2026-02-23, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Känns Patrik med 1.8 miljoner i skulder trygg som kassör, kanske inte ändå känns lika säkert som att swisha till Torsten Flinck.

Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Ja men jag hänger inte med, har det börja ifrågasättas att swisha?

.. då vet dom ändå inte om att mycket används privat heller antar jag.

Det går inte att swisha till Saras behandling i Finland utan man måste registrera sitt kortnummer vilket flera av sektmedlemmarna motsätter sig. Jag är jävligt orolig över att vi faller på mållinjen så snälla lita på att pengarna förvaltas som det ska dvs raka vägen in i finska statskassan och inte till nån B-kändis krognota.

https://www.gofundme.com/f/ge-sara-mojlighet-till-den-livsviktiga-behandlingen?attribution_id=sl%3Af06cdf50-082d-4629-8e20-2382 f24a8ded&lang=en_US&ts=1762840849&utm_campaign =fp_sharesheet&utm_medium=customer&utm_source=copy _link
Citera
2026-02-23, 15:16
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det går inte att swisha till Saras behandling i Finland utan man måste registrera sitt kortnummer vilket flera av sektmedlemmarna motsätter sig. Jag är jävligt orolig över att vi faller på mållinjen så snälla lita på att pengarna förvaltas som det ska dvs raka vägen in i finska statskassan och inte till nån B-kändis krognota.

Men hon har väl påbörjat den redan? Om inte ser det väl mörkt ut. Har för mig hon visade massa räkningar modell stora. (x hundra lax)
Senast redigerad av rallykalle69 2026-02-23 kl. 15:21.
Citera
2026-02-23, 16:07
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja, och kanske få en autograf och en bild tillsammans med världsmästaren/Dumpen att visa för familj, vänner och bekanta.

Ja några Gäddor verkade ju uppriktigt mena att dom gjorde det för att träffa Patrik, en kändis är ju en kändis.
Citera
2026-02-23, 16:40
Medlem
Citat:

https://www.gofundme.com/f/ge-sara-mojlighet-till-den-livsviktiga-behandlingen?attribution_id=sl%3Af06cdf50-082d-4629-8e20-2382 f24a8ded&lang=en_US&ts=1762840849&utm_campaign =fp_sharesheet&utm_medium=customer&utm_source=copy _link

Enhertu är ju till för bröstcancer, S har ju rövcancer. Att bränna en miljon på att "chansa" tycker
jag låter lite väl häftigt.
Att svensk vård inte vill ge henne Enhertu-behandlig är ganska logiskt.
Citera
2026-02-23, 16:44
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:
Det är bra att du styr upp det här Gipsy så det går bra för Sara. Alla Gäddor i tråden kan lägga 1000kr var.

Tänk alla lådvinskärringar betalar nästan 1 Mille för Pruttisen och hon får sin vård i Finland.

En månad senare är hon död.

SD och lådvinstanterna får ha begravningsceremoni som en avliden kunglighet, alla bölar i flera veckor. Som när Kim IL Sung dog. Kommer bli riktig komedi
Citera
2026-02-23, 17:12
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Enhertu är ju till för bröstcancer, S har ju rövcancer. Att bränna en miljon på att "chansa" tycker
Men wtf.. allt det här ståhejet för något som inte nödvändigtvis ens räddar livet då?
Citera
2026-02-23, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt

Ja men det är väl fint att det finns snälla människor som pröjsar för att Sara kan fixa röven i Finland?

Förlåt Sara du är så fin och önskar dig all lycka till men vad i helvete gör du i Stockholm när du borde ligga på lasarettet i Helsingfors? Det måste man ändå få fråga utan att bli kallad pedofil.

47 min Dumpen https://www.100.se/program/sverigebilden/dumpen-och-fortalsdomen-122
Citera
2026-02-23, 17:16
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Förlåt Sara du är så fin och önskar dig all lycka till men vad i helvete gör du i Stockholm när du borde ligga på lasarettet i Helsingfors? Det måste man ändå få fråga utan att bli kallad pedofil.
Kanske vet att slutet är oundvikligt och nära, så det spelar ingen roll vad hon gör?
Citera
2026-02-23, 18:18
Medlem
Citat:
Kanske vet att slutet är oundvikligt och nära, så det spelar ingen roll vad hon gör?

Nej usch så får det inte vara men det kan nog tänkas att det tas en selfie på Sara bakis i sängen på Grand hotel, lagom mörbultad just in case och den bilden lurar lådvinstanterna i Facebookgruppen att Sara kurerar sig i en landstingssäng som kostar så sätt in pengar för i helvete!

Man skall ha jävligt klart för sig att det här är en extremt intelligent människa och som vi alla vet är Stockholmare (Sara har blivit en sån) smartare än övriga befolkningen så kärringarna ute på landsbygden med torrfitta och utan män kör hon över på nolltid den smarte fan. Hur jävla coolt är inte detta? Det blir väl nån fyllekryssning till Helsinki snart så klart.

Dumpens krönikör AUK (min och Ludvigs favorit) gick ännu längre och slängde ur sig att Sara hade kunnat driva vilket multinationellt företag som helst men hon valde barnen och tiggeri istället, det är stort och skulle kunna vara sant en solig dag.

AUK, mera mera?!
Citera
2026-02-23, 20:11
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Hon ser väldigt kry ut för att vara dödssjuk. Palliativ vård, då orkar man inte ens sitta upp I en bil . Men uppenbarligen går hon på behandling och cellgifter. Hon är stark så, men förtroende kapitalet har hon inte hos mig iallafall. Med sjukdomen önskar jag henne lycka till, men inte med Dumpen.
Citera
2026-02-23, 20:13
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Känns Patrik med 1.8 miljoner i skulder trygg som kassör, kanske inte ändå känns lika säkert som att swisha till Torsten Flinck.
Du har så rätt min vän. Vi tänker och tycker likadant där.
Citera
2026-02-23, 20:21
Medlem
Citat:
Det är bra att du styr upp det här Gipsy så det går bra för Sara. Alla Gäddor i tråden kan lägga 1000kr var.

Man gör vad man kan men skulle ändå vilja ha hela bilden hur det går till när en gädda checkar ut och drar ner rullgardinen för gott? Knullboken, Linkedin kan släckas på fyllan men snacket med arbetsgivaren, ev fru/kk eller vad fan han har i sitt stall? Martin Olssons #743 morsa känns inte som en socialbidragstagare, hur tog hon att hennes lille tjockis blev kändis på Saras blogg?

Den här typen av män med ganska bra jobb ger lite näring åt Dumpen och Sara vill hellre tala om dom än byfånarna dom annars hänger ut vars t om penis checkat ut och Samhall skickar dom i pension., ligger lite i sakens natur "Titta här" typ. Martin 39 #743 var ful och fet, han kunde träna men Dumpen visade vägen till overklig kåt fjortis typ, exakt så var det och denna hingst ville spruta och Dumpen tog den pucken för att bevisa sin poäng, jo jag tackar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in