2026-04-02, 18:00
Medlem
LIJamas avatar
Smidigt för geeken. Besöker hos Louise på västkusten och passar på att ta en intervju hos Cluee news samtidigt som han är där.
Citera
2026-04-02, 19:54
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Han är ta mig fan, om möjligt, en ännu sämre lögnare än vad han är på att vara otrogen. Jösses, vilket stolpskott till man. Ryggradslös. Nu försöker han gråta ut och göra sig själv till offer, eller vad?

Han är så sjukt pinsam och dessutom stor humor nu med blivande ex-frun som kommenterar videon som gör att det blir ännu en spik i kistan för Jonte
Citera
2026-04-02, 20:11
Medlem
Amors avatar
Nu har han gått in och kommenterat fruns inlägg. Kolla på visa svar under hennes kommentar högst upp. Orkar inte ens skriva ner hans förklaring där angående tidpunkter och annat. Lite mer len i tonen än vad han brukar vara dock när han svarar på inlägg, inga inektiv osv.
Citera
2026-04-02, 20:19
Medlem
Vore lite kul om stresspåslaget efter hans klavertramp och dalande följarantal får honom att tappa sitt transplanterade hår. Sedan lite hetsätning på det så har vi tillbaka gamla matgeek igen, bara lite mer sliten men på ruta noll.
Citera
2026-04-02, 20:58
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Vore lite kul om stresspåslaget efter hans klavertramp och dalande följarantal får honom att tappa sitt transplanterade hår. Sedan lite hetsätning på det så har vi tillbaka gamla matgeek igen, bara lite mer sliten men på ruta noll.

Hans hår ser redan ut att fly, sån ojämn hårlinje alltså.
Citera
2026-04-02, 20:59
Medlem
Haha, det finns verkligen två möjliga scenarion:

1. Han är helt enkelt en narcissistisk självgod individ.
2. Hans PR utbildning får äntligen jobba. Hans sociala kanaler är döende och han allt är för uppmärksamheten. Paolo Roberto fick ju stor PR efter sitt sexköp, men det rullade inte direkt i hans fördel. En affär är väl lite mer acceptabelt.
Citera
2026-04-02, 21:03
Medlem
Fruns kommentar känns ärligt talat fejk? Hon har mer eller mindre undvikit hans sociala medier och nu är det dags att kommentera?
Citera
2026-04-02, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Nu har han gått in och kommenterat fruns inlägg. Kolla på visa svar under hennes kommentar högst upp. Orkar inte ens skriva ner hans förklaring där angående tidpunkter och annat. Lite mer len i tonen än vad han brukar vara dock när han svarar på inlägg, inga inektiv osv.

Jag hittade inte.

Vad kommenterade han?
Citera
2026-04-02, 21:23
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Jag hittade inte.

Vad kommenterade han?

Exfrun skrev:
För kännedom, jag Linnea Gilliam Hedberg (blivande exfru) har inte vetat någonting om otroheten. Den 17 februari kom denna info fram till mig efter att jag konfronterade Johan och han erkände allt om Louise och det gångna året. Han ljuger uppenbarligen även här. Vill också tillägga att jag och barnen fortfarande väntar på den ”oreserverade ursäkten”
Geeken svarade:
Det jag säger i videon är att när jag berättade för min Discord om skilsmässan (två veckor sen) så visste Linnea redan om det. Inget annat.

Vad gäller ursäkten så bad jag om ursäkt när vi hade första samtalet om det. Därefter satte jag mig enskilt med båda barnen och berättade allt om vad som hade hänt och bad dem om ursäkt för det jag hade gjort.

Linnea har all rätt att vara arg för det som hänt och sveket mot henne. Men det jag säger i videon är korrekt.
Citera
2026-04-02, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Exfrun skrev:
För kännedom, jag Linnea Gilliam Hedberg (blivande exfru) har inte vetat någonting om otroheten. Den 17 februari kom denna info fram till mig efter att jag konfronterade Johan och han erkände allt om Louise och det gångna året. Han ljuger uppenbarligen även här. Vill också tillägga att jag och barnen fortfarande väntar på den ”oreserverade ursäkten”
Geeken svarade:
Det jag säger i videon är att när jag berättade för min Discord om skilsmässan (två veckor sen) så visste Linnea redan om det. Inget annat.

Vad gäller ursäkten så bad jag om ursäkt när vi hade första samtalet om det. Därefter satte jag mig enskilt med båda barnen och berättade allt om vad som hade hänt och bad dem om ursäkt för det jag hade gjort.

Linnea har all rätt att vara arg för det som hänt och sveket mot henne. Men det jag säger i videon är korrekt.

Tack.

Om nån missat det så bryter han tystnaden i cluenews.

https://youtu.be/Us7vIsmAAvw
Citera
2026-04-02, 21:41
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dhfjs2930sj
Fruns kommentar känns ärligt talat fejk? Hon har mer eller mindre undvikit hans sociala medier och nu är det dags att kommentera?

Det är inte hans sociala medier, det är ju Cluees kanal.
Citera
2026-04-02, 22:31
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dhfjs2930sj
Hade det varit fejk känns det väl ändå som att Geeken hade poängterat det? Han försvarade ju trots allt sig själv under hennes kommentar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in