2026-03-22, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hensteeth
Förstår inte riktigt vad du menar här, är det bra att göra business på en människa med organsvikt och uppenbart svåra psykiska problem? Är det ok att följa bara för att man är prenumerant ?

Det är ju så hon skaffar prenumeranter och tjänar pengar, hon lockar med inside-info. Alltså tjänar hon pengar på sitt påhittade dåliga mående. Sen uppmanar hon dessutom folk att prenumerera för att hon inte får sjukpenning…
Citera
2026-03-22, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Det är ju så hon skaffar prenumeranter och tjänar pengar, hon lockar med inside-info. Alltså tjänar hon pengar på sitt påhittade dåliga mående. Sen uppmanar hon dessutom folk att prenumerera för att hon inte får sjukpenning…
Jag förstår det. Men det är beklämmande att se och indirekt se på när en människa begår självmord i realtid.
Citera
2026-03-22, 10:41
Medlem
Citat:
Jag förstår det. Men det är beklämmande att se och indirekt se på när en människa begår självmord i realtid.

Jag är bara irriterad på henne så ska bli ganska skönt att slippa tbh, och bara se bilder på kakor och gulliga Leo
Citera
2026-03-22, 13:23
Medlem
Skampis avatar
Hon kan inte ha kakan och äta den (no pun intended)... Ingen kommer prenumerera enbart för hennes recept. Folk vill antingen stötta för att de tycker synd om henne och köper hennes story, eller så offrar de lite pengar för att få se hennes drama och galenskap. För mig började det faktiskt med att jag ville stötta och kände att shit vad hon fått utstå mycket, stackars A! Men i takt med att lögnerna avslöjats så stannar jag faktiskt bara av nyfikenhet... Jag kollar inte på reality tv så A och hennes mamma är min version av Wahlgrens värld.🤷‍♀️ Jag skriver dock inget till A då det är tydligt att hon lever i grav förnekelse och bara vill ha ja-sägare runt sig.
Citera
2026-03-22, 14:26
Medlem
Är det bara jag som stör ihjäl mig VARJE gång A köpt hem ngt ”nytt att provsmaka”

1. Det låter som om HON bakat det / uppfunnit det / kommit på det

2. Hon är ÖVERexlaterad att mamman ska smaka

3. Mamma tycker ALLT är SUPERGOTT innan hon knappt hunnit smaka

4. A blir SÅÅÅÅÅ ÖVERDRIVET NÖJD att få bekräftat att ”HENNES nya upptäckter” är sååååååååååååååå goda och unika ……..

Alltså människan är SÅ SJUK!
Citera
2026-03-22, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Är det bara jag som stör ihjäl mig VARJE gång A köpt hem ngt ”nytt att provsmaka”

4. A blir SÅÅÅÅÅ ÖVERDRIVET NÖJD att få bekräftat att ”HENNES nya upptäckter” är sååååååååååååååå goda och unika ……..

Hade gärna nån gång velat se henne äta allt hon köper. Hon visar ju bara när andra provsmakar
Citera
2026-03-22, 15:54
Medlem
Citat:
Förstår inte riktigt vad du menar här, är det bra att göra business på en människa med organsvikt och uppenbart svåra psykiska problem? Är det ok att följa bara för att man är prenumerant ?
Menar att A gör business på sitt mående, hon visar inte på öppet konto, bara på sin prenumerationskanal. Jag tänker inte betala henne för att få ta del av hennes sjukdom, aldrig i livet att jag sponsrar nån som är så uppenbart i behov av vård.
Citera
2026-03-22, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85

Såååå fluffigt! Såååå krämigt.
Citera
2026-03-22, 17:17
Medlem
Borgarbadbolls avatar
Låter alltid så förnumstigt när A och mamman gör utläggningar vid köksbordet
Citera
2026-03-22, 18:16
Avslutad
Vad mycket junkmat hon köper. Blev förvånad över dagens nyttiga laxrätt. Bra där, A!
Reagerade oxå hur fort hon körde med rullatorn 😅
Inget ont om rullatorer… men är nog extremt sällan någon ~30 åring skulle kunna tänka sig att visa sig ute på stan med en sån. Är väldigt förvånad över att A gör det. Och på vilket sätt hjälper en rullator ”onda fötter”? Ingenting, rullator är ju till för personer med dålig balans.
Kryckor vore bättre så hon kan avlasta den eventuellt onda foten när det behövs.
Citera
2026-03-22, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snajjels
Vad mycket junkmat hon köper. Blev förvånad över dagens nyttiga laxrätt. Bra där, A!
Reagerade oxå hur fort hon körde med rullatorn 😅
Inget ont om rullatorer… men är nog extremt sällan någon ~30 åring skulle kunna tänka sig att visa sig ute på stan med en sån. Är väldigt förvånad över att A gör det. Och på vilket sätt hjälper en rullator ”onda fötter”? Ingenting, rullator är ju till för personer med dålig balans.
Kryckor vore bättre så hon kan avlasta den eventuellt onda foten när det behövs.
Hon har örnkoll här, garanterat. Klart hon väger upp alla sweets "så fluffiga" med vanlig mat, så att hon kan påpeka det nångång i en låst podd.
Att hon visar upp sig med rullatorn är ju givet A, ALLT ska visas, det som visas bör för att alla ska förstå hur sjuk hon är i alla sina diagnoser.
Citera
2026-03-22, 21:24
Medlem
Skampis avatar
Just nu en lång rant i stories om hur hon är trött på att folk tror hon har anorexi, när det är så uppenbart (mhmm?) att viktnedgången berott på hennes Lamotrigin. Hon hävdar att en överläkare i psykiatri har berättat för henne att man enbart skriver ut Lamotrigin i absolut värsta tänkbara fall då den är så stark och ger så många biverkningar. Alltså detta är ett stort problem för A - att hon är så ointelligent och en stor lögnare (eller missförstår hon folk så grovt?). Lamotrigin är som tidigare nämnt här en väldigt vanlig medicin som ofta är det man först provar vid t.ex. bipolär sjukdom. Det är en mycket mildare medicin än t.ex. Litium som läkare drar sig lite mer för att skriva ut. En snabb googling ger: "Lamotrigin anses generellt ha få och milda biverkningar för de flesta användare, och det orsakar ofta mindre viktuppgång jämfört med många andra stämningsstabiliserande läkemedel. Biverkningar är vanligast i början av behandlingen eller vid doshöjning." Man kan till och med stå på Lamotrigin som gravid - det säger rätt mycket!

Hon slänger även in att hennes magbesvär så klart också påverkas av hennes polyneuropati. Klassikern dök upp igen ja...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in