Citat:
Och vad vinner man på att skuldbelägga?
Har hänt mig också ett par gånger förr. Kopiera dina (längre) inlägg efterhand du skriver dem, är mitt bästa tips.
Jag skuldbelägger alla människor oavsett hudfärg till skillnad från dig som verkar tro att bara svarta och bruna människor har betett sig som barbarer. Jag förstår överhuvudtaget inte det här romantiserandet kring hudfärg som ligger så jävla långt bortom din/vår kontroll så det finns inte. Jag håller med dig om att vit hudfärg och de vita dragen är de vackraste men allt det kommer försvinna om det blir naturligt ohållbart i framtiden. Och du kommer vara död och begraven sedan länge vid det laget så jag fattar inte ens varför du bryr dig så mycket.
Jag skuldbelägger alla människor oavsett hudfärg till skillnad från dig som verkar tro att bara svarta och bruna människor har betett sig som barbarer. Jag förstår överhuvudtaget inte det här romantiserandet kring hudfärg som ligger så jävla långt bortom din/vår kontroll så det finns inte. Jag håller med dig om att vit hudfärg och de vita dragen är de vackraste men allt det kommer försvinna om det blir naturligt ohållbart i framtiden. Och du kommer vara död och begraven sedan länge vid det laget så jag fattar inte ens varför du bryr dig så mycket.
Frågan kvarstår, varför vurmar du för negern?
Du skrev i förra inlägget att i Asian horar dom ut sina döttrar, känns dels som en fördom riktad mot en viss grupp dvs rasism. Sedan är det som så att om folk vågat åka till länder med vackra svarta tonåringar så hade prostitutionsturismen varit lika stor om inte ens större till många Afrikanska länder för afrikanska flickor är betydligt vackrare än asiatiska, attraktionen i Asien är tillgängligheten och att dom är små och behändiga.
Kommer du inte ihåg när det uppdagades att på många ställen i Afrikanska samhällen där FN hade baser kände sig byborna så säkra och ville behålla deras beskydd att dom på kvällarna skickade sina barn till baserna för att "underhålla" soldaterna?
Det slutade med att allt sopades under mattan efter en initial nyhetsbomb och att det inte fanns några flickor över 3 år i dessa samhällen som hade oskulden kvar för att uttrycka det milt.
Känns inte det som att hora ut sina barn? Sen att soldaterna på basen inte hade något att säga till om vart basen ska vara är en annan historia.
Du skrev även något om att en del av regenereringen i arabländerna hade med islam att göra, vilket såklart är sant, men kusingifte gör inte saken bättre, så jag ställde frågan om du tror kristna araber fungerar bättre i civiliserade samhälle?
Ja just, jag skrev även att jag är född och uppvuxen i Malmö men utvandrade sen länge.
Jag hade en följdfråga på utlägget om muslimer i västvärlden som jag nu glömt men jag avslutade med en fråga.
Brygga 10 har varit en oas för både hetero ensamma och par, faktiskt ofta med fler kvinnor på plats än män vilket gjort att det inte blivit ett bögtillhåll.
Nu har jag inte varit i Malmö på många herrans år men ville fråga dig om folk vågar sig ditt idag med alla araber som ska skrika, gapa och filma med mobilen?
Har en kompis i Malmö som slutade gå dit för snart 10 år sedan då hon allt oftare blev antastad av just araber som snurrade runt där samt att hon inte vågade gå dit o ta ett kvällsdopp längre, kan knappast blivit bättre sen dess?