Citat:
Citat:
Ja du raderar säkert jobbfiler regelbundet, men det gör du i en vardaglig kontext där du inte riskerar att hängas ut som pedofil (hoppas jag). Däremot en gädda som går hem efter att ha mött Sara och Patrik på en parkering och de skriker att de ska lägga ut bilder på honom. Gäddan går hem och raderar en massa filer; då är det väl ganska uppenbart att det handlade om att göra sig kvitt kompromat inför en annalkande husrannsakan från Polisen? Du förstår väl ändå skillnaden?Det kan man ha delade åsikter om. Vissa tycker att Dumpen har åstadkommit ändrade lagar. Nu får Polisen låsa in folk som de har fått tag i via brottsprovokation. Jag ser att det kan finnas en massa problem med det, exempelvis att Polisen börjar leta byfånar och lura dem för att få ihop pinnar i sin pinnjakt. Dvs. Polisen kommer att börja bekämpa ett låtsasproblem i stället för att Dumpen gör det. Polisen kommer säkert att göra det snyggare, men tyvärr tror jag att merparten av alla pinnar kommer in från just lättllurade hebefila byfånar. Dessa är typ Börje 62 som blev lurad att han skulle få doppa i Malin 13 för att han köpte ett paket cigg och en cider åt henne.