2026-03-01, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz

Var hittar jag denna lista? Jag har missat den.

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Tycker ändå den har sin klang.
Citera
2026-03-01, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Den där är klockren. Ett stort problem är att mindre tänkande LHS jämnställer nr 1 och nr 5 - vilket är helt absurt. Det är som säga att snatta en kexchoklad på Coop och helikopterrånet är precis samma typ och risk för samhället.

Generellt är typen som faktiskt gett sig på irl en risk - så resonerar även domstol, märks på alla domar om ni orkar läsa på någon dag. Är det enbart digitalt så är det långt ifrån lika illa.

Läste om en man som tidigare arbetat på anstalt, fick sparken för han smugglade åt intagna. Något år senare på en klassresa där han var med som en förälder så gav han sig på barn fysiskt då, onanerade för dom osv. Villkorlig dom.

Att en man blir övertalad att gå till en plats, kan framgå i chattloggar att mannen inte vill göra något alls - att det är "du kom hit för våldta ett barn" , det är extremt felaktigt - även i en rättssal.

Den som påstår något har bevisbördan, hur tänkte någon bevisa "Du tänkte.." , LHS: men han skrev så!

Okej.. han skrev sina fantasier om hur det ska liggas (som lika gärna hade kunnat varat till en AI), är tydlig med att han inte vill göra något, går dit efter tjat, och ändå är det "Du kom hit för att.."

Sen all denna övertro på "nya" lagen. Vad är det LHS/Sekten inte förstår? Gromma barn är redan olagligt. Antal fiktiva barn som letar äldre är få till antalet minst sagt. Alltså ett icke-problem. Bara det att Dumpen gjort det till ett problem.

Ingen Dumpen = Inga gäddor (till 95%). Gäddor som aktivt letar och är farliga (som dumpen menar) dom sitter inte på KIK, Snap osv, dom är i slutna sällskap där dom är extremt försiktiga, där funkar det inte med lägga till någon och "Hej...är du kåt elleh... fniss"

Men - det positiva är väl att Dumpen kommer få stå till svars. Att det pågått 5 år är ingen trygghet på så vis, det kommer gå extremt fort utför när det väl börjar. Då blir det lite "Rädda det som räddas kan".

Det är också en sak, "SD skyddar Dumpen, heja Jimmie!" , fast nej. När EU sätter ner foten hjälper varken SD eller Gud.

Sist men inte minst kommer dom flesta gäddor leva längre än Sara.

Ja det svåra är ju att det blir en sak fråga.

Ja det finns äckliga gubbar och folk där ute men dom är inte pedofiler som dumpen skriver. Men det get mer klang att kalla dom pedofiler och där med mer klirr i kassan.

Jag tycker det är vidrigt med folk som tjänar pengar på problem och folks välvilja. I det här fallet har det till och med blivit en politisk valfråga.

INGEN SKRIVER OM STATISTIK!

Man kan skriva om ett brott 1000ggr och folk får känslan att det är osäkrare.

Jag tror varken dessa brott har ökat eller minskat sen dumpen började. Och den som har annat och lägga fram som bevis får gärna göra det.

Precis som du skriver så den äkta groomingen går inte till så här, den är försiktig och det är vuxna som blir vänner med barn. Det börjar smått och barnen blir hjärntvättade.

Det är inte snusk gubbar som är porrskadade och vill ha en 12åring som ska komma och suga deras kuk. Sen den här idén att spela pedomamma. Gubb äcklen säger vad som helst för få se lite naket. Det är ju mamman som hela tiden trycker emot incest. Och den FISKARENS SJUKA ÄCKLIGA FANTASIER är bränslet i chatten och det är vidrigt och läsa.

Blir inte förvånad om det fastnar någon fiskare i peddo träsket snart. Dom är ändå flera hundra.
Citera
2026-03-01, 08:49
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hateuu
Jag tror varken dessa brott har ökat eller minskat sen dumpen började. Och den som har annat och lägga fram som bevis får gärna göra det.

Blir inte förvånad om det fastnar någon fiskare i peddo träsket snart. Dom är ändå flera hundra.
Nej för tusan. Det förekom redan med mIRC på 90-talet, eller ICQ / messenger.

Precis, även om polis med nya lagen fiskar upp en dumpenfiskare.
Citera
2026-03-01, 08:51
Medlem
Citat:
Ja, du har nog rätt. Det är sådan extrem övertro på "nya" lagen (även vad polisen faktiskt ska/får göra). Dom har läst rubriken och inte tänkt efter eller läst på mer än så.

Tror även att det blir ett problem att Dumpen finns kvar samtidigt som polis ska arbeta snarlikt. Kan nog få effekter dom inte räknat med. För att tänka lite utanför lådan verkar inte vara aktuellt för varken SD, Dumpen, Polis, någon egentligen.

Den nya lagen kommer inte ta pedofiler eller det kommer det kanske göra men dom kommer sluta jaga dom här porrchattade äcklerna om det inte handlar om böter.

Tyvärr är sannorlikheten att få ”napp” är stort då de är en hel del tvivelaktiga folk där ute och polisen har annat och göra än provocera fram ett brott dom inte trodde skulle begåtts ändå.

Men där emot kommer provokatörer bli användbara som knark försäljare/köpare.

Polisen kommer säkert kunna öppna upp diverse siter på darknet och kunna sälja droger och bara samla in data som dom kan använda senare.

Att skylla på barn för öppna dörren för annat är sjukt.

Som sagt opera in ett chip i alla så är allt bra till slut ändå.
Citera
2026-03-01, 08:53
Medlem
Citat:
Nej för tusan. Det förekom redan med mIRC på 90-talet, eller ICQ / messenger.

Precis, även om polis med nya lagen fiskar upp en dumpenfiskare.

Tycker ändå det var lite suspekt på Aftonbladet chat.
Citera
2026-03-01, 08:58
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Tycker ändå det var lite suspekt på Aftonbladet chat.
Ah, den hade jag glömt. Suttit många timmar där på håltimmarna. Men absolut, sett ur gäddor så var det nog rekord i antal % på den sidan. Ja jäklar.. tiden går.
Citera
2026-03-01, 09:42
Medlem
Citat:
Ah, den hade jag glömt. Suttit många timmar där på håltimmarna. Men absolut, sett ur gäddor så var det nog rekord i antal % på den sidan. Ja jäklar.. tiden går.

Man ska inte prata om Lunarstorm/snuttis/helgon/skunk.

Men äckel fanns redan då.

Men det var folk som ville prata snusk. Redan då ignorerade man dom.

Idag räcker det med gå in på en sida som till exempel:

https://porrbio.se/chat/

För se vilka vidriga personer som finns totalt porrskadade. Kan tänka mig att dessa har inte några som helst problem att chatta med en peddomamma.

Och finns nog alla Gäddcons där men mest 5-3.
Senast redigerad av Hateuu 2026-03-01 kl. 09:53.
Citera
2026-03-01, 09:53
Medlem
Citat:
Ska man vara helt ärlig så tror jag dumpen visar mer könsorgan som kukar för barn då sidan är uppe och till och med utan åldersverifering eller varning om stötande material.

Lite som den lokala tidningen skulle ha en stor kuk på mittenuppslaget.

Också en fråga som journalistik hur det är möjligt att inte skärma av och puplicera nakenbilder.

Sara borde åtminstone lägga till på Dumpen att Målsman ansvarar för innehållet och inte hon själv. "Du är själv juridiskt ansvarig för vad din unge hittar här" för Sara har en gedigen samling gamla bestar med kuken i högsta hugg som påstås vara barnens favoriter vilket kan vara lite känsligt för vissa fluktare.

Hoppas på en härlig splitterny tjockis ikväll som Dumpen gått loss på precis som vilken unge som helst hade gjort i verkligen.
Citera
2026-03-01, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Sara borde åtminstone lägga till på Dumpen att Målsman ansvarar för innehållet och inte hon själv. "Du är själv juridiskt ansvarig för vad din unge hittar här" för Sara har en gedigen samling gamla bestar med kuken i högsta hugg som påstås vara barnens favoriter vilket kan vara lite känsligt för vissa fluktare.

Hoppas på en härlig splitterny tjockis ikväll som Dumpen gått loss på precis som vilken unge som helst hade gjort i verkligen.

Barn som dras till dessa sidor borde undersökas, vad har dom för problem eller störningar som dras till äldremän sexuellt.

Jag hade varit orolig som föräldrar om jag hittade dumpen som historik på en 13åring
Citera
2026-03-01, 10:37
Medlem
Citat:
Barn som dras till dessa sidor borde undersökas, vad har dom för problem eller störningar som dras till äldremän sexuellt.

Jag hade varit orolig som föräldrar om jag hittade dumpen som historik på en 13åring

Dom flesta dras till Dumpen för underhållningens skull oavsett ålder. Visst Sara har några hjärntvättade tanter i sin Facebookgrupp som gråter en skvätt över att den plufsiga gamla mannen försöker sätta på en fjortis som själv uppvisat ett onaturligt intresse för gubben. Det hade varit så jävla mycket bättre om fjortisen ignorerat gubben men det clashar lite när Sara anlitat dig som upprunkare och man vill ju ligga bra till hos bossen.
Citera
2026-03-01, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Dom flesta dras till Dumpen för underhållningens skull oavsett ålder. Visst Sara har några hjärntvättade tanter i sin Facebookgrupp som gråter en skvätt över att den plufsiga gamla mannen försöker sätta på en fjortis som själv uppvisat ett onaturligt intresse för gubben. Det hade varit så jävla mycket bättre om fjortisen ignorerat gubben men det clashar lite när Sara anlitat dig som upprunkare och man vill ju ligga bra till hos bossen.

Förstår skojade mest att dumpen är ju redan kontakt annonssidan för de ungdomar/barn som verkligen vill ha kontakt.

(Vilket självklart finns dessa inte).

Kan tänka mig hur en kontakt skulle gå till.

”Hej jag såg din läckra kropp och kuk på dumpen.se och skulle verkligen vilja ha kontakt.”
Citera
2026-03-01, 10:45
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Att en man blir övertalad att gå till en plats, kan framgå i chattloggar att mannen inte vill göra något alls - att det är "du kom hit för våldta ett barn" , det är extremt felaktigt - även i en rättssal.

Den som påstår något har bevisbördan, hur tänkte någon bevisa "Du tänkte.." , LHS: men han skrev så!
Det är ett ödets ironi att advokaten Thomas Bodström idag slåss mot det monster som justitieministern Thomas Bodström skapade när han stiftade lagar. Våldtäktsbegreppet har blivit kraftigt urholkat från en massa håll. Bevisbördan har sänkts till nivåer där polisförhör med målsägande räcker som bevisföring, trots att det är rutin att höra målsägande oavsett vad som är sant. Samtidigt har vi en samtyckeslag som är minst sagt blurrig och verkar behandla män och kvinnor olika. Oavnpå det har vi Dumpen som nu skickar fram digitala fjortisbarn som i text samtycker till att knullas i alla tre hål av fula gubbar, och det blir med lagens logik våldtäkt eftersom de inte är 15 fyllda. Här spelar samtycket helt plötsligt ingen roll alls, inte ens fast det är skriftligt och finns dokuimenterat på Dumpens egen hemsida.

Det blir lite som att mata en krokodilunge och låta den bo i sitt badkar, för att sedan bli förvånad när man har en fullvuxen krokodil i sitt hem efter ett tag. Allt är inte Bodströms fel, men att man kategoriskt gjorde sex med fjortis till ett våldtäktsbrott bör han nog fundera över om han inte funderar på resterande praxis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in