2026-03-06, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungTiger
Nu förstår jag verkligen varför kasta sten i glashus har kommit 😁

Det är nog svårt för dig att förstå som inte har ett jobb så är det faktiskt skillnad på jobb och privat 😉 sen att folk i finkan beteer sig bättre än dig är en annan femma.

Innan du börjar predika om öknamn och diagnoser kan du börja kolla på ditt egna hus, ska en kristen verkligen kalla alla som har en annan åsikt eller inte ger dig ett svar du vill höra för pedofiler, häxor, bajskorvar, idioter, äckliga, tjocka, fula, Incels, alkolister, knarkare, monster, nazister osv osv osv.

"En sektledare är en karismatisk och auktoritär ledarfigur som styr en sluten grupp genom manipulation, strikta regler och krav på total lydnad. Dessa ledare använder ofta en blandning av kärlek och skräck för att skapa desorganiserad anknytning hos medlemmar."

Låter väldigt lika det du håller på med, hur många får vara i er klubb med en annan åsikt? Hur många ändrar sin story efter du börjat överdriva? Lejonmamman ändrade sig väldigt mycket efter du började lägga dig i hennes tankar.

Kristen jo tjena, pokemonledare över family united sekten är mer passande.

Eftersom du förföljer mig vet du vad jag tycker om dig. Det är inte mitt fel det som hände dig. Jag är inte dina klienter eller ditt ex. När du projicerar ditt privatliv på mig visar du bara hur viktigt det är för dig att nu direkt söka hjälp. Du behöver det.

Jag anser att när en persons människosyn är så illa som din ska man aldrig arbeta i vårdyrke. Jag tänker ett jobb utan människor är lämpligt.

Du som kan lagen. Du som är tjänsteman vid kriminalvården.

Förtal är ett brott så är också ofredande.
Jag säger direkt till dig titta inte på mig, va inte nära mig, prata inte om mig. Det är hänsynslöst och ofredar mig. Tack på förhand
Citera
2026-03-06, 08:43
Medlem
Jag bestämmer inte över Sulle och bevis för det är att han inte går på promenad med mig. Han har även flera gånger i omgångar sagt att jag inte bestämmer över honom alls. Detta är en mycket falsk och illa anklagelse mot mig.

Liam själv ville ringa till EÅV jag bestämmer absolut inte över honom. När han sa att han skulle ringa AC visste jag ju inte ens vem han refererade till. Men jag är givetvis tacksam till honom att han gjorde det. Väldigt schysst.

Du själv säger att du är mellanstadielärare.

Jag vet att du har svårt att förstå detta men igen. Titta inte på mig, prata inte om mig va inte nära mig. Det du gör ofredar mig. Jag har full rätt att yttra mig fritt jag bryter inte en lag någonsin så tack. Väligen sluta begå ofredande och stalka mig
Citera
2026-03-06, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Familyunited
Eftersom du förföljer mig vet du vad jag tycker om dig. Det är inte mitt fel det som hände dig. Jag är inte dina klienter eller ditt ex. När du projicerar ditt privatliv på mig visar du bara hur viktigt det är för dig att nu direkt söka hjälp. Du behöver det.

Jag anser att när en persons människosyn är så illa som din ska man aldrig arbeta i vårdyrke. Jag tänker ett jobb utan människor är lämpligt.

Du som kan lagen. Du som är tjänsteman vid kriminalvården.

Förtal är ett brott så är också ofredande.
Jag säger direkt till dig titta inte på mig, va inte nära mig, prata inte om mig. Det är hänsynslöst och ofredar mig. Tack på förhand

Förfölja och förfölja underhållning skulle jag mer säga, om något borde du tacka mig för minst 10 pers i dina livesändningar är kompisar som är inne och tycker det är hysteriskt kul att se dina promenader och rants.

Tänk att få använda kasta sten i glashus två gånger på raken! Blir att köpa en lott sen.
Vad kallar du dom som har en annan åsikt eller kommer med korrekt information
Vad har du kallat personerna på seminariet för saker? Skulle en som verkligen var kristen göra det?

Fröken som inte kan lagen men tror hon kan den så är ju allt jag säger bara sant ju hur kan det vara förtal? Vi HaR jU YtTrAnDEfrIHeT i sverige!

Men creed till dig som tackar ändå, ser fram mot nästa liverant 😀
Citera
2026-03-06, 08:55
Medlem
Ofredande (4 kap. 7 § brottsbalken) är ett brott som innebär att någon utsätter någon för störande kontakter t.ex.upprepade mejl eller annat hänsynslöst beteende som kännbart kränker en annan persons frid. Straffet är böter eller fängelse i högst ett år.

Farligt när kriminalvårdens anställda inte kan lagen väldigt farligt
Citera
2026-03-06, 09:19
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Förfölja och förfölja underhållning skulle jag mer säga, om något borde du tacka mig för minst 10 pers i dina livesändningar är kompisar som är inne och tycker det är hysteriskt kul att se dina promenader och rants.

Tänk att få använda kasta sten i glashus två gånger på raken! Blir att köpa en lott sen.
Vad kallar du dom som har en annan åsikt eller kommer med korrekt information
Vad har du kallat personerna på seminariet för saker? Skulle en som verkligen var kristen göra det?

Fröken som inte kan lagen men tror hon kan den så är ju allt jag säger bara sant ju hur kan det vara förtal? Vi HaR jU YtTrAnDEfrIHeT i sverige!

Men creed till dig som tackar ändå, ser fram mot nästa liverant 😀
Kan du komma med något konkret och sakligt istället för att tjafsa?
Citera
2026-03-06, 09:19
Medlem
Citat:
Ofredande (4 kap. 7 § brottsbalken) är ett brott som innebär att någon utsätter någon för störande kontakter t.ex.upprepade mejl eller annat hänsynslöst beteende som kännbart kränker en annan persons frid. Straffet är böter eller fängelse i högst ett år.

Farligt när kriminalvårdens anställda inte kan lagen väldigt farligt

Du får då gärna berätta var, när och hur jag har sökt kontaktat med dig då för vet du vad lilla fröken så gäller det där inte när du själv svarar på inlägg 😂

Som vanligt sten I glashus och innan du fortsätter skämma bort dig så läs på vad lagen säger innan du faktiskt börjar skriva.
Citera
2026-03-06, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Kan du komma med något konkret och sakligt istället för att tjafsa?

Du menar precis det du gör?
Citera
2026-03-06, 09:21
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Jag bestämmer inte över Sulle och bevis för det är att han inte går på promenad med mig. Han har även flera gånger i omgångar sagt att jag inte bestämmer över honom men alls. Detta är en mycket falsk och illa anklagelse mot mig.

Jag kan ju omöjligt veta om du säger åt Sulle att stanna hemma medan du är på promenad. Folk i en sekt lever ofta i isolering och förtryck så det är ju inget som skulle yttra sig.

Men visst, han gillar ju att vakna först efter att du kommit hem så det är ju inte omöjligt att han är en lat sjusovare heller.

Citat:
Liam själv ville ringa till EÅV jag bestämmer absolut inte över honom. När han sa att han skulle ringa AC visste jag ju inte ens vem han refererade till. Men jag är givetvis tacksam till honom att han gjorde det. Väldigt schysst.

Ja det är ju ytterst lägligt sammanträffande att Liam på helt eget initiativ ringer och ställer frågor om dig på din socialtjänst!

Du visste inte vem han refererade till? Spännande hur jag hörde dig i liven säga att AC var deras chef, och därefter också vem som var ACs chef.

Du tycker inte det är lite osmakligt att utnyttja någon som har en intellektuell funktionsnedsättning för egen vinning?

Men men, återigen, spännande att du vågar utmana umgänget med dina barn. Sektledare vill jag dock allt påstå att du är, du har dina tjänare och dom lyssnar till dig.

Citat:
Du själv säger att du är mellanstadielärare.

Nej jag har aldrig påstått det, något du har tillskrivit mig och förtalat mig för i lives samt med en ännu aktiv video på din sida. Du verkar tro att flashback är linkedin. Har aldrig arbetat med barn, vänligen förtala och ofreda mig inte mer. Jag yttrar mig bara fritt enligt mina mänskliga rättigheter.
Citera
2026-03-06, 09:24
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Du menar precis det du gör?
Jag ber dig komma med någon konkret och saklig kritik istället för att tjafsa.
Citera
2026-03-06, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Jag ber dig komma med någon konkret och saklig kritik istället för att tjafsa.

De vill bara kränka mig och hitta på saker om mig. Den du pratar med har förföljt mig i fyra år. Jag har flera gånger bett den sluta. Det är rätt obehagligt också eftersom den är mellanstadielärare. Hur behandlar den barn?

Oavsett det som mina läskiga stalkers påstår om mig är bara rena lögner. Jag kritiserar socialtjänsten mycket starkt. Och så länge socialtjänsten fortsätter skada barn och familjer är det väldigr viktigt att stå starkt emot det.
Citera
2026-03-06, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Hela systemet med sol och lvu omfattar vansinniga siffror. Det är ett system av enorm ekonomisk omfattning.

Och du kan inte dra slutsatsen att dessa beslut inte är nya placeringar.

Många placeringar i familjehem sker också med sol, detta kan också vara indirekt tvingande, tex om du inte nappar på detta så kommer vi att göra orosanmälan som tex leder till lvu.

S har rätt i att det är systematiskt system, där barn kan tas från föräldrar, tex m, Elsa osv. Jag tycker inte lvu beslut ska kunna tas på vaga grunder.

Jag hoppas att socialtjänsten reformeras, jag hoppas på team bildning, jag hoppas på juridisk rättssäkerhet både för barn och föräldrar, jag hoppas att man i större utsträckning jobbar med familjer, jag vill att det ska finnas en rättssäkerhet för både barnen och föräldrarna.

Socialtjänstens kunskap för detta enorma övergrepp är alldeles för låg.

Många föräldrar upplever att socialtjänsten sätter indirekta hot mot dom, de saknas samarbete och kommunikation.

Med bättre samarbete, respekt och utbildning skulle barnens rättigheter stärkas!

Det finns en anledning att det inte fungerar på många plan!

Allt du säger stämmer
Citera
2026-03-06, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Det fanns personer som stöttade Hitler och Stalin in i det sista och det finns de som stöttat statligt maktmissbruk in i det sista. Men de är alla på fel sida av historien. I framtiden kommer vi blicka tillbaka mot socialtjänstens sjukliga hantering av barnfamiljer och undra vad fan vi höll på med. Det är en rest av historien som tyvärr är kvar, men som inte kan leva kvar hur länge som helst eftersom folk börjar bli mer medvetna om vad det är som pågår. Och när för många vet kommer det att sättas ett politiskt tryck för att få bort maktmissbruket.

Detta stämmer till 100%. Jag är stolt och glad att jag tillhör de som står starkt emot det som i framtiden kommer visa sig vara exakt det vi som kritiserar socialtjänsten har sagt alla dessa år.

Vi har en skyldighet också att rädda barnen för detta vansinniga system skadar barnen fina oskyldiga barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in