2026-03-01, 15:37
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Skitsnack, återskapat materiel påvisar att de försökt ta bort bevis, inget annat.
Försök igen om du klarar av det!

Om polisen nu har misstankar om innehav mm så skulle de agerat betydligt tidigare. Detta känns som ett svepskäl för att en lat polis inte
gjort sitt jobb!

Polisen är dum. Lita på att en yrkeskriminell sociopat och en gammal höjdhoppare med näsa för kokain styr upp saker och ting!
Citera
2026-03-01, 15:38
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Vadå, det är helt i linje med din/eran inställning. Ni tror att männen skulle brutalt våldta en unge och lämna denne i en soptunna. Exakt samma sak vad du än säger, har man ett sätt att se på saken får man applicera det på allt. Precis som lagar och regler.

Nu var det ju inte detta jag svarade på men för all del.

Jag tror ingenting annat än vad gäddan skrivit om! Vissa vill knulla femåringar å vissa vill dejta nästan 15-åringar. Vi vill inte att någon av dessa röra sig fritt, vi vill ha vetskap!
Citera
2026-03-01, 15:41
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Läste något om det där för ett tag sedan. Så som de formulerade det så hade de beslagtagit en hårddisk och där inte hittat någon barnporr. Däremot så kunde de se tydliga tecken på att hårddisken nyligen hade blivit helt rensad.

Från en bootleg av Sagan om ringen eller vadå?
Det kanske var ett mail mellan Trump å Putin till och med. Inser du hur imbecillt ditt inlägg var?
Citera
2026-03-01, 15:41
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:

Jag tror ingenting annat än vad gäddan skrivit om! Vissa vill knulla femåringar å vissa vill dejta nästan 15-åringar. Vi vill inte att någon av dessa röra sig fritt, vi vill ha vetskap!
Du har garanterat ett stort antal i din krets redan i dagsläget. Så nu vet du det.
Citera
2026-03-01, 15:44
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:

Kokainister? Ska dom få röra sig fritt? Multikriminella som Sara? Oövervakad rörelsefrihet?

Inse att du är med i en sekt.
Citera
2026-03-01, 15:46
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz

Detta är ju på Life of Brian-nivå.

Ja, det är vad jag menar. Dumpen fungerar som en varningssignal till gäddan om att hen är ökänd och uthängd. Samtidigt har Dumpen ingen rätt att göra husrannsakan så gäddan har alla möjligheter att gå hem i lugn och ro för att rensa/formatera hårddiskar m.m. samt eventuellt kasta dessa i hamnbassängen. Skulle Polisen ha skäl till att misstänka en gädda så gör de husrannsakan direkt utan att stå och varna gäddan på en parkering.

Ok, så alla som raderar en fil är en förövare.
Jag raderar många gamla odugliga bilder, jobbmail, mm mm som då jag inte anser vara övergreppsmateriel, men du anser alltså att allt raderat mareriel avser övergrepp. Inser du hur sjuk du är?
Citera
2026-03-01, 15:49
Medlem
Citat:
Från en bootleg av Sagan om ringen eller vadå?
Det kanske var ett mail mellan Trump å Putin till och med. Inser du hur imbecillt ditt inlägg var?
Kommer inte ihåg var jag läste det. Tror det var någon intervju med en polis eller något.

Men är det något med det som du menar är omöjligt eller vadå?
Citera
2026-03-01, 15:51
Medlem
tens avatar
Citat:
Kommer inte ihåg var jag läste det. Tror det var någon intervju med en polis eller något.

Tycker du att rättsväsendet ska syssla med gissningar?
Citera
2026-03-01, 15:52
Medlem
Citat:
Tycker du att rättsväsendet ska syssla med gissningar?
Jag ser inte riktigt vad min åsikt om det har med saken att göra.
Citera
2026-03-01, 15:52
Medlem
Citat:
Jag raderar många gamla odugliga bilder, jobbmail, mm mm som då jag inte anser vara övergreppsmateriel, men du anser alltså att allt raderat mareriel avser övergrepp. Inser du hur sjuk du är?

Det är bara och läsa och bilda din egna uppfattning. Man behöver väl inte vara Einstein att fatta om man blivit mött av Dumpen på gatan så springer man hem och rensar allt vad man kan för att dölja sina spår.

Att fly utomlands är nog ett alternativ med.

Men har är 2st arbeten:

https://mau.diva-portal.org/smash/get/diva2:1772689/FULLTEXT03.pdf

https://lup.lub.lu.se/luur/download?func=downloadFile&recordOId=9132769&fileO Id=9133355
Citera
2026-03-01, 15:56
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Din läsförståelse är under all kritik. Hur lyckades du förstå det så??
Citera
2026-03-01, 16:14
Medlem
tens avatar
Citat:

Tänk en gång till, varsegod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in