2026-03-08, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medlemskap2025
Gällande de först punkterna så kanske dessa har så stora egon att de tror att du ska göra ett undantag för just dem

Ifall dom läste min info skulle dom sannolikt förstå att jag inte kompromissar eller gör undantag.
Eller så förstår dom inte bättre, svårt att veta.
Svårt att hitta rätt oavsett...
Citera
2026-03-08, 11:25
Medlem
KiselMupps avatar
Jag tror att många män som hänger på kontaktsajter gör det för att de har svårt att träffa någon på krogen.

En del kanske tror att tjejerna på BC och liknande sajter lättare släpper till än de som hänger på kvarterskrogen.

Sanningen är nog ofta det motsatta.
Citera
2026-03-08, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Ifall dom läste min info skulle dom sannolikt förstå att jag inte kompromissar eller gör undantag.
Eller så förstår dom inte bättre, svårt att veta.
Svårt att hitta rätt oavsett...

Om du vill vänta en månad med att byta bilder så tappar du folk den vägen.man måste våga för att vinna!
Citera
2026-03-08, 18:58
Medlem
Citat:
Om du vill vänta en månad med att byta bilder så tappar du folk den vägen.man måste våga för att vinna!

Man behöver inte vänta en månad.
Om han kan berätta om sig själv mycket så att jag vet om just den mannen lockar mig eller inte så är mycket vunnet men dom flesta tycks inte kunna berätta om sig själva tyvärr...
Citera
2026-03-08, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KiselMupp
Jag tror att många män som hänger på kontaktsajter gör det för att de har svårt att träffa någon på krogen.

En del kanske tror att tjejerna på BC och liknande sajter lättare släpper till än de som hänger på kvarterskrogen.

Sanningen är nog ofta det motsatta.

Troligen, för vi kanske inte nöjer oss med mediokert sex utan vet vad och vem vi vill ha, så gäller att ha en bra profil som antingen lockar till mera intresse eller lätt kan sållas bort som icke intressant. Detta gäller för båda könen är bäst att tillägga.
Citera
2026-03-09, 13:51
Medlem
Citat:
Man behöver inte vänta en månad.
Om han kan berätta om sig själv mycket så att jag vet om just den mannen lockar mig eller inte så är mycket vunnet men dom flesta tycks inte kunna berätta om sig själva tyvärr...

Men du har ju träffat ex antal personer från BC så jag vet inte vad problemet är. Din utdelning är säkert inom ramarna för vad man kan förvänta sig.
Citera
2026-03-09, 17:37
Medlem
Citat:
Troligen, för vi kanske inte nöjer oss med mediokert sex utan vet vad och vem vi vill ha, så gäller att ha en bra profil som antingen lockar till mera intresse eller lätt kan sållas bort som icke intressant. Detta gäller för båda könen är bäst att tillägga.

Är det många gifta som raggar på dig?
Citera
2026-03-09, 20:04
Medlem
Citat:
Men du har ju träffat ex antal personer från BC så jag vet inte vad problemet är. Din utdelning är säkert inom ramarna för vad man kan förvänta sig.

Hur många tänker du att man bör ha träffat/hur ofta det blir en träff med någon för att det ska vara inom ramarna?
Citera
2026-03-10, 00:11
Medlem
Citat:
Hur många tänker du att man bör ha träffat/hur ofta det blir en träff med någon för att det ska vara inom ramarna?

Inom ramarna 1-3 personer år. Om du går ett helt år utan utdelning så är det ett dåligt resultat.
Citera
2026-03-10, 14:23
Medlem
I nästan varenda annons som skapas av tjejer i sökandet efter den perfekta KK´n står det att han måste vara "välhängd". En del skriver till och med "minst 22 cm". Så ni som vill veta sanningen om vad kvinnor egentligen tycker om storleken får ett synnerligen ärligt och för vissa väldigt nedslående svar. Men en liten tröst är att kvinnor som annonserar där ofta är porrskadade nymfomaner som vill att det ska vara som i porrfilmer med Rocco och liknande "hjältehunkar".
Citera
2026-03-10, 14:28
Medlem
En annan sanning om bc är att det är sjukt svårt att få något enda svar från kvinnor såvida man inte har angett en hög storlekssiffra (kukstorlek) och visar bilder på denna familjelycka. Man är dessutom en av minst 100 sökande efter hennes uppmärksamhet trots att kvinnan ifråga sällan ens är en 6:a av 10. Om hon är under 30, är smal och med fina bröst på bilderna så måste man konkurrera med flera hundra andra så hon orkar förmodligen inte ens läsa alla svar.
Citera
2026-03-10, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterare
En annan sanning om bc är att det är sjukt svårt att få något enda svar från kvinnor såvida man inte har angett en hög storlekssiffra (kukstorlek) och visar bilder på denna familjelycka. Man är dessutom en av minst 100 sökande efter hennes uppmärksamhet trots att kvinnan ifråga sällan ens är en 6:a av 10. Om hon är under 30, är smal och med fina bröst på bilderna så måste man konkurrera med flera hundra andra så hon orkar förmodligen inte ens läsa alla svar.

20+ ja, men inte alla söker 20+, tex findusofelix gör inte det 👍👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in