Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-25, 18:27
  #1
Medlem
Här kan vi diskutera hur mycket män njuter av att våldta kvinnor.
Det verkar tillhöra ämnet feminism och jämställdhet så kör på.

Varför gillar män att våldta kvinnor och barn kan vi ju också tillägga?
och varför bryr sig samhällen i världen så lite om detta?
Citera
2016-02-25, 18:35
  #2
Medlem
Naknekejsarens avatar
Kan finnas något hemskt i våran natur, jag har själv aldrig riktigt förstått mig på hur man kan njuta av det, men å andra sidan har jag inte så stark kontakt med min reptilhjärna som några män har (inte ens när jag är störtfull).

Som vi kom fram till i hunter-gatherer diskussionen så är det definitivt något mörkt som hör till vårat förflutna, som moderna civiliserade patriarkat klarat av att kuva. Matriarkatet verkar oförmögen att kuva det å andra sidan.....
Citera
2016-02-25, 18:37
  #3
Avstängd
Din pedofildyrkande religion är även våldtäktsdyrkande religion, pedofilprofeten var också en våldtäktsprofet.

https://wikiislam.net/wiki/Rape_in_Islam#Muhammad

(Det finns ingen pardon för ditt förräderi. Varje oförrätt kommer du att vara tvungen att betala tillbaka hundrafaldigat.)
Citera
2016-02-25, 18:42
  #4
Medlem
näverläppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Här kan vi diskutera hur mycket män njuter av att våldta kvinnor.
Det verkar tillhöra ämnet feminism och jämställdhet så kör på.

Varför gillar män att våldta kvinnor och barn kan vi ju också tillägga?
och varför bryr sig samhällen i världen så lite om detta?

Ingen aning faktiskt, jag har då aldrig märkt av att det skulle vara något allmängiltigt. Du kanske har en pappa, bror eller morfar i din närhet som du kan fråga? För min egen del har jag aldrig under mina dryga 30 år i livet vare sig velat våldföra mig på någon eller gjort mig skyldig till det.

En rimlig gissning dock, om det nu skulle vara som du säger är att det har med en sexuell njutning att göra. Jag tror dock att för lejonparten av befolkningen så väger den njutningen rätt lite i kontrast mot det lidande man åsamkar den andre så jag är rätt säker på att det är någonting som en försvinnande liten del av befolkningen praktiserar. Man tycker helt enkelt inte att det är värt det.

Nu är ju du ingen dumbom så det här vet ju du redan om. Det du däremot gör är att dra feminismen och dess förespråkare ännu längre ner i dyn. Tyckte du det var värt det?
Citera
2016-02-25, 18:42
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Kan finnas något hemskt i våran natur, jag har själv aldrig riktigt förstått mig på hur man kan njuta av det, men å andra sidan har jag inte så stark kontakt med min reptilhjärna som några män har (inte ens när jag är störtfull).

Som vi kom fram till i hunter-gatherer diskussionen så är det definitivt något mörkt som hör till vårat förflutna, som moderna civiliserade patriarkat klarat av att kuva. Matriarkatet verkar oförmögen att kuva det å andra sidan.....
Hur menar du att moderna civilisationer har "kuvat" detta? Verkar ju försigå mer våldtäkter i moderna civilisationer än vad det gör hos hunther gatherers.
Citera
2016-02-25, 18:42
  #6
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Här kan vi diskutera hur mycket män njuter av att våldta kvinnor.
Det verkar tillhöra ämnet feminism och jämställdhet så kör på.

Varför gillar män att våldta kvinnor och barn kan vi ju också tillägga?
och varför bryr sig samhällen i världen så lite om detta?
Denna tråd passar väl bättre i integration och invandring, eventuellt brott och straff.
Men för att svara på frågan, våldtäkt är en maktmetod som i alla tider används i bla krig.
Men det är även ett sätt att straffa en "oren" kvinna. Ser du det som njutning, så är det mycket illa ställt med dej Ts.

Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Hur menar du att moderna civilisationer har "kuvat" detta? Verkar ju försigå mer våldtäkter i moderna civilisationer än vad det gör hos hunther gatherers.

Jaja, alla kan ju inte förstå.
Citera
2016-02-25, 18:45
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Denna tråd passar väl bättre i integration och invandring, eventuellt brott och straff.
Men för att svara på frågan, våldtäkt är en maktmetod som i alla tider används i bla krig.
Men det är även ett sätt att straffa en "oren" kvinna. Ser du det som njutning, så är det mycket illa ställt med dej Ts.

är det mer illa ställt med mig än med TS i tråden
https://www.flashback.org/t2390469?

Han påstår något som det inte finns ett uns bevis för, jag påstår något som det trots allt verkar finnas starka belägg för att det stämmer eftersom våldtäktsmän trots allt är den aktiva parten i en våldtäkt.
Citera
2016-02-25, 18:48
  #8
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Hur menar du att moderna civilisationer har "kuvat" detta? Verkar ju försigå mer våldtäkter i moderna civilisationer än vad det gör hos hunther gatherers.

Nästan alla hunter-gatherers var etnocentriska och höll på med räder mot främmande tribes, som inte ens ansågs vara människor:

https://www.youtube.com/watch?v=ZRsQDfgwP08

Vid tabellen i 9:25 så finner du att de flesta räder gick ut på att stjäla andras kvinnor.

Det är definitivt en mörk del av vår förflutna, naturens grymhet gör sig påmind då och då även i civiliserade länder.

Här förklarar man fenomenet "hunter-gatherer raids and kidnapping of women" i detalj:

https://books.google.se/books?id=fGc...page&q&f=false
__________________
Senast redigerad av Naknekejsaren 2016-02-25 kl. 19:03.
Citera
2016-02-25, 18:53
  #9
Medlem
Nästa tråd kan heta " varför drar man alltid alla män över samma kant".

Precis som att de finns psykopater som känner ett starkt behov av att mörda, oavsett kön, finns det även psykopater som känner ett starkt behov av att våldta. Dessa individer är sjuka kräk.

Väldigt många män från mellanöstern våldtar kvinnor av religiösa skäl. Dessa är också sjuka kräk.

Det är dock långt ifran alla män som våldtar.
Jag själv hade aldrig kunnat våldta någon. Det är en vidrig gärning och jag kan heller inte förstå hur det kan vara skönt att sticka korven i en fitta som är torr.
Citera
2016-02-25, 19:05
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Här kan vi diskutera hur mycket män njuter av att våldta kvinnor.
Det verkar tillhöra ämnet feminism och jämställdhet så kör på.

Varför gillar män att våldta kvinnor och barn kan vi ju också tillägga?
och varför bryr sig samhällen i världen så lite om detta?
Vilka samhällen är det du pratar om? Här i Sverige så är ju våldtäkt typ det värsta du kan göra, vi har ju tom speciella avd på fängelser för att det är så oacceptabelt.
Men sexister som du kommer väll fortsätta springa omkring med ögonbindel på så det spelar väll ingen roll vad du får för svar.
Citera
2016-02-25, 19:13
  #11
Medlem
pungspark63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Här kan vi diskutera hur mycket män njuter av att våldta kvinnor.
Det verkar tillhöra ämnet feminism och jämställdhet så kör på.

Varför gillar män att våldta kvinnor och barn kan vi ju också tillägga?
och varför bryr sig samhällen i världen så lite om detta?
Nej vi gillar det inte men vi känner oss tvingade på grund av alldeles för få fritidsgårdar...vi är offer.
På vilket sätt tycker du att skriva män rent generellt känns som en rättvisande bild av problemet?
Citera
2016-02-25, 19:22
  #12
Avstängd
negrofobens avatar
Du borde ställa frågan på ett forum för blattar. Friska etniska vita njuter inte av att våldta!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback