Citat:
Ursprungligen postat av
rudi1985
Att vanliga heterokvinnor är rädda för konkurrens om sexköp skulle bli lagligt är en sanning. Jag debbaterade detta med en heterotjej en gång och denn började till slut nästa slå till mej när hon förlorat argumentationen. Sen började hon skrika "jag är inte rädd för konkurrens utav några ävkliga horor. När hon yttrade dom orden erkände hon att hon inte bryr sej ett dugg om prostituerade kvinnor. Enda hon ville var att fortsätta ha makten att männen skulle svansa för henne för att få sex. Att hon skulle få ligga där på soffan och välja och vraka bland potientiella one night stands. Att hon skulle få njuta av att trycka ner ensamma män som törstade efter sex.
Ja så är det, det handlar inte om hur vi har det, om vi inte har pengar till hyra eller jobb.
Säger vi att vi gillar vårat jobb blir vi omyndighetensförklarade.
För i slutändan så saknas rösterna från oss som faktiskt säljer och trivs med vårat jobb!
Att sälja massage, kläder bilder sex eller vad som helst av egen verkstad är ett jobb.
Att Simon får föra sin propaganda som polis, är ett hån mot oss kvinnor som jobbar i sex branschen.
Säger det igen, mitt arbete möjliggör ekonomisk trygghet, boende, hälsa och en bra livs standard. Dessa byggstenar är otroligt viktiga!