2025-11-08, 17:46
Medlem
Vete fan. Men det är ivf bara om man använder appen. Jag gör inte det och har inte fått ett enda sånt erbjudande.
Citera
2025-11-10, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Är det stammisar som får så mycket extra att handla för ?
Bra fråga, men jag har handlat där nästan varje månad under ca 2 års tid om inte mer. Och jag använder givetvis appen, vill inte missa dessa erbjudanden det är bland annat tack vare dessa som man handlar på Temu.
Citera
2025-11-11, 10:22
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Bra fråga, men jag har handlat där nästan varje månad under ca 2 års tid om inte mer. Och jag använder givetvis appen, vill inte missa dessa erbjudanden det är bland annat tack vare dessa som man handlar på Temu.

Ja då kan man ju lugnt säga du är en stammis hos temu. Spontana köp då och då lär man knappast få sån bonus att handla extra för.
Citera
2025-11-11, 13:13
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Köpte en grej som vägde 25 kg. Hur fan det kan vara gratis flygfrakt är en gåta.
Citera
2025-11-11, 18:57
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Köpte en grej som vägde 25 kg. Hur fan det kan vara gratis flygfrakt är en gåta.

sverige får ta smällen
Citera
2025-11-12, 22:05
Medlem
keckoishs avatar
Har köpt lådor där som passar i mina 40 cm breda skåp i köket. Googlade runt innan och var inne på Ikea, Pellys m. fl., men tyckte inte att jag hittade något som passade. Så jag beställde en låda från Temu, som verkade ha rätt mått. Leveransen gick fort och jag blev nöjd med den och har sedan dess beställt och fått hem många fler av dessa lådor. Tycker de är jättefina och praktiska och de känns högkvalitativa. Sedan dess har det fortsatt. Måste säga att allting håller hög kvalitet, som jag fått hem. Har dock inte beställt några kläder från dem, då jag gillar att se dessa innan jag köper dem.
Citera
Idag, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Jag beställde 7 olika par strumpbyxor för 290kr inkl frakt häromdagen! Dvs en ca 1/5 del av priset.
Jag köpte alla i "pluss size format" med tank på tidigare efterenhet av små strumpbyxor från Kina.
Kan återkomma om en vecka med kommentar.
Jag fick mina 7 par strumpbyxor idag! Första paret jag provade satt perfekt! Nytt försök med par nummer 2 i morgon, ett par röda i lite spetstyp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in