!

Vid vilket årtal gick gränsen för när det slutade vara ok att kalla svarta människor neger?

Ni wokekommunister verkar ha officiella teams-möten ett par gånger om året när ni informerar om vilket språkbruk som är godkänt eller inte. Kan du skicka mig en inbjudningslänk?
Citera
2026-04-03, 09:49
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Vid vilket årtal gick gränsen för när det slutade vara ok att kalla svarta människor neger?

Ni wokekommunister verkar ha officiella teams-möten ett par gånger om året när ni informerar om vilket språkbruk som är godkänt eller inte. Kan du skicka mig en inbjudningslänk?

Fråga de svarta varför du inte får kalla dem "negro och nigger" längre och från när det blev så.
Citera
2026-04-03, 09:53
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Fråga de svarta varför du inte får kalla dem "negro och nigger" längre och från när det blev så.

Vem ska jag fråga, vilken neger som helst?

Det är ju det som är problemet. Det finns ingen officiell representant för svarta människor. De är individer och tycker olika. Det slutar med att de mest lättkränkta sätter reglerna, och alla andra tvingas duktigt lyda.
Citera
2026-04-03, 10:06
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Vem ska jag fråga, vilken neger som helst?

Det är ju det som är problemet. Det finns ingen officiell representant för svarta människor. De är individer och tycker olika. Det slutar med att de mest lättkränkta sätter reglerna, och alla andra tvingas duktigt lyda.

Fråga vem som helst, gärna den mest muskulösa och mest lätttriggade.

Du måste fan ha IQ som ett ägg.
Citera
2026-04-03, 10:14
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Fråga vem som helst, gärna den mest muskulösa och mest lätttriggade.

Du måste fan ha IQ som ett ägg.

Jag och många med mig tar illa vid oss av begreppet "svenne", ändå är det acceptabelt språkbruk. Det blir inga löpsedlar när någon använder det uttyrycket i radio.

Tycker du det är rimligt?

Hur ska man tolka det annat än att negrernas åsikt är mer värda svennarnas?
Citera
2026-04-03, 10:27
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Jag och många med mig tar illa vid oss av begreppet "svenne", ändå är det acceptabelt språkbruk. Det blir inga löpsedlar när någon använder det uttyrycket i radio.

Tycker du det är rimligt?

Hur ska man tolka det annat än att negrernas åsikt är mer värda svennarnas?

Kidnappade, förslavade och torterade de svarta afrikanerna 10-14 miljoner "svennar"?
Citera
2026-04-03, 10:37
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Kidnappade, förslavade och torterade de svarta afrikanerna 10-14 miljoner "svennar"?

Nej, vad har det med saken att göra?

Kidnappade, förslavade och torterade svennar 10-14 miljoner afrikaner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in