Temu är rätt bra om man vet vill ha för något, samt att det går att få ner priserna om man lägger ner lite tid att köpa från rätt säljare, lite lång frakt-tid kan man få räkna med ibland.
Inga problem med att klaga heller: Ett exempel här nedan.
Skulle uppgradera en av mina gamla datorer med mera minne, hade 2*4 Gb som var lite klent i dagens läge. Letade och beställde från det billigaste alternativet som fanns (likadant minne på flera säljare).
Beställde 2*8 Gb minne till ett superpris, när jag väl fick mitt lilla paket så var det bara 1 stycken 8Gb levererat. Klagade lite och det var inga problem att de skulle skicka ett till till mig, efter någon dag så kom det en leverans till min närmaste paketbox, där låg en 8 Gb minne, (det var snabbt tänkte jag) men det hörde till en försenad leverans upptäckte jag på det medföljande kvittot, efter ytterligare 1 vecka så kom det en 8:a till som var min ersättningsminne från början.
Påpekade det för Temu men de sa att jag fick behålla det och alla blev nöjda. Temu blev glada för ett bra betyg, datorn blev nog glad med mera minne (16 i stället för 8 Gb), jag blev glad då jag enbart betalade ca 350:- för 3 st 8

r, den överblivna 8:an fick plats en annan dator (blev 4+4+4+8 i den).
Mycket annat jag köpt från Tema och har inget att klaga på.