2026-03-30, 10:06
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Har hänt mig också ett par gånger förr. Kopiera dina (längre) inlägg efterhand du skriver dem, är mitt bästa tips.

Jag skuldbelägger alla människor oavsett hudfärg till skillnad från dig som verkar tro att bara svarta och bruna människor har betett sig som barbarer. Jag förstår överhuvudtaget inte det här romantiserandet kring hudfärg som ligger så jävla långt bortom din/vår kontroll så det finns inte. Jag håller med dig om att vit hudfärg och de vita dragen är de vackraste men allt det kommer försvinna om det blir naturligt ohållbart i framtiden. Och du kommer vara död och begraven sedan länge vid det laget så jag fattar inte ens varför du bryr dig så mycket.
Och vad vinner man på att skuldbelägga?
Frågan kvarstår, varför vurmar du för negern?
Du skrev i förra inlägget att i Asian horar dom ut sina döttrar, känns dels som en fördom riktad mot en viss grupp dvs rasism. Sedan är det som så att om folk vågat åka till länder med vackra svarta tonåringar så hade prostitutionsturismen varit lika stor om inte ens större till många Afrikanska länder för afrikanska flickor är betydligt vackrare än asiatiska, attraktionen i Asien är tillgängligheten och att dom är små och behändiga.
Kommer du inte ihåg när det uppdagades att på många ställen i Afrikanska samhällen där FN hade baser kände sig byborna så säkra och ville behålla deras beskydd att dom på kvällarna skickade sina barn till baserna för att "underhålla" soldaterna?
Det slutade med att allt sopades under mattan efter en initial nyhetsbomb och att det inte fanns några flickor över 3 år i dessa samhällen som hade oskulden kvar för att uttrycka det milt.
Känns inte det som att hora ut sina barn? Sen att soldaterna på basen inte hade något att säga till om vart basen ska vara är en annan historia.

Du skrev även något om att en del av regenereringen i arabländerna hade med islam att göra, vilket såklart är sant, men kusingifte gör inte saken bättre, så jag ställde frågan om du tror kristna araber fungerar bättre i civiliserade samhälle?

Ja just, jag skrev även att jag är född och uppvuxen i Malmö men utvandrade sen länge.
Jag hade en följdfråga på utlägget om muslimer i västvärlden som jag nu glömt men jag avslutade med en fråga.
Brygga 10 har varit en oas för både hetero ensamma och par, faktiskt ofta med fler kvinnor på plats än män vilket gjort att det inte blivit ett bögtillhåll.
Nu har jag inte varit i Malmö på många herrans år men ville fråga dig om folk vågar sig ditt idag med alla araber som ska skrika, gapa och filma med mobilen?
Har en kompis i Malmö som slutade gå dit för snart 10 år sedan då hon allt oftare blev antastad av just araber som snurrade runt där samt att hon inte vågade gå dit o ta ett kvällsdopp längre, kan knappast blivit bättre sen dess?
Citera
2026-03-31, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Vita, det är de som utvecklats under årtusende i Skandinavien, Island och önationerna i Nordsjön.
Söder/Öster om Östersjön hittar du inte naturligt vita men det finns många vita enklaver i Europa, speciellt Storbritannien pga vikingarnas härjningar. Vikingarna var till största del från det som idag är Danmark.
Många vita handelsmän som slog sig ner runt om i Europa.
Du vet det krävs två vita för att producera ett vit barn.
En icke vit och en vit kan aldrig få vita barn.
Det är därför den vita rasen är så genetiskt skör, vi är den tunnaste grenen längst ut på människans evolutions träd, längst från urapan vi alla kommer ifrån.
Det kan diskuteras om japanerna också har gjort en liknande resa i den asiatiska grenen av människosläktet.

Vilket rasistiskt trams.

Vita (eller japaner) är inte nån "tunnaste grenen längst ut på människans evolutions träd".

På den grenen sitter 100% av alla idag levande människor och gungar. Du förstår ALLA människor har genomgåttr evolutionär utveckling, går liksom inte undvika.
Vit hud är enkom anpassning till en viss geografisk plats/ klimat/ ljuszon, exakt på samma sätt som andra hudfärger är det till sina. Och det gör inte vita till "genetiskt sköra" ett endaste dyft.
Citera
2026-04-01, 11:10
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Vilket rasistiskt trams.

Vita (eller japaner) är inte nån "tunnaste grenen längst ut på människans evolutions träd".

På den grenen sitter 100% av alla idag levande människor och gungar. Du förstår ALLA människor har genomgåttr evolutionär utveckling, går liksom inte undvika.
Vit hud är enkom anpassning till en viss geografisk plats/ klimat/ ljuszon, exakt på samma sätt som andra hudfärger är det till sina. Och det gör inte vita till "genetiskt sköra" ett endaste dyft.
Detta kommer kanske som en chock för dig men evolutionen är inte avslutad, den pågår ständigt, i detta nu faktiskt.
Den icke negroida rasen har inblandning av neandertalare, dvs vi har gener som inte negern har, är detta av noll och intet betydelse för utvecklingen?
Människan utvecklas uppenbarligen inte parallellt, tror du på fullt allvar att de olika människoraserna som varit åtskilda i tusentals år endast skulle ha utvecklats kosmetiskt?
Uppenbarligen har det funnits stora och framgångsrika samhällen på många platser i världen men de har samtliga retarderat, tex saker som astroligi och matematik var något som utvecklades på platser där det idag råder total evolutionär retardation tex arabländerna, visst kan man hänvisa till islam och kusingifte men sendan måste man fråga sig varför just denna grupp blev så påverkad av detta.
Inget i tankesätt, förmåga till planering och uppfinningsrikedom som människan måste ha utvecklat för att klara sig i en miljö som tex sen i Norra Europa har gjort att hjärnor utvecklats olika i hänseendet att dom tvingats klarar av fler, nya och djupare tankearbete?
Skulle denna utvecklingen inte ha lett till fler och komplexa kopplingar i hjärnan för att utöka vår kapacitet medans de som är kvar på den plats vi en gång startade inte behövt ta nya steg eftersom livsmiljön inte ändrats nämnvärt förrän senaste århundradet?
Allt är bara kosmetiskt utan någon som helst utveckling av människans färdigheter och förmågor?
Hur kommer du fram till den slutsatsen. Titta dig omkring hur klarar arbaen och negern av att anpassa sig till ett civiliserat samhälle tycker du, verkar dom ha förmågorna som behövs för att kunna ta det steget?
Om vi nu är precis samma så borde väl två generationer räcka till för att träda in i det nya och ta åt sig av det som finns på denna nya plats?
Vart har detta skett på våran planet, upplys mig.

Det är bara senaste århundradet som människan i någon större mening interagerar med varandra. Visst har det förekommit uppäcksresande, kolonisation o dyl men det är inte förrän det kommersiella flygets och internets ankomst som vi verkligen har börjat se de olika raserna som en enhet.
Du menar på fullt allvar att du inte kan se någon skillnad på hur Afrikanska, Muslimska, Europeiska och vita samhällen fungerar???
Skulle denna skillnad, för oss som kan se den, vara kopplat till något som tex tur, slump eller vad som och inte ha att göra med hur människorna som lever i ett samhälle och hur det utvecklas?
Skulle samhället och individerna i det vara två skilda enheter??
Sen den stora frågan, varför finns det saker i det moderna samhället som genast ger människor en en viss åsikt en stämpel och en idiotförklaring fastän man kan komma med fakta och den andra sidan bara anser sig ha rätt därför att??
Kan det vara så att saker medvetet sopas under mattan pga av det rådande politiska klimatet, dvs PK som betyder att saker b döms efter kränknings faktor istället för verklighetsförankring?
Vart ska jag vända mig när jag blir kränkt av att jämföras utvecklingsmässigt med negern och araben? Nä visst ja, vita män kan inte kränkas bara kränka, tänkte inte på det.
Citera
2026-04-01, 11:57
Medlem
Citat:
Detta kommer kanske som en chock för dig men evolutionen är inte avslutad, den pågår ständigt, i detta nu faktiskt.
Den icke negroida rasen har inblandning av neandertalare, dvs vi har gener som inte negern har, är detta av noll och intet betydelse för utvecklingen?
Människan utvecklas uppenbarligen inte parallellt, tror du på fullt allvar att de olika människoraserna som varit åtskilda i tusentals år endast skulle ha utvecklats kosmetiskt?
Uppenbarligen har det funnits stora och framgångsrika samhällen på många platser i världen men de har samtliga retarderat, tex saker som astroligi och matematik var något som utvecklades på platser där det idag råder total evolutionär retardation tex arabländerna, visst kan man hänvisa till islam och kusingifte men sendan måste man fråga sig varför just denna grupp blev så påverkad av detta.
Inget i tankesätt, förmåga till planering och uppfinningsrikedom som människan måste ha utvecklat för att klara sig i en miljö som tex sen i Norra Europa har gjort att hjärnor utvecklats olika i hänseendet att dom tvingats klarar av fler, nya och djupare tankearbete?
Skulle denna utvecklingen inte ha lett till fler och komplexa kopplingar i hjärnan för att utöka vår kapacitet medans de som är kvar på den plats vi en gång startade inte behövt ta nya steg eftersom livsmiljön inte ändrats nämnvärt förrän senaste århundradet?
Allt är bara kosmetiskt utan någon som helst utveckling av människans färdigheter och förmågor?
Hur kommer du fram till den slutsatsen. Titta dig omkring hur klarar arbaen och negern av att anpassa sig till ett civiliserat samhälle tycker du, verkar dom ha förmågorna som behövs för att kunna ta det steget?
Om vi nu är precis samma så borde väl två generationer räcka till för att träda in i det nya och ta åt sig av det som finns på denna nya plats?
Vart har detta skett på våran planet, upplys mig.

Det är bara senaste århundradet som människan i någon större mening interagerar med varandra. Visst har det förekommit uppäcksresande, kolonisation o dyl men det är inte förrän det kommersiella flygets och internets ankomst som vi verkligen har börjat se de olika raserna som en enhet.
Du menar på fullt allvar att du inte kan se någon skillnad på hur Afrikanska, Muslimska, Europeiska och vita samhällen fungerar???
Skulle denna skillnad, för oss som kan se den, vara kopplat till något som tex tur, slump eller vad som och inte ha att göra med hur människorna som lever i ett samhälle och hur det utvecklas?
Skulle samhället och individerna i det vara två skilda enheter??
Sen den stora frågan, varför finns det saker i det moderna samhället som genast ger människor en en viss åsikt en stämpel och en idiotförklaring fastän man kan komma med fakta och den andra sidan bara anser sig ha rätt därför att??
Kan det vara så att saker medvetet sopas under mattan pga av det rådande politiska klimatet, dvs PK som betyder att saker b döms efter kränknings faktor istället för verklighetsförankring?
Vart ska jag vända mig när jag blir kränkt av att jämföras utvecklingsmässigt med negern och araben? Nä visst ja, vita män kan inte kränkas bara kränka, tänkte inte på det.

Det finns inte EN "icke negroid ras".
Det finns inte ens raser hos arten människa. Det finns en och samma art, som uppvisar olika genetiska anpassningar till sina respektive klimatiska förhållanden. ex. hudfärg, vissa genetiska predestinationer gällande sjukdomar, näsformer, hårstrukturer etc etc...
dessa skillnader är INTE tillräckligt stora för att man skulle kunna dela upp oss i olika raser.
Detta har vetenskapen för länge sen fastställt.

Arten människa har sen utvecklat olika kulturer, även detta ofta baserat på fenomen som geografisk plats, och framförallt vad just den "platsen" har varit med om historiskt som ofta berott på vilka som varit deras grannar.
Svenskar skulle ex. inte ha en kristen kultur om vi inte legat där vi ligger...i norra EUROPA, starkt influerat av ex Tyskland, Frankrike och England stormakter i just Europa och inte i ex norra ASIEN. Vi skulle inte haft potatis och köttbullar som vår kultur om vi inte varit och härjat i Turkiet eller spanjorerna i Sydamerika.
Det gör INTE oss till "bättre" människor än ex. sydamerikanska indianer som haft potatisen utanför dörren, eller turkar som för länge sen rullat nötfärs till bullar, eller armenier som var det första land/ folk som blev kristet.

Du blandar hej vilt ihop så mycket av allt möjligt så skulle ta en hel dag sortera bland dina vanföreställningar hit och dit...orkar faktiskt inte.
Senast redigerad av Merapi 2026-04-01 kl. 12:00.
Citera
2026-04-02, 09:09
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Det finns inte EN "icke negroid ras".
Det finns inte ens raser hos arten människa. Det finns en och samma art, som uppvisar olika genetiska anpassningar till sina respektive klimatiska förhållanden. ex. hudfärg, vissa genetiska predestinationer gällande sjukdomar, näsformer, hårstrukturer etc etc...
dessa skillnader är INTE tillräckligt stora för att man skulle kunna dela upp oss i olika raser.
Detta har vetenskapen för länge sen fastställt.

Arten människa har sen utvecklat olika kulturer, även detta ofta baserat på fenomen som geografisk plats, och framförallt vad just den "platsen" har varit med om historiskt som ofta berott på vilka som varit deras grannar.
Svenskar skulle ex. inte ha en kristen kultur om vi inte legat där vi ligger...i norra EUROPA, starkt influerat av ex Tyskland, Frankrike och England stormakter i just Europa och inte i ex norra ASIEN. Vi skulle inte haft potatis och köttbullar som vår kultur om vi inte varit och härjat i Turkiet eller spanjorerna i Sydamerika.
Det gör INTE oss till "bättre" människor än ex. sydamerikanska indianer som haft potatisen utanför dörren, eller turkar som för länge sen rullat nötfärs till bullar, eller armenier som var det första land/ folk som blev kristet.

Du blandar hej vilt ihop så mycket av allt möjligt så skulle ta en hel dag sortera bland dina vanföreställningar hit och dit...orkar faktiskt inte.
Jag förstår det, det måste vara väldigt ansträngande att försöka argumentera mot evolutionen och sunt förnuft, men skam den som ger sig. Du dyker nog snart upp i en annan tråd med dina faktaresistenta insikter, väl mött.
Citera
2026-04-02, 10:50
Medlem
Citat:
Jag förstår det, det måste vara väldigt ansträngande att försöka argumentera mot evolutionen och sunt förnuft, men skam den som ger sig. Du dyker nog snart upp i en annan tråd med dina faktaresistenta insikter, väl mött.

Nej det är bara otroligt ansträngande debattera mot förvirring, okunskap och ologik.
Citera
2026-04-02, 10:55
Medlem
Citat:
Här kan vi diskutera hur mycket män njuter av att våldta kvinnor.
Det verkar tillhöra ämnet feminism och jämställdhet så kör på.

Varför gillar män att våldta kvinnor och barn kan vi ju också tillägga?
och varför bryr sig samhällen i världen så lite om detta?
Finns noll stöd till detta, män fantiserar inte ens om att våldta. Inte som grupp eller individer.
Så vad menar du?
Underställ belägget bakom tråden tack

Sedan..
Kvinnors absolut största sexuella dröm och fantasi?
Hmm, vad är den igen o igen i bokstavligen alla studier och utredningar? Jo.
Våldtäkt förstås

Kvinnor över alla klass, kultur samt åldersgrupper fantiserar konstant om att bli våldtagna
Citera
2026-04-02, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Finns noll stöd till detta, män fantiserar inte ens om att våldta. Inte som grupp eller individer.
Så vad menar du?

Sedan..
Våldtäkt förstås

Kvinnor över alla klass, kultur samt åldersgrupper fantiserar konstant om att bli våldtagna
Tips läs i tråden vad denna tråd står för. Det är en ironisk TS.
Citera
2026-04-02, 11:01
Medlem
Citat:
Tips läs i tråden vad denna tråd står för. Det är en ironisk TS.
Ah.. ja
Hmm

Tack, tack!

Skämskudde något för mig då
Citera
2026-04-02, 11:51
Medlem
Citat:
Nej det är bara otroligt ansträngande debattera mot förvirring, okunskap och ologik.

Ja det kan alla som någon gång debatterat mot dig intyga.
Citera
2026-04-02, 12:04
Avstängd
Ellenlivsviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Så vad menar du?

Sedan..
Våldtäkt förstås

Påståendet att män inte ens fantiserar om våldtäkt stämmer inte med vad forskning visar.

Redan i en klassisk studie av Claude Crépault och Marcel Couture (1980) rapporterade cirka 33 % av män att de någon gång fantiserat om att tvinga en kvinna till sex .

I mer moderna studier ser man liknande eller högre siffror när man inkluderar bredare kategorier av fantasier. En större amerikansk studie med över 4 000 deltagare visade att cirka 54 % av män någon gång fantiserat om sex som involverar tvång eller att bli tvingad.
Citera
2026-04-02, 12:08
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Påståendet att män inte ens fantiserar om våldtäkt stämmer inte med vad forskning visar.

Redan i en klassisk studie av Claude Crépault och Marcel Couture (1980) rapporterade cirka 33 % av män att de någon gång fantiserat om att tvinga en kvinna till sex .

I mer moderna studier ser man liknande eller högre siffror när man inkluderar bredare kategorier av fantasier. En större amerikansk studie med över 4 000 deltagare visade att cirka 54 % av män någon gång fantiserat om sex som involverar tvång eller att bli tvingad.

Och över hälften av alla kvinnor fantiserar om att bli våldtagna. Det betyder ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in