Citat:
Inga problem, jag är stolt över Sara i rätten. Den skiten hon fått utstå under alla dessa år är faktiskt inte ok nånstans. Det kliar lite i fingrarna att skriva om Dumpen eftersom det är öppet mål och man vill inte att det skall vara så här jävla illa men självklart behöver den fina människan fösas lite ibland.
Jag tänker ändå att fjortisar online kanske inte blir kåta när Benny 74 från Linköping gör entre men Saras underhuggare är på direkt "Snygga Benny, jag är 14 år och också från Linkan, snälla ta min oskuld!" för så brukar det låta, helt underbart när man ser hur dom försöker prata kidsen språk och så kryddas det med extremt mycket sexsnack samt tjat om knullträff omgående.
Undra hur många riktiga fjortisar som drömmer om Midsommardrömmen Benny 74 och vill att han skall sätta på henne för första gången? Det där orealistiska uteblir alltid av nån anledning när Dumpen håller låda.
Putte skrev en sån där skön krönika igen där han är flitig med enter-knappen så det ser helt CP ut och informerar idioterna om att i varje högstadieklass är 25 % utsatta baserat på Barnahusundersökningen men majoriteten av förövarna i den statistiken är ju jämnåriga pojkar på tex en föräldrafri fest, inte Benny 74 som lyckats online men tanterna i Facebookgruppen går igång.
Jag tänker ändå att fjortisar online kanske inte blir kåta när Benny 74 från Linköping gör entre men Saras underhuggare är på direkt "Snygga Benny, jag är 14 år och också från Linkan, snälla ta min oskuld!" för så brukar det låta, helt underbart när man ser hur dom försöker prata kidsen språk och så kryddas det med extremt mycket sexsnack samt tjat om knullträff omgående.
Undra hur många riktiga fjortisar som drömmer om Midsommardrömmen Benny 74 och vill att han skall sätta på henne för första gången? Det där orealistiska uteblir alltid av nån anledning när Dumpen håller låda.
Putte skrev en sån där skön krönika igen där han är flitig med enter-knappen så det ser helt CP ut och informerar idioterna om att i varje högstadieklass är 25 % utsatta baserat på Barnahusundersökningen men majoriteten av förövarna i den statistiken är ju jämnåriga pojkar på tex en föräldrafri fest, inte Benny 74 som lyckats online men tanterna i Facebookgruppen går igång.
Andra fina bidrag från Putte är 4-5 åringar som chattar med pedofiler , hur det nu går till.
Eller i "Min sanning" att inga närstående råkar illa ut för dumpen har kontakt med dem. Däremot tar de avstånd ifrån när hus bränns ner. Tjusigt!
Hans insatser vid konfrontationer är också sevärda. Om gäddan pilar iväg (Putte orkar ju inte springa) skriker han STANNA!. Om gäddan springer iväg tror jag inte att han har för avsikt att stanna hur mycket Putte än skriker.
Han tycker dessutom inte att svensk media är trovärdiga för att de ställer besvärliga frågor .
På vilket sätt ska annars media arbeta på? Här har han dock gott sällskap av Trump.