2026-03-07, 12:54
Medlem
Onanikrems avatar
Är man 185cm lång och har någorlunda fysik är det lättare att lyfta upp korgen på avsatsen och langa varorna upp på bandet än att böja sig ner till golvhöjd 72 gånger.

Man gör det enkelt för sig. Skulle jag handla så mycket jag inte orkar lyfta upp korgen så tar jag en kundvagn, man vet ju ungefär vad man skall handla när man går till butiken. (handlar mycket sällan så mycket)
Citera
2026-03-07, 12:54
Medlem
esprit21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Jag tänker inte hålla i korg jäveln när jag lägger varorna på bandet den plattan existerar för att lägga upp korg fan så man slipper böja sig.

Precis, ska man sätta sig på golvet och börja plocka upp varorna, huka sig och hålla på? Nix.
Citera
2026-03-07, 12:55
Medlem
esprit21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Är man 185cm lång och har någorlunda fysik är det lättare att lyfta upp korgen på avsatsen och langa varorna upp på bandet än att böja sig ner till golvhöjd 72 gånger.

Du kanske lurar oss andra men ts lurar du inte.
Det där skrev du för att du vill ligga med ts.
Citera
2026-03-07, 12:58
Medlem
Sinraths avatar
Ett axplock ur TS trådhistorik belyser detta som ännu en lika kvalitativ tråd som tidigare (3 av 6 dessutom papperskorgade med samma tema).

Tar folk illa upp av TS uppenbart icke-genuina provocerande påstående på riktigt eller besvarar ni bara i ren reflex av det som visas framför er?

200 svar på denna sörja..
Citera
2026-03-07, 13:02
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esprit21
Du kanske lurar oss andra men ts lurar du inte.
Det där skrev du för att du vill ligga med ts.
Har redan en dam hemma och kommit till den aktningsvärda åldern att jag bara orkar med en dam i taget hehe.

Förresten verkar ts, hon, han, det? vara rabiat och sådana har jag aldrig orkat med ens när jag var ung.
Citera
2026-03-07, 13:04
Medlem
Helt klart är TS en feministisk idiot. Med det sagt så använder jag aldrig dessa varukorgar själv. jag lägger mina varor i en stor kasse som jag bär med mig. Varukorgarna i "min" butik är så jävla kontaminerade av allt möjligt bös. Jag plockar upp mina varor från den handhållna kassen, vilket funkar utmärkt.
Citera
2026-03-07, 13:12
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
En sak som jag lagt märke till på senare tid är att i mataffären är det väldigt frekvent förekommande att män lyfter upp en stor varukorg fylld med varor och sätter den på den lilla avsatsen vid kassan. För mig är det uppenbart att de gör detta för att imponera på oss kvinnor. Liksom "Höhö, kolla här vad stark jag är. Kan lyfta en hel korg med varor höhö. Vill du följa med mig hem höhö?". Jag vill uppmana er män att sluta med detta sexistiska beteende. Vi kvinnor blir inte kåta eller impade av att ni gör detta. Inte det minsta.

Diskussionsunderlag: Varför tror män att kvinnor blir kåta eller impade av att de gör så?
Det är inte som jag tror. Jag vet. Det är i förhållande till insatsen ett ytterligt effektivt raggningsknep. Det lyckas givetvis inte varje gång, men tillräckligt ofta för att det ska vara värt det.

Förmodligen triggar det någon urinstinkt hos kvinnor. Den här kombinationen av att man som man klarar av vardagsbestyr men samtidigt har en uppseendeväckande välutvecklad muskulatur får kvinnor att instinktivt känna ”Den där mannens gener är perfekta för att hjälpa till att föra mina gener vidare till nästa generation. Jag måste ha sex med honom omgående!”
Citera
2026-03-07, 13:13
Medlem
Kh4ns avatar
Eftersom jag vanligtvis handlar mitt på dagen, då det är mest pensionärer i butiken, så är mitt fokus mer på att visa åt åldringarna hur svaga och nära graven de är då de bara kan se på när jag problemfritt lyfter upp korgen.
Citera
2026-03-07, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Eftersom jag vanligtvis handlar mitt på dagen, då det är mest pensionärer i butiken, så är mitt fokus mer på att visa åt åldringarna hur svaga och nära graven de är då de bara kan se på när jag problemfritt lyfter upp korgen.
Du är en sån där vardagshjälte ♥️.
Citera
2026-03-07, 13:17
Medlem
Citat:
En sak som jag lagt märke till på senare tid är att i mataffären är det väldigt frekvent förekommande att män lyfter upp en stor varukorg fylld med varor och sätter den på den lilla avsatsen vid kassan. För mig är det uppenbart att de gör detta för att imponera på oss kvinnor. Liksom "Höhö, kolla här vad stark jag är. Kan lyfta en hel korg med varor höhö. Vill du följa med mig hem höhö?". Jag vill uppmana er män att sluta med detta sexistiska beteende. Vi kvinnor blir inte kåta eller impade av att ni gör detta. Inte det minsta.

Diskussionsunderlag: Varför tror män att kvinnor blir kåta eller impade av att de gör så?

Ännu en patetisk quinna som lider av main character syndrome
Citera
2026-03-07, 13:30
Medlem
Tradens avatar
Citat:
Ni gör det för att visa hur "starka ni är". Det har både jag och mina kompisar kommit fram till.

Hehe jo men det är ju för att det fungerar... Lyfter själv upp korgen så att bicepsen nästan spränger jackan vilket brukar generera avund hos det kringliggande klientelet ☺️
Citera
2026-03-07, 13:34
Medlem
Fantens avatar
Ändå fint att se alla i tråden samsas och helt och hållet dumförklara TS. Nästan så att man vill hålla händerna och sjunga Kumbaya.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in