2026-04-02, 00:15
  #3277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo6666
Finns det nån människa som köper skräpet han säljer på webshoppen? Det är ju samma grejer du kan köpa i andra butiker till mycket lägre pris! Dessutom packad av en maskin istället för Johans äckliga fingrar, ser framför mig hur han sitter och med händerna fyller dom små glasbehållarna med kryddor och annat trams. Är det ens några kontroller på produkterna han tar hem? Hade varit kul å skicka lite av hans grejer till livsmedelsverket för kontroll. Han har ju en förkärlek för gifter så borde va gott om de i hans löjligt dyra produkter. Kan man ljuga för sin fru i över ett år så kan man utan problem blåsa sina kunder också!

Hans kanal tilltalar väl överklassen med för mycket pengar.
Ingen Svensson har väl 12 grillar t.ex. ?

https://youtu.be/DXEg9DfUCc0

"Därför behöver jag 12 grillar"
Citera
2026-04-02, 10:47
  #3278
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Kan det inte vara på det viset att Louise använt Matgeek för att själv komma i rampljuset och få mer content, följare och reklam?

Hon lockar Geeken med fitta. Han får kåtslag och sverkermoralen flyger all världens väg när han bedrar sin söta fru och familj?

Det är nästan fånigt hur mycket lismande content den hårfagre Matgeek öst över Louise. Kuken tog över förståndet?

Det är inget nytt att listiga hondjur använder fittan i jakt på framgång. Hon och den Ingrosso hon driver restaurang med skrattar sig kanske harmynta åt nya rikstönten?

Snart är han nog dumpad av mästerkocken och varumärket Matgeek på dekis när hans verkliga moral visade sitt fula tryne.
Så hon tog både den lilla heder han hade hos pöbeln samt hans fru? Och lär lämna honom vind för våg för denna Ingrosso?
Citera
2026-04-02, 12:35
  #3279
Medlem
fjollciggs avatar
Hade inte geeken 360k följare på tuben innan discordläckan, eller minns jag galet? Hur som helst nere på 349k nu. Inget jättetapp, men lär ändå kännas trist, speciellt då han just knipit andraplatsen som matens makthavare och säkert förväntade sig en ökning.
Citera
2026-04-02, 12:55
  #3280
Medlem
Här finns tydligen en intervju med geeken efter denna händelse:
https://www.youtube.com/watch?v=Us7vIsmAAvw

Själv orkar jag inte ge views eller ens se/lyssna på muppen, men någon annan kanske finner nöje i det.
Citera
2026-04-02, 13:39
  #3281
Medlem
mjukmjukares avatar
Matgeek Pratar ut på YouTube ”Clueenews”. Då nu alla kan se detta så tänker jag bara kort kommentera att det var illa genomtänkt innan intervjun, och med det svar därefter.

Killen är slut i huvudet.
Bojkotta fanskapet totalt!!

,
Citera
2026-04-02, 15:06
  #3282
Medlem
[quote=mjukmjukare|94668171]
Matgeek Pratar ut på YouTube ”Clueenews”. Då nu alla kan se detta så tänker jag bara kort kommentera att det var illa genomtänkt innan intervjun, och med det svar därefter.

Killen är slut i huvudet.
Bojkotta fanskapet totalt!!

Och givetvis i en t-shirt med reklam från 7/11. Där han och Louise betalt snuttade runt i jävla Japan. Vilken patetisk bajsmacka till snömos Matgeek levererar.
Citera
2026-04-02, 15:09
  #3283
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Här finns tydligen en intervju med geeken efter denna händelse:
https://www.youtube.com/watch?v=Us7vIsmAAvw

Själv orkar jag inte ge views eller ens se/lyssna på muppen, men någon annan kanske finner nöje i det.
Gömmer sig en fantastisk kommentar från ex-frun i kommentarsfältet: https://postimg.cc/zbhhM6Gj Alla borde gå in och gilla kommentaren, så den åker högst upp. (Går såklart inte att utesluta att skribenten är ett troll, men faktumet att kontot är 4 år gammalT tycker jag ändå pekar på att det är äkta).
Citera
2026-04-02, 15:21
  #3284
Medlem
graventhulmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Gömmer sig en fantastisk kommentar från ex-frun i kommentarsfältet: https://postimg.cc/zbhhM6Gj Alla borde gå in och gilla kommentaren, så den åker högst upp. (Går såklart inte att utesluta att skribenten är ett troll, men faktumet att kontot är 4 år gammalT tycker jag ändå pekar på att det är äkta).
Haha, Cluee fäste kommentaren nu så den alltid kommer finnas högst upp! Dåren sitter alltså och fortsätter fabulera. Han har inte bett Linnea eller barnen om ursäkt för vad han gjort, och hon kände inte till det hela långt i förväg heller.
Citera
2026-04-02, 15:23
  #3285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Gömmer sig en fantastisk kommentar från ex-frun i kommentarsfältet: https://postimg.cc/zbhhM6Gj Alla borde gå in och gilla kommentaren, så den åker högst upp. (Går såklart inte att utesluta att skribenten är ett troll, men faktumet att kontot är 4 år gammalT tycker jag ändå pekar på att det är äkta).
Antar han får prata ut en gång till, fast denna gång en annan sanning. Verkar vara mytoman utöver allt annat skräp han också är.
Citera
2026-04-02, 15:44
  #3286
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Gömmer sig en fantastisk kommentar från ex-frun i kommentarsfältet: https://postimg.cc/zbhhM6Gj Alla borde gå in och gilla kommentaren, så den åker högst upp. (Går såklart inte att utesluta att skribenten är ett troll, men faktumet att kontot är 4 år gammalT tycker jag ändå pekar på att det är äkta).

Han är ta mig fan, om möjligt, en ännu sämre lögnare än vad han är på att vara otrogen. Jösses, vilket stolpskott till man. Ryggradslös. Nu försöker han gråta ut och göra sig själv till offer, eller vad?
Citera
2026-04-02, 15:53
  #3287
Medlem
graventhulmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Han är ta mig fan, om möjligt, en ännu sämre lögnare än vad han är på att vara otrogen. Jösses, vilket stolpskott till man. Ryggradslös. Nu försöker han gråta ut och göra sig själv till offer, eller vad?
Fattar inte heller hur han tänker; tror han att Linnea bara ska hålla käften och svälja lögnerna? Har han alltid varit precis såhär korkad eller har det slagit extra slint efter det här stresspåslaget?
Citera
2026-04-02, 16:01
  #3288
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Gömmer sig en fantastisk kommentar från ex-frun i kommentarsfältet: https://postimg.cc/zbhhM6Gj Alla borde gå in och gilla kommentaren, så den åker högst upp. (Går såklart inte att utesluta att skribenten är ett troll, men faktumet att kontot är 4 år gammalT tycker jag ändå pekar på att det är äkta).
Så detta tal om att han "oreserverat ber om ursäkt" som han skrev om i sin Instagram var en ren lögn alltså från honom.

Skönt att Linnéa synar hans bluffar. Vi som sett hans näriga hycklande sida när han pratar om diverse produkter och sammarbeten är inte överaskade. Men skönt att hans beteende börjar komma ikapp honom.

Varumärket måste bara ha sjunkit av detta galna beteende från honom.

Hans glättiga och inställssamma superlativ om allt och alla klingar väldigt falskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in