2026-03-07, 12:23
Medlem
Jag tänker inte hålla i korg jäveln när jag lägger varorna på bandet den plattan existerar för att lägga upp korg fan så man slipper böja sig.
Citera
2026-03-07, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puff64
jag gör det för att spara på ryggen, då jag har problem med längdryggen
convenience thats it!
Citera
2026-03-07, 12:25
Medlem
Borasare1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
En sak som jag lagt märke till på senare tid är att i mataffären är det väldigt frekvent förekommande att män lyfter upp en stor varukorg fylld med varor och sätter den på den lilla avsatsen vid kassan. För mig är det uppenbart att de gör detta för att imponera på oss kvinnor. Liksom "Höhö, kolla här vad stark jag är. Kan lyfta en hel korg med varor höhö. Vill du följa med mig hem höhö?". Jag vill uppmana er män att sluta med detta sexistiska beteende. Vi kvinnor blir inte kåta eller impade av att ni gör detta. Inte det minsta.

Diskussionsunderlag: Varför tror män att kvinnor blir kåta eller impade av att de gör så?

Och när kvinnor konstant böjer sig ner för att plocka varor ur korgen på golvet så är det bara för att visa både röv och urringning. Väldigt sexistiskt. Sätt upp korgen på avsedd hylla och bete er anständigt!
Citera
2026-03-07, 12:27
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSvenne
Hon mår dåligt och hon hatar oss starka män så pass mycket att hon måste yttra sig på denna plattform. Kan hon ha gymångest kanske? 💪🏼😉
Troligen de tre F:en

Ful, Fet och Fattig
Citera
2026-03-07, 12:28
Medlem
Citat:
En sak som jag lagt märke till på senare tid är att i mataffären är det väldigt frekvent förekommande att män lyfter upp en stor varukorg fylld med varor och sätter den på den lilla avsatsen vid kassan. För mig är det uppenbart att de gör detta för att imponera på oss kvinnor. Liksom "Höhö, kolla här vad stark jag är. Kan lyfta en hel korg med varor höhö. Vill du följa med mig hem höhö?". Jag vill uppmana er män att sluta med detta sexistiska beteende. Vi kvinnor blir inte kåta eller impade av att ni gör detta. Inte det minsta.

Diskussionsunderlag: Varför tror män att kvinnor blir kåta eller impade av att de gör så?

Idiot! /kvinna som oxå gör så.
Citera
2026-03-07, 12:33
Medlem
Citat:
SMÅ korgar är menade att vara där. INTE stora. Och nej vi kvinnor tänker inte sympatiligga med dig för att du ser dig som svag.
Hur är det fatt? Fick du nobben igår?
Citera
2026-03-07, 12:41
Medlem
Citat:

Ändå bra ragebait
Citera
2026-03-07, 12:41
Medlem
Kalaskula544s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Uppenbar ragebait-tråd och de som svarar seriöst måste vara lagom hjärndöda

Ärligt tror jag det inte är ett trolltråd.

Minns du när feministerna reagerade på glassen 88'an, Nogger och en till, jag minns det vilken glass.
Citera
2026-03-07, 12:46
Medlem
När man kollat på trådskaparens andra skapade trådar, är det uppenbart ett trollkonto.
Senast redigerad av mh76 2026-03-07 kl. 12:51.
Citera
2026-03-07, 12:47
Medlem
esprit21s avatar
Kanske trolltråd men Nej vi försöker inte imponera på dig.
Inte heller i gymmet bara för att vi höjer viktgränsen efter ditt pass vid maskinen.
Du låter som den här tjejen som tror att "Braden" och alla andra killar skulle göra allt för att få ligga med henne men sen när han ratar henne blir hon sur och går därifrån.

https://www.tiktok.com/@mirag949/video/7572996482412956944

Du är ju ännu värre, du tror rent av männen vill ha dig för att de orkar lyfta matkorgen när de ska plocka upp varorna.
Senast redigerad av esprit21 2026-03-07 kl. 12:51.
Citera
2026-03-07, 12:49
Medlem
Citat:

Nej, de flesta av oss har fungerande hjärnor - även många kvinnor har det för övrigt, men tydligen inte alla.

Det är ju klart lättare att lägga upp varorna på bandet ifall de ligger aldeles intill, det förstår de flesta.
Citera
2026-03-07, 12:53
Medlem
KillPus avatar
Ha ha vilken skrattretande trådstart! Men kul. Jag lyfter inte korgen, man får spara på ryggen Kör fullastad vagn istället. Men det kanske oxå kan våra störande?

Tips för nästa trådstart:

"För mig är det uppenbart att de gör detta för att imponera på oss kvinnor. Liksom "Höhö, kolla vilken duktig matinköpare jag är! Kan fylla en hel vagn med matvaror höhö. Vill du följa med mig hem och laga mat tillsammans höhö?".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in