2026-03-01, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Ah, den hade jag glömt. Suttit många timmar där på håltimmarna. Men absolut, sett ur gäddor så var det nog rekord i antal % på den sidan. Ja jäklar.. tiden går.

Man ska inte prata om Lunarstorm/snuttis/helgon/skunk.

Men äckel fanns redan då.

Men det var folk som ville prata snusk. Redan då ignorerade man dom.

Idag räcker det med gå in på en sida som till exempel:

https://porrbio.se/chat/

För se vilka vidriga personer som finns totalt porrskadade. Kan tänka mig att dessa har inte några som helst problem att chatta med en peddomamma.

Och finns nog alla Gäddcons där men mest 5-3.
Senast redigerad av Hateuu 2026-03-01 kl. 09:53.
Citera
2026-03-01, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hateuu
Ska man vara helt ärlig så tror jag dumpen visar mer könsorgan som kukar för barn då sidan är uppe och till och med utan åldersverifering eller varning om stötande material.

Lite som den lokala tidningen skulle ha en stor kuk på mittenuppslaget.

Också en fråga som journalistik hur det är möjligt att inte skärma av och puplicera nakenbilder.

Sara borde åtminstone lägga till på Dumpen att Målsman ansvarar för innehållet och inte hon själv. "Du är själv juridiskt ansvarig för vad din unge hittar här" för Sara har en gedigen samling gamla bestar med kuken i högsta hugg som påstås vara barnens favoriter vilket kan vara lite känsligt för vissa fluktare.

Hoppas på en härlig splitterny tjockis ikväll som Dumpen gått loss på precis som vilken unge som helst hade gjort i verkligen.
Citera
2026-03-01, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Sara borde åtminstone lägga till på Dumpen att Målsman ansvarar för innehållet och inte hon själv. "Du är själv juridiskt ansvarig för vad din unge hittar här" för Sara har en gedigen samling gamla bestar med kuken i högsta hugg som påstås vara barnens favoriter vilket kan vara lite känsligt för vissa fluktare.

Hoppas på en härlig splitterny tjockis ikväll som Dumpen gått loss på precis som vilken unge som helst hade gjort i verkligen.

Barn som dras till dessa sidor borde undersökas, vad har dom för problem eller störningar som dras till äldremän sexuellt.

Jag hade varit orolig som föräldrar om jag hittade dumpen som historik på en 13åring
Citera
2026-03-01, 10:37
Medlem
Citat:
Barn som dras till dessa sidor borde undersökas, vad har dom för problem eller störningar som dras till äldremän sexuellt.

Jag hade varit orolig som föräldrar om jag hittade dumpen som historik på en 13åring

Dom flesta dras till Dumpen för underhållningens skull oavsett ålder. Visst Sara har några hjärntvättade tanter i sin Facebookgrupp som gråter en skvätt över att den plufsiga gamla mannen försöker sätta på en fjortis som själv uppvisat ett onaturligt intresse för gubben. Det hade varit så jävla mycket bättre om fjortisen ignorerat gubben men det clashar lite när Sara anlitat dig som upprunkare och man vill ju ligga bra till hos bossen.
Citera
2026-03-01, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Dom flesta dras till Dumpen för underhållningens skull oavsett ålder. Visst Sara har några hjärntvättade tanter i sin Facebookgrupp som gråter en skvätt över att den plufsiga gamla mannen försöker sätta på en fjortis som själv uppvisat ett onaturligt intresse för gubben. Det hade varit så jävla mycket bättre om fjortisen ignorerat gubben men det clashar lite när Sara anlitat dig som upprunkare och man vill ju ligga bra till hos bossen.

Förstår skojade mest att dumpen är ju redan kontakt annonssidan för de ungdomar/barn som verkligen vill ha kontakt.

(Vilket självklart finns dessa inte).

Kan tänka mig hur en kontakt skulle gå till.

”Hej jag såg din läckra kropp och kuk på dumpen.se och skulle verkligen vilja ha kontakt.”
Citera
2026-03-01, 10:45
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Att en man blir övertalad att gå till en plats, kan framgå i chattloggar att mannen inte vill göra något alls - att det är "du kom hit för våldta ett barn" , det är extremt felaktigt - även i en rättssal.

Den som påstår något har bevisbördan, hur tänkte någon bevisa "Du tänkte.." , LHS: men han skrev så!
Det är ett ödets ironi att advokaten Thomas Bodström idag slåss mot det monster som justitieministern Thomas Bodström skapade när han stiftade lagar. Våldtäktsbegreppet har blivit kraftigt urholkat från en massa håll. Bevisbördan har sänkts till nivåer där polisförhör med målsägande räcker som bevisföring, trots att det är rutin att höra målsägande oavsett vad som är sant. Samtidigt har vi en samtyckeslag som är minst sagt blurrig och verkar behandla män och kvinnor olika. Oavnpå det har vi Dumpen som nu skickar fram digitala fjortisbarn som i text samtycker till att knullas i alla tre hål av fula gubbar, och det blir med lagens logik våldtäkt eftersom de inte är 15 fyllda. Här spelar samtycket helt plötsligt ingen roll alls, inte ens fast det är skriftligt och finns dokuimenterat på Dumpens egen hemsida.

Det blir lite som att mata en krokodilunge och låta den bo i sitt badkar, för att sedan bli förvånad när man har en fullvuxen krokodil i sitt hem efter ett tag. Allt är inte Bodströms fel, men att man kategoriskt gjorde sex med fjortis till ett våldtäktsbrott bör han nog fundera över om han inte funderar på resterande praxis.
Citera
2026-03-01, 11:25
Medlem
Citat:
Förstår skojade mest att dumpen är ju redan kontakt annonssidan för de ungdomar/barn som verkligen vill ha kontakt.

(Vilket självklart finns dessa inte).

Kan tänka mig hur en kontakt skulle gå till.

”Hej jag såg din läckra kropp och kuk på dumpen.se och skulle verkligen vilja ha kontakt.”

Om man skall hårdra det så är det knullkontakt som Dumpen pysslar med och när kuken står på gubben så får han reda på att kommande sexpartnern "snart är 15", metoden känns inte helschysst men visst moralen ställs på sin spets och Prutt-Sara styr till sin fördel.

Dumpen gör det som sagt väldigt bra med pedofilmammorna men dom gubbarna som skall rumla runt i sänghalmen med fjortisar börjar bli en aning tjatigt, visst jag blev också lite paff när Sara tog upp fenomenet men jag är mest glad över att det inte existerade när jag gick i högstadiet.
Citera
2026-03-01, 11:26
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Det blir lite som att mata en krokodilunge och låta den bo i sitt badkar, för att sedan bli förvånad när man har en fullvuxen krokodil i sitt hem efter ett tag. Allt är inte Bodströms fel, men att man kategoriskt gjorde sex med fjortis till ett våldtäktsbrott bör han nog fundera över om han inte funderar på resterande praxis.
Du verkar ändå rimlig och objektiv, här är en "komisk" effekt också.

"Sexchattande pedagog frikänns – ”Elever har påverkats av Dumpen”
Den pedagog i Borlänge som konfronterades av sajten Dumpen förra hösten, och senare åtalades för bland annat sexuellt ofredande mot barn, frikänns nu på samtliga åtalspunkter.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/dalarna/sexchattande-pedagog-frikanns-elever-har-paverkats-av-dumpen

Som sagt var, det är ett mirakel att Dumpen ens finns kvar online.

Men som sagt, Dumpen gör verkligen jättemycket nytta (?)
Citera
2026-03-01, 12:00
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Nej men nu är ni väldigt negativa. Ryck upp er.
Hur ska man varna för dessa gäddor?
Det behöver inte varnas. Alla ”varningar” i samhället, eller den medvetenhet som vi fått genom att övertillgängliga medier fokuserat på precis det som skrämmer oss mest, snarare än det som skadar oss mest. När jag var lite åkte alla ungar till sina träningar själva man kunde tillbringa hela dagar utan att bli curlad av nån orolig förälder. Behöver jag jag förklara vad sett leder till?

Vi behöver mindre varningar och återgå till att leva. Man kan inte utgår ifrån att de som blivit utsatta eller varit i närheten av övergrepp ska se klart på saken, men vi kan inte låta denna extrema minoritet styra narrativet av förklarliga skäl.
Citera
2026-03-01, 12:35
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tweatta
Uselt av dig att påstå att Dumpen sysslar med utpressning.
Verkligen, dom slutade ju faktiskt med det direkt när det uppdagades.
Citera
2026-03-01, 12:45
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Verkligen, dom slutade ju faktiskt med det direkt när det uppdagades.
Ja, nu har dom tusentals hjärntvättade sektmedlemmar som swishar lite då och då istället, säkert mer pengar i det ändå.

Någon borde upplysa hela kollektivet hur det egentligen ligger till, det vore faktiskt roligt.
Citera
2026-03-01, 12:52
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Din fråga verkar vara av typen: "hur vet man att MGM har raderat något som är borta?". Jag vet inte om Polisen har sagt att de har bevis för det, bara att det är en trolig följd av en uthängning hos Dumpen. Jag tror att Polisen har rätt här. Har man blivit uthängd som pedofil så ligger det ett mycket starkt intresse i att radera allt kompromat som man har på sin dator.

Ja, hur fan vet man att något existerat som inte finns.
Menar du att polisen TROR att gäddan raderat materiel, och det är dumpens fel att gäddan raderat något som eventuellt kanske funnits eftersom det är troligt att gäddan raderat materiel om de hade funnits?
Har de återskapat det som raderats så är ju ingen skada skedd tänker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in